Dreams Bobber vt 600 |
Autor |
Wiadomość |
tensam
Motocykl: Honda Shadow VT600
Dołączył: 02 Kwi 2014 Posty: 290 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 2016-12-26, 21:12
|
|
|
Mi się osobiście podoba pierwsza opcja (jakiegoś takiego pazura dodaje xD ) |
|
|
|
|
W.M.E.pl
Motocykl: vt 600 . gsr 600
Wiek: 41 Dołączył: 12 Lis 2016 Posty: 74 Skąd: kryniczno
|
Wysłany: 2016-12-26, 22:07
|
|
|
suru napisał/a: | Nie myślałeś, by zamknąć ramę.
Tzn. zespawać ze sobą te dwa obcięte kikuty ramy.
Zamknięcie ramy na pewno ją usztywni. |
Wiem ze tak można ale nie chciałem usuwać amortyzacji z tylu , oczywiście bedzie jeszcze połączenie poprzeczne zęby zamatować sprężyny i siodło. A tył obniżyłem poprzez zmianę mocowania amortyzatora . Takim oto sposobem wyszło nisko i z amortyzacja. |
|
|
|
|
W.M.E.pl
Motocykl: vt 600 . gsr 600
Wiek: 41 Dołączył: 12 Lis 2016 Posty: 74 Skąd: kryniczno
|
Wysłany: 2016-12-27, 15:27
|
|
|
Zastanawiałem się dziś nad tym żeby zrobić całkowity sztywny tył,ale nie wiem czy te sprężyny co daje się pod siodło wogole coś amortyzatoruja ? |
|
|
|
|
Panoramiks
Sławek
Motocykl: DL 1000 V Strom
Wiek: 37 Dołączył: 06 Cze 2014 Posty: 1707 Skąd: Sanok
|
Wysłany: 2016-12-27, 15:31
|
|
|
W.M.E.pl napisał/a: | Zastanawiałem się dziś nad tym żeby zrobić całkowity sztywny tył,ale nie wiem czy te sprężyny co daje się pod siodło wogole coś amortyzatoruja ? |
Pewno, na płaskiej drodze. Ale na polskie drogi to średnio. Ja bym starał się robić z amortyzatorami jeśli ładnie będzie wyglądać. |
_________________ NIL MORTIFI SINE LUCRE |
|
|
|
|
maro
Motocykl: bobber vt 600 ,95.
Wiek: 52 Dołączył: 15 Maj 2013 Posty: 151 Skąd: Solec Kuj.
|
|
|
|
|
W.M.E.pl
Motocykl: vt 600 . gsr 600
Wiek: 41 Dołączył: 12 Lis 2016 Posty: 74 Skąd: kryniczno
|
Wysłany: 2016-12-27, 17:56
|
|
|
maro napisał/a: | Miałem sprężyny, ale wywaliłem... |
Maro tak oglądam zdiecja z twojej budowy i na pewno będę cie atakował jeśli chodzi o Wydech bo mi się podoba ale mam 2 pytania .
1. Czy musiałeś kupować linki na zamówienie ,, gaz -sprzęgło ''czy oryginalne starczyły ?
2. Masz filtry stożkowe -działają na oryginalnych ustawieniach gaźników czy zmieniałeś coś w nich ? |
|
|
|
|
crazyduck
Motocykl: vt 600
Dołączył: 02 Wrz 2015 Posty: 146 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: 2016-12-27, 18:33
|
|
|
jeżeli błotnik będzie na tyle sztywny to looz , co do linek będą zbyt krótkie |
|
|
|
|
towalsky
Motocykl: GSX 1400 + SV 650 N
Wiek: 33 Dołączył: 02 Sie 2011 Posty: 1232 Skąd: Puławy
|
Wysłany: 2016-12-27, 19:43
|
|
|
w Częstochowie dorobią Ci linki dłuższe, w całkiem dobrych pieniądzach. |
_________________ -=ShadoW=- |
|
|
|
|
maro
Motocykl: bobber vt 600 ,95.
