/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Dreams Bobber vt 600
Autor Wiadomość
tensam 


Motocykl: Honda Shadow VT600
Dołączył: 02 Kwi 2014
Posty: 290
Skąd: Chorzów
Wysłany: 2016-12-26, 21:12   

Mi się osobiście podoba pierwsza opcja (jakiegoś takiego pazura dodaje xD )
 
 
W.M.E.pl 

Motocykl: vt 600 . gsr 600
Wiek: 41
Dołączył: 12 Lis 2016
Posty: 74
Skąd: kryniczno
Wysłany: 2016-12-26, 22:07   

suru napisał/a:
Nie myślałeś, by zamknąć ramę.
Tzn. zespawać ze sobą te dwa obcięte kikuty ramy.
Zamknięcie ramy na pewno ją usztywni.


Wiem ze tak można ale nie chciałem usuwać amortyzacji z tylu , oczywiście bedzie jeszcze połączenie poprzeczne zęby zamatować sprężyny i siodło. A tył obniżyłem poprzez zmianę mocowania amortyzatora . Takim oto sposobem wyszło nisko i z amortyzacja. :-)
 
 
W.M.E.pl 

Motocykl: vt 600 . gsr 600
Wiek: 41
Dołączył: 12 Lis 2016
Posty: 74
Skąd: kryniczno
Wysłany: 2016-12-27, 15:27   

Zastanawiałem się dziś nad tym żeby zrobić całkowity sztywny tył,ale nie wiem czy te sprężyny co daje się pod siodło wogole coś amortyzatoruja ?
 
 
Panoramiks 
Sławek


Motocykl: DL 1000 V Strom
Wiek: 37
Dołączył: 06 Cze 2014
Posty: 1707
Skąd: Sanok
Wysłany: 2016-12-27, 15:31   

W.M.E.pl napisał/a:
Zastanawiałem się dziś nad tym żeby zrobić całkowity sztywny tył,ale nie wiem czy te sprężyny co daje się pod siodło wogole coś amortyzatoruja ?


Pewno, na płaskiej drodze. Ale na polskie drogi to średnio. Ja bym starał się robić z amortyzatorami jeśli ładnie będzie wyglądać.
_________________
NIL MORTIFI SINE LUCRE
 
 
maro 


Motocykl: bobber vt 600 ,95.
Wiek: 52
Dołączył: 15 Maj 2013
Posty: 151
Skąd: Solec Kuj.
Wysłany: 2016-12-27, 15:42   

Miałem sprężyny, ale wywaliłem... :mrgreen:
_________________
https://picasaweb.google.com/118397651656890028867/BobberProject?noredirect=1
 
 
W.M.E.pl 

Motocykl: vt 600 . gsr 600
Wiek: 41
Dołączył: 12 Lis 2016
Posty: 74
Skąd: kryniczno
Wysłany: 2016-12-27, 17:56   

maro napisał/a:
Miałem sprężyny, ale wywaliłem... :mrgreen:


Maro tak oglądam zdiecja z twojej budowy i na pewno będę cie atakował :mrgreen: jeśli chodzi o Wydech bo mi się podoba ;-) ale mam 2 pytania .
1. Czy musiałeś kupować linki na zamówienie ,, gaz -sprzęgło ''czy oryginalne starczyły ?
2. Masz filtry stożkowe -działają na oryginalnych ustawieniach gaźników czy zmieniałeś coś w nich ?
 
 
crazyduck 


Motocykl: vt 600
Dołączył: 02 Wrz 2015
Posty: 146
Skąd: Brodnica
Wysłany: 2016-12-27, 18:33   

jeżeli błotnik będzie na tyle sztywny to looz , co do linek będą zbyt krótkie
 
 
towalsky 


Motocykl: GSX 1400 + SV 650 N
Wiek: 33
Dołączył: 02 Sie 2011
Posty: 1232
Skąd: Puławy
Wysłany: 2016-12-27, 19:43   

w Częstochowie dorobią Ci linki dłuższe, w całkiem dobrych pieniądzach.
_________________
-=ShadoW=-
 
 
 
maro 


Motocykl: bobber vt 600 ,95.
Wiek: 52
Dołączył: 15 Maj 2013
Posty: 151
Skąd: Solec Kuj.
Wysłany: 2016-12-27, 20:08   

Linka od gazu ledwo starcza ,ale daje radę. Sprzęgłową dorobiłem (z linki hamulcowej od simsona) . Sprzęgło mam w nodze. Stoźków już nie mam . Teraz mam gąbkowe . Dysze główne wymienione na 120.
_________________
https://picasaweb.google.com/118397651656890028867/BobberProject?noredirect=1
 
 
Ruffi 


Motocykl: Yamaha Xv1900CU Raider, HD Dyna fxdl
Wiek: 48
Dołączył: 08 Maj 2014
Posty: 118
Skąd: Radom
Wysłany: 2016-12-27, 22:32   

Czy błotnik ci ktoś dorabiał ? Jeśli tak to ile cię to kosztowało ? Też robię przeróbkę błotnik dopasowuje od Ursusa tzn będę to robił.
 
