Odpowiedz do tematu
:
Mi się osobiście podoba pierwsza opcja (jakiegoś takiego pazura dodaje xD )
:
Wiem ze tak można ale nie chciałem usuwać amortyzacji z tylu , oczywiście bedzie jeszcze połączenie poprzeczne zęby zamatować sprężyny i siodło. A tył obniżyłem poprzez zmianę mocowania amortyzatora . Takim oto sposobem wyszło nisko i z amortyzacja.
suru napisał/a: |
Nie myślałeś, by zamknąć ramę.
Tzn. zespawać ze sobą te dwa obcięte kikuty ramy. Zamknięcie ramy na pewno ją usztywni. |
Wiem ze tak można ale nie chciałem usuwać amortyzacji z tylu , oczywiście bedzie jeszcze połączenie poprzeczne zęby zamatować sprężyny i siodło. A tył obniżyłem poprzez zmianę mocowania amortyzatora . Takim oto sposobem wyszło nisko i z amortyzacja.
:
Zastanawiałem się dziś nad tym żeby zrobić całkowity sztywny tył,ale nie wiem czy te sprężyny co daje się pod siodło wogole coś amortyzatoruja ?
:
Pewno, na płaskiej drodze. Ale na polskie drogi to średnio. Ja bym starał się robić z amortyzatorami jeśli ładnie będzie wyglądać.
W.M.E.pl napisał/a: |
Zastanawiałem się dziś nad tym żeby zrobić całkowity sztywny tył,ale nie wiem czy te sprężyny co daje się pod siodło wogole coś amortyzatoruja ? |
Pewno, na płaskiej drodze. Ale na polskie drogi to średnio. Ja bym starał się robić z amortyzatorami jeśli ładnie będzie wyglądać.
NIL MORTIFI SINE LUCRE
:
Miałem sprężyny, ale wywaliłem...
:
Maro tak oglądam zdiecja z twojej budowy i na pewno będę cie atakował jeśli chodzi o Wydech bo mi się podoba ale mam 2 pytania .
1. Czy musiałeś kupować linki na zamówienie ,, gaz -sprzęgło ''czy oryginalne starczyły ?
2. Masz filtry stożkowe -działają na oryginalnych ustawieniach gaźników czy zmieniałeś coś w nich ?
maro napisał/a: |
Miałem sprężyny, ale wywaliłem... |
Maro tak oglądam zdiecja z twojej budowy i na pewno będę cie atakował jeśli chodzi o Wydech bo mi się podoba ale mam 2 pytania .
1. Czy musiałeś kupować linki na zamówienie ,, gaz -sprzęgło ''czy oryginalne starczyły ?
2. Masz filtry stożkowe -działają na oryginalnych ustawieniach gaźników czy zmieniałeś coś w nich ?
:
jeżeli błotnik będzie na tyle sztywny to looz , co do linek będą zbyt krótkie
:
w Częstochowie dorobią Ci linki dłuższe, w całkiem dobrych pieniądzach.
-=ShadoW=-
:
Linka od gazu ledwo starcza ,ale daje radę. Sprzęgłową dorobiłem (z linki hamulcowej od simsona) . Sprzęgło mam w nodze. Stoźków już nie mam . Teraz mam gąbkowe . Dysze główne wymienione na 120.
:
Czy błotnik ci ktoś dorabiał ? Jeśli tak to ile cię to kosztowało ? Też robię przeróbkę błotnik dopasowuje od Ursusa tzn będę to robił.
:
Tak błotnik byl robiony przez Rollin' Fuckers z Wrocławia cena 300 zl . Jeśli mogę ci coś dopowiedzieć to zamiast Ursusa spróbuj od Wlaimita ale szukaj tych be garba bo z garbem to podróba koszt 45 zl. Znajomy z tego robił do Viragro 535
Ruffi napisał/a: |
Czy błotnik ci ktoś dorabiał ? Jeśli tak to ile cię to kosztowało ? Też robię przeróbkę błotnik dopasowuje od Ursusa tzn będę to robił. |
Tak błotnik byl robiony przez Rollin' Fuckers z Wrocławia cena 300 zl . Jeśli mogę ci coś dopowiedzieć to zamiast Ursusa spróbuj od Wlaimita ale szukaj tych be garba bo z garbem to podróba koszt 45 zl. Znajomy z tego robił do Viragro 535
:
Słyszałem, że też od Władimira chłopaki dają. Tylko nie wiem jaka jest różnica pomiędzy błotnikami od Ursusa i Władka? Czy od Władimira t125 lepiej leży na tylnym kole? Od Ursusa już mam na warsztacie ale żaden problem zakupić od Władka jak będą dostępne za 25 zł plus wysyłka.
:
Pytałem dziś kolegę twierdzi ze są identyczne,tylko różnią się ze Wladimir niema garbu .
A co ty tam przerabiasz ? Gdzie jest temat jakiś założony ?
Ruffi napisał/a: |
Słyszałem, że też od Władimira chłopaki dają. Tylko nie wiem jaka jest różnica pomiędzy błotnikami od Ursusa i Władka? Czy od Władimira t125 lepiej leży na tylnym kole? Od Ursusa już mam na warsztacie ale żaden problem zakupić od Władka jak będą dostępne za 25 zł plus wysyłka. |
Pytałem dziś kolegę twierdzi ze są identyczne,tylko różnią się ze Wladimir niema garbu .
A co ty tam przerabiasz ? Gdzie jest temat jakiś założony ?
:
Szperałem dziś po zagranicznych stronach i w Kanadzie robią taki myk zęby obniżyć zawieszenie. Polega to na tym aby wywiercić obok otwór na śrubę, ciekawi mnie czy ten element aluminiowy wytrzyma taki zabieg i nie strzeli na drodze .
http://imgur.com/a/CxqXB
http://imgur.com/a/CxqXB
:
Odpowiedz do tematu
obecnie kończę przegląd motocykla po zakupie. A tematu nie zakładam bo moja przeróbka nie jest bardzo zaawansowana nie obniżam zawieszenia itp. Narazie to co zrobiłem to obciąłem tylna cześć ramy i będę robił mocowanie tylnego siedzenia, coś na wzór tego rozwiązania https://youtu.be/Wk5-e2K6tpo
Ponadto będę myślał o sposobie zamontowania tylnego błotnika. Malowanie zostawiam oryginalne, krótko mówiąc jak najniższym kosztem chcę zrobić bobberka. Cięcie ramy aby zrobić go jako sztywniaka w moim przypadku odpada nie chcę naruszać konstrukcji ramy a poza tym nie chcę aby drgania przenosiły mi się od polskich dróg na moje cztery litery. Błotnik już zamówiłem zobaczę jak będzie wyglądał na moto.
Ponadto będę myślał o sposobie zamontowania tylnego błotnika. Malowanie zostawiam oryginalne, krótko mówiąc jak najniższym kosztem chcę zrobić bobberka. Cięcie ramy aby zrobić go jako sztywniaka w moim przypadku odpada nie chcę naruszać konstrukcji ramy a poza tym nie chcę aby drgania przenosiły mi się od polskich dróg na moje cztery litery. Błotnik już zamówiłem zobaczę jak będzie wyglądał na moto.