zatankowane do pełna - czuć że silnik jest slabszy |
Autor |
Wiadomość |
Zamek1200
Motocykl: VT 125 00'
Wiek: 35 Dołączył: 15 Cze 2015 Posty: 514 Skąd: Mazowsze
|
Wysłany: 2018-05-04, 21:54 zatankowane do pełna - czuć że silnik jest slabszy
|
|
|
cześć
wczoraj troche pojeździłem, po wymianie łożysk w I cylindrze na razie jest w miare ok. wczoraj jeszcze miałem w baku stare paliwo z zeszłego sezonu. moto jezdzilo fajnie, na płaskim osiągnąłem nawet licznikowe 110km/h - nigdy nie jechałem tyle na płaskim. w końcu wyjeździłem paliwo i zatankowalem świeże. no i moto oslablo, nie było takie żwawe, na tej samej plaskiej drodze do 100km/h nie moglem sie rozbujać, w garażu przed zgaszeniem poczułem zapach paliwa czego wcześniej nie było.
możliwe że pelny bak i np masa paliwa tak naciska że za dużo paliwa trafia do cylindra? ale przecież są dysze ktore to regulują i poza tym mam zalożone mniejsze dysze niz fabryczne. ktos spotkał się z czyms takim? nie wierze że wlałem 13L paliwa i silnik ma taki problem z dodatkowymi 10kg
ktos ma jakis pomysł? |
_________________
|
|
|
|
|
Skorupek
Motocykl: VT 1100C 1996 SC23
Wiek: 37 Dołączył: 21 Wrz 2011 Posty: 1176 Skąd: Morszków/WSK, Marki
|
Wysłany: 2018-05-05, 08:07
|
|
|
Wygląda na kiepskiej jakości paliwo. Poszukaj innej stacji i oceń |
|
|
|
|
Toma
+Kasia
Motocykl: Drag Star 650 Była VTX1800C 2002 ST 1300 2007
Dołączył: 10 Paź 2010 Posty: 746 Skąd: Mława
|
Wysłany: 2018-05-05, 11:29
|
|
|
Może występuje brak odpowietrzenia zbiornika.Spróbuj zdjąć korek paliwa potem go zamknij i w drogę.Jak będzie problem z odpowietrzeniem to jakiś czas będzie Ci chodził normalnie.Do czasu następnego zapowietrzenia. |
_________________ "Nie sztuką jest jechać,sztuką jest jeździć" |
|
|
|
|
MARQ
f.k.a. Konar
Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014 Posty: 1608 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-05-05, 12:06 Re: zatankowane do pełna - czuć że silnik jest slabszy
|
|
|
Zamek1200 napisał/a: | możliwe że pelny bak i np masa paliwa tak naciska że za dużo paliwa trafia do cylindra? |
niemożliwe.. po drodze jest kilka naczyń połączonych hamulcami.
jakby np. nie zamykał się zaworek iglicowy w komorze pływakowej, to dopiero wtedy byś mógł mieć jakikolwiek problem z ciśnieniem dalej w układzie.
a może regulacja maszyny była na starym paliwie i po zatankowaniu nowego jakby szlag ją trafił? możliwe to? |
_________________ kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA |
|
|
|
|
Zamek1200
Motocykl: VT 125 00'
Wiek: 35 Dołączył: 15 Cze 2015 Posty: 514 Skąd: Mazowsze
|
Wysłany: 2018-05-06, 23:38
|
|
|
zaleje gdzie indziej i zobaczymy. ale to stacja orlenu, w miescie, tankuje tam 2 diesle i benzyniaka zony. Hanka też zwykle tam pije. też sie zastanawiam czy to nie kwestia odpowietrzenia baku - wlałem 13.3l to dość sporo. co do regulacji to nie pamiętam na jakim paliwie była robiona. na razie poobserwuje, może coś zauważe, jak coś stwierdze to odgrzeje kotleta :) |
_________________
|
|
|
|
|
|