VT 750 c nie odpala na gorącym silniku |
Autor |
Wiadomość |
dlugi88
Motocykl: Honda Shadow 750c
Dołączył: 28 Cze 2013 Posty: 1 Skąd: Polska
|
Wysłany: 2013-07-12, 12:22 VT 750 c nie odpala na gorącym silniku
|
|
|
Witam wszystkich! Jestem nowym użytkownikiem i początkującym posiadaczem motocykla. I na starcie problem. Zakupiłem VT 750, wracałem na niej do domu. W trasie stanąłem za potrzebą i motor już nie odpalił... Po kilkunastu minutach odpalił. Problem sie powtarza. Na rozgrzanym silniku nie da rady odpalić. Rozrusznik kreci dobrze, płyn w chlodnicy jest, czujnik temperatury nie działa- wentylator podłączony na krótko, odpalany na włacznik chodził całą droge. Proszę o ratunek!!! :( |
|
|
|
|
ExRumcajs
Motocykl: XL1000V
Wiek: 38 Dołączył: 26 Sie 2012 Posty: 283 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-07-12, 13:05
|
|
|
Podejrzewałem właśnie temperaturę... Objawy przegrzanego silnika... Ja bym zmienił olej, patrząc na stary w czasie zlewania... |
_________________ "Lepiej być o trzy godziny za wcześnie niż o minutę za późno" - William Shakespeare |
|
|
|
|
potfur
miś przekliniak
Motocykl: VT 1100 C 86, TDM 850 3VD '91
Dołączył: 20 Maj 2008 Posty: 2333 Skąd: Siemianowice Śląskie
|
Wysłany: 2013-07-12, 13:38
|
|
|
mnóstwo jest wątków w stylu "ratunku, ciepły nie pali", trzeba niestety przejrzeć i posprawdzać to, co tam okazało się rozwiązaniem - a to skład mieszanki nie taki, a to coś z prądem... |
_________________ Post zawiera lokowanie produktu oraz śladowe ilości orzechów. |
|
|
|
|
markiz70
Motocykl: VT750 DCB 2003 Spirit ,WSK M06B3 1972 awo S
Wiek: 54 Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 4158 Skąd: Sztum-Malbork
|
Wysłany: 2013-07-12, 15:28
|
|
|
Witaj 36 minut na forum to pewnie trochę za mało aby znależć odpowiedż na niedomagania twojej shadowki Poszukaj....jest sporo porad |
_________________ motocykle to nie wszystko-liczy się pasja
CrusaderRider |
|
|
|
|
kowal460
Motocykl: honda shadow 750 c2
Dołączył: 11 Sie 2013 Posty: 6 Skąd: chojnice
|
Wysłany: 2013-08-13, 20:53
|
|
|
ja bym zaczął od chłodnicy , bo w mojej c2 czujnik był niesprawny , a jak teraz jeżdżę w ciepłe dni chłodnica się często załącza pochodzi chwilkę i się wyłącza wiec jak ten układ jest sprawny to chłodzenie silnika jest, min tez oleju. najlepiej kupić oryginalny bo shadowka załącza chłodzenie dopiero chyba przy 102 stopniach, a miałem wkręcony od jakiegoś samochodu ( bo dużo tańszy) to załączał juz po przekręceniu kluczyka szkoda zabawy |
_________________ kowal460 |
|
|
|
|
rafi126p
Motocykl: Honda Shadow 750
Dołączył: 21 Sie 2017 Posty: 2 Skąd: Kazimierz Dolny
|
Wysłany: 2017-08-21, 23:57 Honda Shadow VT 750 1983r Nie odpala na rozgrzanym silniku
|
|
|
Witam mam problem z moim cieniem nie odpala na ciepłym silniku na zimnym pali elegancko wymienione zostały: Akumulator na {yuasa},moduł zapłonowy ten jeden zielony,synchronizacja gaźników,ładowania i tego typu sprawy sprawdzane jest ok,kompresja sprawdzana tez ok,i jest jeszcze jeden problem mianowicie przy odkręceniu delikatnie gazu motocykl nie wkreca sie na obroty ale jak odkręcimy mocniej zaraz sie budzi i juz jest normalnie najgorzej jest jak ruszam z pierwszego biegu i trzeba szybko przejechać przez skrzyżowanie wtedy odkrecam delikatnie i zostaje na środku jezdni odkrecam mocniej ożywa i jest normalnie. Chciałbym jeszcze dodać że motocykl pali bez ssania . BŁAGAM POMOCY BRACIA !!! |
_________________ rafi126p |
|
|
|
|
Szymon
Motocykl: VT 700C 1985
Wiek: 29 Dołączył: 06 Lip 2012 Posty: 216 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-08-22, 10:04
|
|
|
hej rafi126p, zaglądałeś tutaj: ?
