silnik do remontu |
Autor |
Wiadomość |
surim
surim
Motocykl: VT 600 C 94
Wiek: 46 Dołączył: 01 Mar 2018 Posty: 26 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 2018-04-11, 22:12
|
|
|
Skorupek napisał/a: | Porywasz się na coraz większe momenty. Nie wiem czy ten nie jest największy ze wszystkich
Jak odkręcane kosz w swojej to nie mało się nagimnastykowalem żeby ta śrubę odkręcić. Pamiętam że blokowałem tylnie koło na pierwszym biegu poprzez jego przytwierdzenie pasami do wahacza ale jak silnik na stole to chyba tylko kluczem pneumatycznym o dużym momencie może się udać. Z tego co pamiętam jest tam podkładka zaginania na nakrętce... |
spróbuję kluczem co kolega zaproponował. |
|
|
|
|
MARQ
f.k.a. Konar
Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014 Posty: 1608 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-04-12, 12:29
|
|
|
elektryczny pneumatyczny klucz za ok 130zł, który się może przydać przynajmniej do kilku rzeczy ;)
a jak szukam czegoś do regulacji gaźników, to śrubokręt za prawie 300zł mi wyskakuje na alledrogo tylko... |
_________________ kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA |
|
|
|
|
surim
surim
Motocykl: VT 600 C 94
Wiek: 46 Dołączył: 01 Mar 2018 Posty: 26 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 2018-04-12, 14:03
|
|
|
MARQ napisał/a: | elektryczny pneumatyczny klucz za ok 130zł, który się może przydać przynajmniej do kilku rzeczy ;)
a jak szukam czegoś do regulacji gaźników, to śrubokręt za prawie 300zł mi wyskakuje na alledrogo tylko... |
Dzięki za podpowiedź. Ja sobie kiedyś kupiłem na GearBest taką elastyczną przedłuszkę i zobaczę czy będzie mozliwość regulacji. Jak nie, to zaopatrzę się w ten śrubokręt.
https://www.gearbest.com/.../pp_265250.html |
|
|
|
|
Skorupek
Motocykl: VT 1100C 1996 SC23
Wiek: 37 Dołączył: 21 Wrz 2011 Posty: 1176 Skąd: Morszków/WSK, Marki
|
Wysłany: 2018-04-12, 16:40
|
|
|
Nie lepiej podać paliwo z butelki zamiast baku i dostęp bez zbiornika masz idealniy i nie potrzeba żadnych specjalnych narzędzi. |
|
|
|
|
surim
surim
Motocykl: VT 600 C 94
Wiek: 46 Dołączył: 01 Mar 2018 Posty: 26 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 2018-04-12, 17:18
|
|
|
Skorupek napisał/a: | Nie lepiej podać paliwo z butelki zamiast baku i dostęp bez zbiornika masz idealniy i nie potrzeba żadnych specjalnych narzędzi. |
Kwestia regulacji czy synchronizacji to jeszcze daleko przede mną. Na razie kończę przekładać do silnika osprzętu. Ale każda sugestia mile widziana. Na pewno z nich skorzystam. |
|
|
|
|
MARQ
f.k.a. Konar
Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014 Posty: 1608 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-04-13, 10:42
|
|
|
Skorupek napisał/a: | Nie lepiej podać paliwo z butelki zamiast baku i dostęp bez zbiornika masz idealniy i nie potrzeba żadnych specjalnych narzędzi. |
do synchro wystarczy zdjąć filtr powietrza w boksie - czyli wcześniej zbiornik paliwa.
do regulacji składu nie do końca to pomoże, tak schowane śrubki są.
ale może faktycznie spróbuję jeszcze w ten sposób...
czy duży wpływ na wyniki ma zdjęty filtr podczas regulacji składu mieszanki?
czy do samej regulacji go jednak założyć albo zakryć chociaż pieluchą tetrową wlot do airbox'a?
bez filtra będzie miał silnik lżej siorbać... a na co dzień jednak ciężej. |
|
|
|
|
Skorupek
Motocykl: VT 1100C 1996 SC23
Wiek: 37 Dołączył: 21 Wrz 2011 Posty: 1176 Skąd: Morszków/WSK, Marki
|
Wysłany: 2018-04-13, 22:35
|
|
|
Do regulacji mieszanki układ dolotowy i paliwowy muszą być kompletne. Oczywiście bak można pominąć ale pozostałe elementy muszą być poskładane na tip top. Inaczej regulacja nie ma sensu |
|
|
|
|
MARQ
f.k.a. Konar
Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014 Posty: 1608 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-04-15, 22:12
|
|
|
Skorupek napisał/a: | Do regulacji mieszanki układ dolotowy i paliwowy muszą być kompletne. Oczywiście bak można pominąć ale pozostałe elementy muszą być poskładane na tip top. Inaczej regulacja nie ma sensu |
Tak właśnie myślałem.. szatany jakieś wymyśliły miejsca dla tych śrubek do regulacji mieszanki.
