słabe punkty vt 1100
Odpowiedz do tematu

: słabe punkty vt 1100
Witam
zbieram się do zakupu 1100 z rocznika 1998-2003
miałem już Hondę i złego słowa na nią nie mogę powiedzieć
jednak - czy są jakieś słabe punkty 1100, na które powinienem zwrócić uwagę podczas zakupu?

będę wdzięczny za uwagi

LwG

:
Mały Bak w stosunku to dużego zakresu pracy manetki. Najlepiej rozglądaj się za modelami z wiekszym bakiem albo rolgazem od mniejszych modeli :-)8

:
Skorupek, wydawało mi się, że bak to bak... montowany seryjnie jednakowy we wszystkich vt 1100.
czyli można znaleźć mot z większym (nieakcesoryjnym) bakiem?

:
czy są może punkty tak jak w autach (rozrząd, płyny), które zaleca się wymienić dla świętego spokoju?

:
Jak kupisz od motocyklisty to powie Ci co wymieniał i kiedy, a jak od handlarza to wymień wszystkie płyny i filtry. Stan rozrządu najlepiej żeby ocenił ktoś znający się na rzeczy. Za droga impreza żeby wymieniać na wszelki wypadek.

<-VT1100C2<-WSKM06B3<-WSKM06B1
:
Rozrządu nie ruszasz jak nie słychać, płyny standardowo po zakupie czyli oliwa, chłodzący, hamulcowy i kardan, nie zapominaj że to jest Honda więc jakich słabych punktów się spodziewasz? no może hamulce, słabe jak na wagę moto także warto zwrócić uwagę na stan tarczy i klocków w przodu i ewentualnie pomyśleć nad przewodem w metalowym oplocie. Jak moto nie był po dzwonie/szlifie i nie zimował na dworze to ma wozić, a powiem Ci że na 1100 można się ładnie poganiać oczywiście z szacunkiem dla manetki :-) :ride:

LWG
:
jak fajnie takie komentarze czytać
mam jeszcze swoją shadow 125 i tutaj praktycznie wszystko jak w zegarku, po standardowych wymianach tylko paliwo lać
liczę na to samo w moim następnym motocyklu
pozostaje tylko kwestia... kupić taki, w którym będzie minimum ściemy

pozdrawiam Was

:
Metafora taka. Chodziło mi o spalanie 😆 ze słabszych punktów to przednie chamulce i przednie światło i tulejki tylnych amortyzatorow. Szczególnie w wersji USA sa slabe swiatla- w innych tez nie powalaja. poza tym same plusy.

:
jak zauważyli wyżej zwróć uwagę na tarcze oryginalne wytrzymują 90-100 tys więc jak będą zajechane to sam sobie odpowiedz , drogomierz pewnie będzie wskazywał niecałe 40 tys :-P :-P . zaśniedziałe konektory przewodów wychodzących z alternatora- chyba sporo altków od tego padło. jeśli się mylę proszę o poprawkę.

Emeryt, Uprawniony Diagnosta Samochodowy- lubię zapach diesla o poranku. "Lekarz stara się ujrzeć w człowieku jego niedomagania, sędzia złe strony a ksiądz głupotę- im większa tym lepsza" A.Schopenhauer
:
Kolego z własnego doświadczenia mogę się wypowiedzieć. Kupiłem Hondę Shadow vt 1100 c3 od znajomego handlarza, była przemalowana. Wymieniłem wszystkie płyny zmieniłem opony. Żadnych problemów z tymi hondami nie ma, napewno trzeba zwrócić uwagę na klocki tarcze, stan opon bo tanie nie są. Moto bardzo fajnie się prowadzi w porównaniu do vt 750 dysponuje fajną mocą. Uważam że jest to niezawodne moto żadnych usterek nie stwierdziłem. Na plus mogę powiedzieć że regulator napięcia jest dobrze umiejscowiony i dosyć dobrze jest chłodzony, bo niestety w vt 750 była to bolączka, naszczęście w vt 1100 jest to poprawione. Jeśli chodzi o wrażenia z jazdy jestem zadowolony ale o tym można dyskutować pozdrawiam jeśli w jakimś stopniu pomogłem to się cieszę

motocyklista
:
Polecam dualpin, sam się mile zaskoczyłem jak miękko silnik pracuje.

Najdroższa jest pierwsza butelka
:
Skorupek, tulejki często wymieniało się z gumowych na poliuretanowe (ja tak zrobiłem) i problem znika, oświetlenie - może masz już zmęczony odbłyśnik bo ta jedna lampa daje niezłe światło.
michal97sie - opony kosztują normalnie jak do każdego motocykla więc nie strasz chłopa zawczasu. Majątku na to nie wydasz. Regulator może i jest dobrze osadzony, ale psuje się tak samo jak w innych - ja musiałem wymienić na nowy bo stary zdechł bez ostrzeżenia.
Poza tym tak samo jak w innych - sprawdź czy kardan za bardzo nie tłucze, ale może to zawszy być wina zabieraków a nie samego kardana, płyny - standrad kupujesz wymieniasz (chyba że Wiesz od kogo kupujesz i masz pewność że zrobił to jak trzeba), Trzeba sprawdzić jak w każdym czy prosto idzie, czy rana nie pospana z trzech innych. W tych motocyklach do wszystkiego jest dobry dostęp, a części stosunkowo niedrogie (jak na motocykl oczywiście), ale też się można zaskoczyć. Komplet 10 gumek do mocowania boczków kosztuje 4 stówki ;-) od taka fantazja japończyków.

-=< wyvern >=-

Dziewczyny - Nurek może głębiej ;-)
:
saxo napisał/a:
kardan


wymieniałeś u siebie? a to nie tak że powinno się tylko sprawdzić stan i ewentualnie uzupełnić?

pytam bo sam się zastanawiałem nad tym jednak zobaczyłem że jest i do tego czysty więc dałem sobie spokój...

:
promo napisał/a:
saxo napisał/a:
kardan


wymieniałeś u siebie? a to nie tak że powinno się tylko sprawdzić stan i ewentualnie uzupełnić?

pytam bo sam się zastanawiałem nad tym jednak zobaczyłem że jest i do tego czysty więc dałem sobie spokój...


wymieniłem, nie było syfu, zrobiłem to profilaktycznie

LWG
:
saxo napisał/a:

wymieniłem, nie było syfu, zrobiłem to profilaktycznie


Prawidłowo. Ja wymieniam co roku przed sezonem.
Roboty przy tym 3min a i koszt niewielki bo i tak sprzedają olej w 1L butelkach to starcza na długo.

Jeżeli kobieta włącza wycieraczki kiedy nie pada, znaczy będzie skręcać.
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group