Zamknięty przez: Todek 2016-09-29, 22:06 |
regeneracja pompy hamulcowej |
Autor |
Wiadomość |
saxo
Paweł
Motocykl: była 125 jest 1100 C2 ACE '95
Wiek: 48 Dołączył: 01 Kwi 2015 Posty: 353 Skąd: Kazimierzówka/Lublin
|
Wysłany: 2016-09-28, 20:52 regeneracja pompy hamulcowej
|
|
|
więc tak, przeprowadziłem regenerację pompy hamulcowej, wymieniłem flaki na nowe poskładałem na smar który był zestawie i co dalej? wlewam płyn do zbiorniczka pompuje klamką i nic. Efekt w drugą stronę w zbiorniczku pojawił się smar z tłoczka. Nie da się źle złożyć pompy więc co nie tak robię? W jaki sposób napełnić układ? help |
_________________ LWG |
|
|
|
|
dyniek
Piotrek
Motocykl: VT500->VT1100->VTX1300
Wiek: 53 Dołączył: 23 Wrz 2014 Posty: 437 Skąd: Garbatka WKZ
|
Wysłany: 2016-09-28, 21:09
|
|
|
Ja w VT500 też miałem problem z odpowietrzeniem. Z tego co pamiętam odkręciłem zacisk i w górę na wysokość pompy chyba albo wyżej, odkręciłem odpowietrznik, pompowałem klamką i jakoś się napełnił płynem. |
_________________ Piotrek |
|
|
|
|
adam3911
Motocykl: xl 1000 03
Dołączył: 24 Sie 2007 Posty: 2115 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2016-09-28, 22:33
|
|
|
Na początek odpowietrzający luzujac przewód hamulcowy przy pompie, później już normalnie przy zacisku. |
|
|
|
|
AMarek
Motocykl: Vt 500 C 85r.
Wiek: 67 Dołączył: 17 Mar 2016 Posty: 254 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 2016-09-28, 22:41
|
|
|
1: Jak ktoś opisywał - strzykawką przez odpowietrznik lub
2: tradycyjnie w dwie osoby, jedna odkręca odpowietrznik a druga naciska klamkę. następnie zakręca odpowietrznik i puszcza klamkę i tak długo aż będzie leciał czysty płyn.
Smar - pewnie nadmiar |
|
|
|
|
saxo
Paweł
Motocykl: była 125 jest 1100 C2 ACE '95
Wiek: 48 Dołączył: 01 Kwi 2015 Posty: 353 Skąd: Kazimierzówka/Lublin
|
Wysłany: 2016-09-29, 08:31
|
|
|
dobra do zamknięcia, zaczyna powoli działać, pewnie jeszcze trochę pompowania klamką i zabawy odpowietrznikiem i będzie ok |
_________________ LWG |
|
|
|
|
|