Wiek: 52 Dołączył: 15 Maj 2013 Posty: 151 Skąd: Solec Kuj.
|
|
|
|
|
Ruffi
Motocykl: Yamaha Xv1900CU Raider, HD Dyna fxdl
Wiek: 48 Dołączył: 08 Maj 2014 Posty: 118 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2016-12-27, 22:32
|
|
|
Czy błotnik ci ktoś dorabiał ? Jeśli tak to ile cię to kosztowało ? Też robię przeróbkę błotnik dopasowuje od Ursusa tzn będę to robił. |
|
|
|
|
W.M.E.pl
Motocykl: vt 600 . gsr 600
Wiek: 41 Dołączył: 12 Lis 2016 Posty: 74 Skąd: kryniczno
|
Wysłany: 2016-12-27, 22:50
|
|
|
Ruffi napisał/a: | Czy błotnik ci ktoś dorabiał ? Jeśli tak to ile cię to kosztowało ? Też robię przeróbkę błotnik dopasowuje od Ursusa tzn będę to robił. |
Tak błotnik byl robiony przez Rollin' Fuckers z Wrocławia cena 300 zl . Jeśli mogę ci coś dopowiedzieć to zamiast Ursusa spróbuj od Wlaimita ale szukaj tych be garba bo z garbem to podróba koszt 45 zl. Znajomy z tego robił do Viragro 535 |
|
|
|
|
Ruffi
Motocykl: Yamaha Xv1900CU Raider, HD Dyna fxdl
Wiek: 48 Dołączył: 08 Maj 2014 Posty: 118 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2016-12-28, 01:02
|
|
|
Słyszałem, że też od Władimira chłopaki dają. Tylko nie wiem jaka jest różnica pomiędzy błotnikami od Ursusa i Władka? Czy od Władimira t125 lepiej leży na tylnym kole? Od Ursusa już mam na warsztacie ale żaden problem zakupić od Władka jak będą dostępne za 25 zł plus wysyłka. |
|
|
|
|
W.M.E.pl
Motocykl: vt 600 . gsr 600
Wiek: 41 Dołączył: 12 Lis 2016 Posty: 74 Skąd: kryniczno
|
Wysłany: 2016-12-28, 23:04
|
|
|
Ruffi napisał/a: | Słyszałem, że też od Władimira chłopaki dają. Tylko nie wiem jaka jest różnica pomiędzy błotnikami od Ursusa i Władka? Czy od Władimira t125 lepiej leży na tylnym kole? Od Ursusa już mam na warsztacie ale żaden problem zakupić od Władka jak będą dostępne za 25 zł plus wysyłka. |
Pytałem dziś kolegę twierdzi ze są identyczne,tylko różnią się ze Wladimir niema garbu .
A co ty tam przerabiasz ? Gdzie jest temat jakiś założony ? |
|
|
|
|
W.M.E.pl
Motocykl: vt 600 . gsr 600
Wiek: 41 Dołączył: 12 Lis 2016 Posty: 74 Skąd: kryniczno
|
Wysłany: 2016-12-28, 23:14
|
|
|
Szperałem dziś po zagranicznych stronach i w Kanadzie robią taki myk zęby obniżyć zawieszenie. Polega to na tym aby wywiercić obok otwór na śrubę, ciekawi mnie czy ten element aluminiowy wytrzyma taki zabieg i nie strzeli na drodze .
http://imgur.com/a/CxqXB |
|
|
|
|
Ruffi
Motocykl: Yamaha Xv1900CU Raider, HD Dyna fxdl
Wiek: 48 Dołączył: 08 Maj 2014 Posty: 118 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2016-12-29, 16:56
|
|
|
obecnie kończę przegląd motocykla po zakupie. A tematu nie zakładam bo moja przeróbka nie jest bardzo zaawansowana nie obniżam zawieszenia itp. Narazie to co zrobiłem to obciąłem tylna cześć ramy i będę robił mocowanie tylnego siedzenia, coś na wzór tego rozwiązania https://youtu.be/Wk5-e2K6tpo
Ponadto będę myślał o sposobie zamontowania tylnego błotnika. Malowanie zostawiam oryginalne, krótko mówiąc jak najniższym kosztem chcę zrobić bobberka. Cięcie ramy aby zrobić go jako sztywniaka w moim przypadku odpada nie chcę naruszać konstrukcji ramy a poza tym nie chcę aby drgania przenosiły mi się od polskich dróg na moje cztery litery. Błotnik już zamówiłem zobaczę jak będzie wyglądał na moto. |
|
|
|
|
|