 
W.M.E.pl 

Motocykl: vt 600 . gsr 600
Wiek: 41
Dołączył: 12 Lis 2016
Posty: 74
Skąd: kryniczno
Wysłany: 2016-12-27, 22:50   

Ruffi napisał/a:
Czy błotnik ci ktoś dorabiał ? Jeśli tak to ile cię to kosztowało ? Też robię przeróbkę błotnik dopasowuje od Ursusa tzn będę to robił.


Tak błotnik byl robiony przez Rollin' Fuckers z Wrocławia cena 300 zl . Jeśli mogę ci coś dopowiedzieć to zamiast Ursusa spróbuj od Wlaimita ale szukaj tych be garba bo z garbem to podróba koszt 45 zl. Znajomy z tego robił do Viragro 535
 
 
Ruffi 


Motocykl: Yamaha Xv1900CU Raider, HD Dyna fxdl
Wiek: 48
Dołączył: 08 Maj 2014
Posty: 118
Skąd: Radom
Wysłany: 2016-12-28, 01:02   

Słyszałem, że też od Władimira chłopaki dają. Tylko nie wiem jaka jest różnica pomiędzy błotnikami od Ursusa i Władka? Czy od Władimira t125 lepiej leży na tylnym kole? Od Ursusa już mam na warsztacie ale żaden problem zakupić od Władka jak będą dostępne za 25 zł plus wysyłka.
 
 
W.M.E.pl 

Motocykl: vt 600 . gsr 600
Wiek: 41
Dołączył: 12 Lis 2016
Posty: 74
Skąd: kryniczno
Wysłany: 2016-12-28, 23:04   

Ruffi napisał/a:
Słyszałem, że też od Władimira chłopaki dają. Tylko nie wiem jaka jest różnica pomiędzy błotnikami od Ursusa i Władka? Czy od Władimira t125 lepiej leży na tylnym kole? Od Ursusa już mam na warsztacie ale żaden problem zakupić od Władka jak będą dostępne za 25 zł plus wysyłka.


Pytałem dziś kolegę twierdzi ze są identyczne,tylko różnią się ze Wladimir niema garbu .

A co ty tam przerabiasz ? Gdzie jest temat jakiś założony ? ;-)
 
 
W.M.E.pl 

Motocykl: vt 600 . gsr 600
Wiek: 41
Dołączył: 12 Lis 2016
Posty: 74
Skąd: kryniczno
Wysłany: 2016-12-28, 23:14   

Szperałem dziś po zagranicznych stronach i w Kanadzie robią taki myk zęby obniżyć zawieszenie. Polega to na tym aby wywiercić obok otwór na śrubę, ciekawi mnie czy ten element aluminiowy wytrzyma taki zabieg i nie strzeli na drodze .

http://imgur.com/a/CxqXB
 
 
Ruffi 


Motocykl: Yamaha Xv1900CU Raider, HD Dyna fxdl
Wiek: 48
Dołączył: 08 Maj 2014
Posty: 118
Skąd: Radom
Wysłany: 2016-12-29, 16:56   

obecnie kończę przegląd motocykla po zakupie. A tematu nie zakładam bo moja przeróbka nie jest bardzo zaawansowana nie obniżam zawieszenia itp. Narazie to co zrobiłem to obciąłem tylna cześć ramy i będę robił mocowanie tylnego siedzenia, coś na wzór tego rozwiązania https://youtu.be/Wk5-e2K6tpo
Ponadto będę myślał o sposobie zamontowania tylnego błotnika. Malowanie zostawiam oryginalne, krótko mówiąc jak najniższym kosztem chcę zrobić bobberka. Cięcie ramy aby zrobić go jako sztywniaka w moim przypadku odpada nie chcę naruszać konstrukcji ramy a poza tym nie chcę aby drgania przenosiły mi się od polskich dróg na moje cztery litery. Błotnik już zamówiłem zobaczę jak będzie wyglądał na moto.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM