VT 750 c nie odpala na gorącym silniku
Odpowiedz do tematu

: VT 750 c nie odpala na gorącym silniku
Witam wszystkich! Jestem nowym użytkownikiem i początkującym posiadaczem motocykla. I na starcie problem. Zakupiłem VT 750, wracałem na niej do domu. W trasie stanąłem za potrzebą i motor już nie odpalił... Po kilkunastu minutach odpalił. Problem sie powtarza. Na rozgrzanym silniku nie da rady odpalić. Rozrusznik kreci dobrze, płyn w chlodnicy jest, czujnik temperatury nie działa- wentylator podłączony na krótko, odpalany na włacznik chodził całą droge. Proszę o ratunek!!! :(

:
:-/ Podejrzewałem właśnie temperaturę... Objawy przegrzanego silnika... Ja bym zmienił olej, patrząc na stary w czasie zlewania...

"Le­piej być o trzy godzi­ny za wcześnie niż o mi­nutę za późno" - William Shakespeare
:
mnóstwo jest wątków w stylu "ratunku, ciepły nie pali", trzeba niestety przejrzeć i posprawdzać to, co tam okazało się rozwiązaniem - a to skład mieszanki nie taki, a to coś z prądem...

Post zawiera lokowanie produktu oraz śladowe ilości orzechów.
:
Witaj :shock: 36 minut na forum to pewnie trochę za mało aby znależć odpowiedż na niedomagania twojej shadowki :roll: Poszukaj....jest sporo porad :mrgreen:

motocykle to nie wszystko-liczy się pasja

CrusaderRider
:
ja bym zaczął od chłodnicy , bo w mojej c2 czujnik był niesprawny , a jak teraz jeżdżę w ciepłe dni chłodnica się często załącza pochodzi chwilkę i się wyłącza wiec jak ten układ jest sprawny to chłodzenie silnika jest, min tez oleju. najlepiej kupić oryginalny bo shadowka załącza chłodzenie dopiero chyba przy 102 stopniach, a miałem wkręcony od jakiegoś samochodu ( bo dużo tańszy) to załączał juz po przekręceniu kluczyka szkoda zabawy

kowal460
: Honda Shadow VT 750 1983r Nie odpala na rozgrzanym silniku
Witam mam problem z moim cieniem nie odpala na ciepłym silniku na zimnym pali elegancko wymienione zostały: Akumulator na {yuasa},moduł zapłonowy ten jeden zielony,synchronizacja gaźników,ładowania i tego typu sprawy sprawdzane jest ok,kompresja sprawdzana tez ok,i jest jeszcze jeden problem mianowicie przy odkręceniu delikatnie gazu motocykl nie wkreca sie na obroty ale jak odkręcimy mocniej zaraz sie budzi i juz jest normalnie najgorzej jest jak ruszam z pierwszego biegu i trzeba szybko przejechać przez skrzyżowanie wtedy odkrecam delikatnie i zostaje na środku jezdni odkrecam mocniej ożywa i jest normalnie. Chciałbym jeszcze dodać że motocykl pali bez ssania . BŁAGAM POMOCY BRACIA !!!

rafi126p
:
hej rafi126p, zaglądałeś tutaj: ?
Próbowałeś regulować skład mieszanki?

:
tez uwazam ze powinienes sprawdzic sklad mieszanki w gaznikach.
jak nie pali na goraco to dajesz mu za bogaty sklad.

:
Sprawdź napięcie na akumulatorze. U mnie padł regulator napięcia (pomogła wymiana). Przy wysokich obrotach napięcie zamiast rosnąć spadalo nawet do 12,8. Na ciepłym silniku nie chciał odpalać bo aku miał małą moc rozruchową.

Cztery kółka potrafią poruszyć ciało,ale dwa ruszają duszę
:
Dziękuje wam wszystkim dzis zaprowadziłem do mechanika zobaczymy co powie

rafi126p
:
no i?

Emeryt, Uprawniony Diagnosta Samochodowy- lubię zapach diesla o poranku. "Lekarz stara się ujrzeć w człowieku jego niedomagania, sędzia złe strony a ksiądz głupotę- im większa tym lepsza" A.Schopenhauer
:
Podbijam - no i ?
Mam identyczne problemy.
Dodatkowo, zdarza się, że jak jest gorący to oprócz tego że kręci i nie odpala to nie reaguje na naciśnięcie startera. Zauważyłem, że ruszając przewód idący od minusa do przekaźnika rozrusznika - coś zaczyna się dziać (jeden z mechaników stwierdził, że mam jakąś "rzeźbę" zamiast przekaźnika - nie naprawił tego bo nie miał czasu - może to jest powodem ? ). Pytanie tylko czy brak reakcji na naciśnięcie startera i nieodpalanie na gorącym można jakoś ze sobą powiązać ???

Po ostygnięciu pali ładnie.
Akumulator był wymieniany w 2016 (nie przeze mnie), za mojej kadencji regenerowałem prądnice bo nie było odpowiedniego ładowania, regulowałem gaźniki bo strzelały - i tyle.

:
Suffering napisał/a:
... za mojej kadencji regenerowałem prądnice bo nie było odpowiedniego ładowania, regulowałem gaźniki bo strzelały - i tyle.


Hymmm... Nie wiem który masz rok maszyny, ale żeby prądnica... :-/

Chociaż jakby się upierać to alternator to też prądnica :mrgreen:

Qurcze kiedy Wy się nauczycie, że synchronizacja czy regulacja gaźników nie jest lekarstwem na każdą bolączkę moto i od czasu do czasu przydałby się porządny serwis....

Najczęściej przyczyną ciężkiego palenia na ciepło są "lejące" zaworki iglicowe i tym samym zwiększona dawka paliwa = zalewanie silnika. Da się to stwierdzić np. po kolorze świec. Notabene to one(świece) mogą pomóc diagnozować stan jednostki napędowej.

Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.

Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
:
Suffering napisał/a:
Podbijam - no i ?
Mam identyczne problemy.

hej ;-) czy to Ty Kolego rozmawiałeś z nami wczoraj w Zrywie?widzę że skorzystałeś z rady i zarejestrowałeś się na forum.
Mam nadzieję że koledzy Ci pomogą ;-)

ps. sprawdzałem, że Honda odjechała wiec cieszę że dojechałaś o własnych siłach do domu
gdybyś sobie nie poradził polecam mechanika o którym mówiłem kilku z nas serwisuje u niego maszyny ;-)

never as good as the first time
:
kręci i nie odpala to w jakim sensie nie reaguje na naciśnięcie startera? określ się

Emeryt, Uprawniony Diagnosta Samochodowy- lubię zapach diesla o poranku. "Lekarz stara się ujrzeć w człowieku jego niedomagania, sędzia złe strony a ksiądz głupotę- im większa tym lepsza" A.Schopenhauer
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group