słabe punkty vt 1100 |
Autor |
Wiadomość |
Trollu
Motocykl: shadow vt 125
Wiek: 51 Dołączył: 21 Sty 2017 Posty: 14 Skąd: Hitra
|
Wysłany: 2017-03-17, 20:14 słabe punkty vt 1100
|
|
|
Witam
zbieram się do zakupu 1100 z rocznika 1998-2003
miałem już Hondę i złego słowa na nią nie mogę powiedzieć
jednak - czy są jakieś słabe punkty 1100, na które powinienem zwrócić uwagę podczas zakupu?
będę wdzięczny za uwagi
LwG |
|
|
|
|
Skorupek
Motocykl: VT 1100C 1996 SC23
Wiek: 37 Dołączył: 21 Wrz 2011 Posty: 1177 Skąd: Morszków/WSK, Marki
|
Wysłany: 2017-03-17, 21:10
|
|
|
Mały Bak w stosunku to dużego zakresu pracy manetki. Najlepiej rozglądaj się za modelami z wiekszym bakiem albo rolgazem od mniejszych modeli |
|
|
|
|
Trollu
Motocykl: shadow vt 125
Wiek: 51 Dołączył: 21 Sty 2017 Posty: 14 Skąd: Hitra
|
Wysłany: 2017-03-17, 21:17
|
|
|
Skorupek, wydawało mi się, że bak to bak... montowany seryjnie jednakowy we wszystkich vt 1100.
czyli można znaleźć mot z większym (nieakcesoryjnym) bakiem? |
|
|
|
|
Trollu
Motocykl: shadow vt 125
Wiek: 51 Dołączył: 21 Sty 2017 Posty: 14 Skąd: Hitra
|
Wysłany: 2017-03-17, 21:19
|
|
|
czy są może punkty tak jak w autach (rozrząd, płyny), które zaleca się wymienić dla świętego spokoju? |
|
|
|
|
Krzychoo
Krzysiek
Motocykl: Valkyrie GL1500 Interstate
Dołączył: 14 Wrz 2013 Posty: 855 Skąd: Kurów LPU
|
Wysłany: 2017-03-17, 21:36
|
|
|
Jak kupisz od motocyklisty to powie Ci co wymieniał i kiedy, a jak od handlarza to wymień wszystkie płyny i filtry. Stan rozrządu najlepiej żeby ocenił ktoś znający się na rzeczy. Za droga impreza żeby wymieniać na wszelki wypadek. |
_________________ <-VT1100C2<-WSKM06B3<-WSKM06B1 |
|
|
|
|
saxo
Paweł
Motocykl: była 125 jest 1100 C2 ACE '95
Wiek: 48 Dołączył: 01 Kwi 2015 Posty: 353 Skąd: Kazimierzówka/Lublin
|
Wysłany: 2017-03-17, 21:36
|
|
|
Rozrządu nie ruszasz jak nie słychać, płyny standardowo po zakupie czyli oliwa, chłodzący, hamulcowy i kardan, nie zapominaj że to jest Honda więc jakich słabych punktów się spodziewasz? no może hamulce, słabe jak na wagę moto także warto zwrócić uwagę na stan tarczy i klocków w przodu i ewentualnie pomyśleć nad przewodem w metalowym oplocie. Jak moto nie był po dzwonie/szlifie i nie zimował na dworze to ma wozić, a powiem Ci że na 1100 można się ładnie poganiać oczywiście z szacunkiem dla manetki |
_________________ LWG |
|
|
|
|
Trollu
Motocykl: shadow vt 125
Wiek: 51 Dołączył: 21 Sty 2017 Posty: 14 Skąd: Hitra
|
Wysłany: 2017-03-17, 22:08
|
|
|
jak fajnie takie komentarze czytać
mam jeszcze swoją shadow 125 i tutaj praktycznie wszystko jak w zegarku, po standardowych wymianach tylko paliwo lać
liczę na to samo w moim następnym motocyklu
pozostaje tylko kwestia... kupić taki, w którym będzie minimum ściemy
pozdrawiam Was |
|
|
|
|
Skorupek
Motocykl: VT 1100C 1996 SC23
Wiek: 37 Dołączył: 21 Wrz 2011 Posty: 1177 Skąd: Morszków/WSK, Marki
|
Wysłany: 2017-03-18, 07:49
|
|
|
Metafora taka. Chodziło mi o spalanie 😆 ze słabszych punktów to przednie chamulce i przednie światło i tulejki tylnych amortyzatorow. Szczególnie w wersji USA sa slabe swiatla- w innych tez nie powalaja. poza tym same plusy. |
|
|
|
|
marcin k
KARDAN SHADOG
Motocykl: VTX1300R
Wiek: 49 Dołączył: 17 Lip 2009 Posty: 480 Skąd: Rokietnica k. P-nia
|
Wysłany: 2017-03-18, 19:00
|
|
|
jak zauważyli wyżej zwróć uwagę na tarcze oryginalne wytrzymują 90-100 tys więc jak będą zajechane to sam sobie odpowiedz , drogomierz pewnie będzie wskazywał niecałe 40 tys . zaśniedziałe konektory przewodów wychodzących z alternatora- chyba sporo altków od tego padło. jeśli się mylę proszę o poprawkę. |
_________________ Emeryt, Uprawniony Diagnosta Samochodowy- lubię zapach diesla o poranku. "Lekarz stara się ujrzeć w człowieku jego niedomagania, sędzia złe strony a ksiądz głupotę- im większa tym lepsza" A.Schopenhauer |
|
|
|
|
michal87sie
...jadymy durch...