Mam jakieś 2cm luzu na bit przetykanego różnymi kablami i rurkami po obu stronach.. bez tego drogiego ustrojstwa będzie kłopot podejść... zwłaszcza że po wyregulowaniu mam odkręcić każdą o dokładnie 3/4 obrotu na koniec procedury..
No nic, poszukam jeszcze myśli technicznej u przyjaciół z Chin |
|
|
|
|
surim
surim
Motocykl: VT 600 C 94
Wiek: 46 Dołączył: 01 Mar 2018 Posty: 26 Skąd: Ruda Śląska
|
|
|
|
|
Ruffi
Motocykl: Yamaha Xv1900CU Raider, HD Dyna fxdl
Wiek: 48 Dołączył: 08 Maj 2014 Posty: 118 Skąd: Radom
|
|
|
|
|
MARQ
f.k.a. Konar
Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014 Posty: 1608 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-05-04, 09:22
|
|
|
jeśli to pokrywa gaźnika, to tam na prawo od czerwonego kółka jest śruba, gdy ją odkręcisz, to z komory pływakowej gaźnika wycieknie wacha właśnie tym cyckiem ;)
kiedyś była tam pewnie wsadzona gumowa rurka odprowadzająca syf pod silnik.. mogła łączyć się z drugą taką samą trójnikiem i dopiero dalej pod moto... |
_________________ kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA |
|
|
|
|
crazyduck
Motocykl: vt 600
Dołączył: 02 Wrz 2015 Posty: 146 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: 2018-05-04, 20:31
|
|
|
Skorupek napisał/a: | Do regulacji mieszanki układ dolotowy i paliwowy muszą być kompletne. Oczywiście bak można pominąć ale pozostałe elementy muszą być poskładane na tip top. Inaczej regulacja nie ma sensu | Do jakiej regulacji mieszanki biegu jałowego czy mieszanki wszystko musi być na tip top? spr kiedyś AFR bez filtra i z filtrem ? |
|
|
|
|
surim
surim
Motocykl: VT 600 C 94
Wiek: 46 Dołączył: 01 Mar 2018 Posty: 26 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 2019-08-27, 19:10
|
|
|
Witajcie maniacy.
Długo nie pisałem ale nie miałem czasu kompletnie na nic. żadnych uciech z jazdy na cieniu ani na drobne naprawy tym bardziej.
W zeszłym roku oddałem motor do mechanika do regulacji i było nawet fajnie po regulacjach. niestety mechanik zdiagnozował że nie da się z tego gaźnika za wiele już wyciągnąć i doradza kupno jakiejś używki.
Po kilku miesiącach nareszcie mam "5 minut" i się biorę za nią. Kupiłem używkę z roku 88. ja mam motor z 94 i moje pierwsze pytanie czy będzie pasował bo sprzedawca potwierdził że tak.
Wyjąłem gaźnik z moto i porównałem w tym 88r i mam lekkie obawy.
Na zdjęciach ten po prawej to mój stary.
Możecie mi podpowiedzieć do czego są te wężyki? Nie wiem za bardzo gdzie miałbym je podpiąć.
|
Ostatnio zmieniony przez surim 2019-08-28, 16:50, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
MARQ
f.k.a. Konar
Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014 Posty: 1608 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2019-08-28, 12:35
|
|
|
to nie zdjęcia - to miniaturki..
węże wyglądają na paliwo - ewentualnie chłodziwo do podgrzania zimą gaźnika ;)
zależy gdzie miałeś ten trójnik wsadzony w moto ;)
a kilka postów wyżej masz rozmyślania o wężu, którego nie podłącza się nigdzie - wygląda na ten twój pierwszy.. |
_________________ kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA |
|
|
|
|
surim
surim
Motocykl: VT 600 C 94
Wiek: 46 Dołączył: 01 Mar 2018 Posty: 26 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 2019-08-28, 13:13
|
|
|
MARQ napisał/a: | to nie zdjęcia - to miniaturki..
węże wyglądają na paliwo - ewentualnie chłodziwo do podgrzania zimą gaźnika ;)
zależy gdzie miałeś ten trójnik wsadzony w moto ;)
a kilka postów wyżej masz rozmyślania o wężu, którego nie podłącza się nigdzie - wygląda na ten twój pierwszy.. |
Przepraszam za zdjęcia. Powklejam w większym formacie.
To nie jest to samo ponieważ na starym gaźniku te miejsca są zaślepione, bez żadnych otworów. Na większych zdjęciach będzie lepiej widać. |
|
|
|
|
|