Próbowałeś regulować skład mieszanki? |
|
|
|
|
ttm750
Motocykl: Shadow VT750C 1985
Wiek: 57 Dołączył: 27 Lip 2014 Posty: 256 Skąd: CYPR/LIMASSOL
|
Wysłany: 2017-08-22, 23:48
|
|
|
tez uwazam ze powinienes sprawdzic sklad mieszanki w gaznikach.
jak nie pali na goraco to dajesz mu za bogaty sklad. |
|
|
|
|
Jazon
Janek
Motocykl: Shadow VT 1100 Tourer 98'
Wiek: 41 Dołączył: 09 Lip 2012 Posty: 206 Skąd: Skarszewy
|
Wysłany: 2017-08-23, 19:40
|
|
|
Sprawdź napięcie na akumulatorze. U mnie padł regulator napięcia (pomogła wymiana). Przy wysokich obrotach napięcie zamiast rosnąć spadalo nawet do 12,8. Na ciepłym silniku nie chciał odpalać bo aku miał małą moc rozruchową. |
_________________ Cztery kółka potrafią poruszyć ciało,ale dwa ruszają duszę |
|
|
|
|
rafi126p
Motocykl: Honda Shadow 750
Dołączył: 21 Sie 2017 Posty: 2 Skąd: Kazimierz Dolny
|
Wysłany: 2017-10-05, 15:49
|
|
|
Dziękuje wam wszystkim dzis zaprowadziłem do mechanika zobaczymy co powie |
_________________ rafi126p |
|
|
|
|
marcin k
KARDAN SHADOG
Motocykl: VTX1300R
Wiek: 49 Dołączył: 17 Lip 2009 Posty: 480 Skąd: Rokietnica k. P-nia
|
Wysłany: 2017-10-11, 10:29
|
|
|
no i? |
_________________ Emeryt, Uprawniony Diagnosta Samochodowy- lubię zapach diesla o poranku. "Lekarz stara się ujrzeć w człowieku jego niedomagania, sędzia złe strony a ksiądz głupotę- im większa tym lepsza" A.Schopenhauer |
|
|
|
|
Suffering
Suffering
Motocykl: Honda Shadow VT750
Dołączył: 22 Kwi 2018 Posty: 6 Skąd: Józefów
|
Wysłany: 2018-04-22, 09:35
|
|
|
Podbijam - no i ?
Mam identyczne problemy.
Dodatkowo, zdarza się, że jak jest gorący to oprócz tego że kręci i nie odpala to nie reaguje na naciśnięcie startera. Zauważyłem, że ruszając przewód idący od minusa do przekaźnika rozrusznika - coś zaczyna się dziać (jeden z mechaników stwierdził, że mam jakąś "rzeźbę" zamiast przekaźnika - nie naprawił tego bo nie miał czasu - może to jest powodem ? ). Pytanie tylko czy brak reakcji na naciśnięcie startera i nieodpalanie na gorącym można jakoś ze sobą powiązać ???
Po ostygnięciu pali ładnie.
Akumulator był wymieniany w 2016 (nie przeze mnie), za mojej kadencji regenerowałem prądnice bo nie było odpowiedniego ładowania, regulowałem gaźniki bo strzelały - i tyle. |
|
|
|
|
GhoustDragon
Samotny Wilk
Motocykl: Była VT 1100 C3 '98 i VT 600C jest NT650V
Wiek: 41 Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 4188 Skąd: Zawiercie/SZA/
|
Wysłany: 2018-04-22, 10:29
|
|
|
Suffering napisał/a: | ... za mojej kadencji regenerowałem prądnice bo nie było odpowiedniego ładowania, regulowałem gaźniki bo strzelały - i tyle. |
Hymmm... Nie wiem który masz rok maszyny, ale żeby prądnica...
Chociaż jakby się upierać to alternator to też prądnica
Qurcze kiedy Wy się nauczycie, że synchronizacja czy regulacja gaźników nie jest lekarstwem na każdą bolączkę moto i od czasu do czasu przydałby się porządny serwis....
Najczęściej przyczyną ciężkiego palenia na ciepło są "lejące" zaworki iglicowe i tym samym zwiększona dawka paliwa = zalewanie silnika. Da się to stwierdzić np. po kolorze świec. Notabene to one(świece) mogą pomóc diagnozować stan jednostki napędowej. |
_________________ Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.
Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam. |
|
|
|
|
Leo
Motocykl: Była VT 500 C 85, Honda XL 600V Transalp
Wiek: 64 Dołączył: 02 Maj 2013 Posty: 3111 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2018-04-22, 18:09
|
|
|
Suffering napisał/a: | Podbijam - no i ?
Mam identyczne problemy. |
hej czy to Ty Kolego rozmawiałeś z nami wczoraj w Zrywie?widzę że skorzystałeś z rady i zarejestrowałeś się na forum.
Mam nadzieję że koledzy Ci pomogą
ps. sprawdzałem, że Honda odjechała wiec cieszę że dojechałaś o własnych siłach do domu
gdybyś sobie nie poradził polecam mechanika o którym mówiłem kilku z nas serwisuje u niego maszyny |
_________________ never as good as the first time |
|
|
|
|
marcin k
KARDAN SHADOG
Motocykl: VTX1300R
Wiek: 49 Dołączył: 17 Lip 2009 Posty: 480 Skąd: Rokietnica k. P-nia
|
Wysłany: 2018-04-22, 20:23
|
|
|
kręci i nie odpala to w jakim sensie nie reaguje na naciśnięcie startera? określ się |
_________________ Emeryt, Uprawniony Diagnosta Samochodowy- lubię zapach diesla o poranku. "Lekarz stara się ujrzeć w człowieku jego niedomagania, sędzia złe strony a ksiądz głupotę- im większa tym lepsza" A.Schopenhauer |
|
|
|
|
|