Motocykl: VT 1100 C3 Aero
Wiek: 36 Dołączył: 06 Maj 2015 Posty: 56 Skąd: Siemianowice Śląskie
|
Wysłany: 2017-03-19, 12:57
|
|
|
Kolego z własnego doświadczenia mogę się wypowiedzieć. Kupiłem Hondę Shadow vt 1100 c3 od znajomego handlarza, była przemalowana. Wymieniłem wszystkie płyny zmieniłem opony. Żadnych problemów z tymi hondami nie ma, napewno trzeba zwrócić uwagę na klocki tarcze, stan opon bo tanie nie są. Moto bardzo fajnie się prowadzi w porównaniu do vt 750 dysponuje fajną mocą. Uważam że jest to niezawodne moto żadnych usterek nie stwierdziłem. Na plus mogę powiedzieć że regulator napięcia jest dobrze umiejscowiony i dosyć dobrze jest chłodzony, bo niestety w vt 750 była to bolączka, naszczęście w vt 1100 jest to poprawione. Jeśli chodzi o wrażenia z jazdy jestem zadowolony ale o tym można dyskutować pozdrawiam jeśli w jakimś stopniu pomogłem to się cieszę |
_________________ motocyklista |
|
|
|
|
marian07
WIR
Motocykl: Kawasaki VN900C
Wiek: 59 Dołączył: 19 Paź 2016 Posty: 147 Skąd: Zajezierze
|
Wysłany: 2017-03-19, 16:50
|
|
|
Polecam dualpin, sam się mile zaskoczyłem jak miękko silnik pracuje. |
_________________ Najdroższa jest pierwsza butelka |
|
|
|
|
wyvern
Motocykl: GL1800 GoldWing
Wiek: 48 Dołączył: 09 Cze 2010 Posty: 1752 Skąd: Grodzisk Mazowiecki
|
Wysłany: 2017-03-19, 18:33
|
|
|
Skorupek, tulejki często wymieniało się z gumowych na poliuretanowe (ja tak zrobiłem) i problem znika, oświetlenie - może masz już zmęczony odbłyśnik bo ta jedna lampa daje niezłe światło.
michal97sie - opony kosztują normalnie jak do każdego motocykla więc nie strasz chłopa zawczasu. Majątku na to nie wydasz. Regulator może i jest dobrze osadzony, ale psuje się tak samo jak w innych - ja musiałem wymienić na nowy bo stary zdechł bez ostrzeżenia.
Poza tym tak samo jak w innych - sprawdź czy kardan za bardzo nie tłucze, ale może to zawszy być wina zabieraków a nie samego kardana, płyny - standrad kupujesz wymieniasz (chyba że Wiesz od kogo kupujesz i masz pewność że zrobił to jak trzeba), Trzeba sprawdzić jak w każdym czy prosto idzie, czy rana nie pospana z trzech innych. W tych motocyklach do wszystkiego jest dobry dostęp, a części stosunkowo niedrogie (jak na motocykl oczywiście), ale też się można zaskoczyć. Komplet 10 gumek do mocowania boczków kosztuje 4 stówki od taka fantazja japończyków. |
_________________ -=< wyvern >=-
Dziewczyny - Nurek może głębiej |
|
|
|
|
promo
Motocykl: Vt1100 Sabre
Dołączył: 17 Cze 2015 Posty: 274 Skąd: Serock
|
Wysłany: 2017-03-21, 11:23
|
|
|
wymieniałeś u siebie? a to nie tak że powinno się tylko sprawdzić stan i ewentualnie uzupełnić?
pytam bo sam się zastanawiałem nad tym jednak zobaczyłem że jest i do tego czysty więc dałem sobie spokój... |
|
|
|
|
saxo
Paweł
Motocykl: była 125 jest 1100 C2 ACE '95
Wiek: 48 Dołączył: 01 Kwi 2015 Posty: 353 Skąd: Kazimierzówka/Lublin
|
Wysłany: 2017-03-21, 12:10
|
|
|
promo napisał/a: |
wymieniałeś u siebie? a to nie tak że powinno się tylko sprawdzić stan i ewentualnie uzupełnić?
pytam bo sam się zastanawiałem nad tym jednak zobaczyłem że jest i do tego czysty więc dałem sobie spokój... |
wymieniłem, nie było syfu, zrobiłem to profilaktycznie |
_________________ LWG |
|
|
|
|
garnett
Majsterpopsuj
Motocykl: HD Electra Glide wcześniej VT500c i VT1100ace
Wiek: 43 Dołączył: 07 Gru 2013 Posty: 1617 Skąd: Warszawa-Wesoła
|
Wysłany: 2017-03-21, 12:30
|
|
|
saxo napisał/a: |
wymieniłem, nie było syfu, zrobiłem to profilaktycznie |
Prawidłowo. Ja wymieniam co roku przed sezonem.
Roboty przy tym 3min a i koszt niewielki bo i tak sprzedają olej w 1L butelkach to starcza na długo. |
_________________ Jeżeli kobieta włącza wycieraczki kiedy nie pada, znaczy będzie skręcać. |
|
|
|
|
|