/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
gorąca chłodnica
Autor Wiadomość
Znachu 
ZnAcHu

Motocykl: HONDA CBR1100XX
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2015
Posty: 146
Skąd: Kutno
Wysłany: 2017-04-02, 10:11   

Wczoraj była pierwsza jazda. Chłodnica gorąca po obu stronach. Odkąd pamiętam zawsze tak było tylko trzeba trochę pojeździć aby się zrobiła ciepła.
_________________
 
 
 
Znachu 
ZnAcHu

Motocykl: HONDA CBR1100XX
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2015
Posty: 146
Skąd: Kutno
Wysłany: 2017-04-02, 20:47   

Dziś było lekko z wiatrem i 130 licznikowe było :) ( tylko u mnie z przodu jeden ząb mniej do stoku )

Maszynka lata jak pszczoła
_________________
 
 
 
promo 

Motocykl: Vt1100 Sabre
Dołączył: 17 Cze 2015
Posty: 274
Skąd: Serock
Wysłany: 2017-04-03, 12:03   

Zamek1200 napisał/a:
świece wygladają tak:
Obrazek

niby nic sie nie dzieje, krawędź rdzenia może delikatnie spopielona ale tak czy siak przynajmniej do ori rozmiaru trzeba wrócić bo silnik dla mnie za gorący jest. przy okazji widać olej na gwincie o czym pisałem. byłem mechanika podpytać mówi że raczej nie ma sie czym przejmować. zaświeciłem do cylindra, denko tłoka świeci sie jak psu jajka, niestety nic więcej nie widziałem.

co radzą eksperci? dysze ori czy te wieksze z Wiaderka?


trochę mało widać z tego zdjęcia, szkoda że nie zrobiłeś od góry :)

generalnie taka "kawa z mlekiem" powinna być - po tym co można wywnioskować z tego Twojego foto chyba jest ok;)

moze przewrażliwiony jesteś:)

tu masz fajnie opisane kolory świec:
http://www.jednoslad.pl/g...ie-wyregulowac/
 
 
Zamek1200 


Motocykl: VT 125 00'
Wiek: 35
Dołączył: 15 Cze 2015
Posty: 514
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2017-04-19, 09:20   

Panowie jak radzicie z tymi dyszami? jutro moto do mechanika prowadze (chociaz dzis mam 5cm sniegu heh). założyc standard czy większe?
_________________

 
 
Romek607 

Motocykl: HONDA SHADOW 125
Dołączył: 20 Wrz 2015
Posty: 38
Skąd: MAŁOPOLSKA
Wysłany: 2017-04-19, 14:09   

Moim zdaniem tylko standard. Skoro nie było żadnych modyfikacji rozrządu,głowicy,zmiany pojemności to zmiana dysz na większe nie wniesie zdecydowanej zmiany.Konstuktora nie tak łatwo przliczyć,najczęściej wzrasta zużycie paliwa a osiągi pozostają.
 
 
MARQ 
f.k.a. Konar


Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014
Posty: 1608
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-04-20, 17:31   

możesz próbować zmienić ze swoich na takie, jakie były montowane w nowszych rocznikach.
wiesz dokładnie co masz?
_________________
kilka udostępnionych foto
https://goo.gl/photos/tGRvfjn7TsppQYWcA
 
 
Zamek1200 


Motocykl: VT 125 00'
Wiek: 35
Dołączył: 15 Cze 2015
Posty: 514
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2017-04-21, 01:19   

nie pamietam jakie były ;/ chyba 78-78. potem mechanik zmienił na mniejsze.. ale nie pamietam na jakie :-D coś mi sie kojarzy 74-76.. 70-74? w każdym razie mniejsze. w wiaderku były większe, najpierw 82-88 a potem 85-92. generalnie silniki przecież te same więc na większych dyszach powinno tez być ok. poza tym ktos pisał że po wymianie gaźnika moto osłabło. w gaźniku były 78-78 czyli takie jakie być powinny, a ze starego gaźnika założył 85-92 i wróciło do tego co było.

iglice też powinno się zmienić?
_________________

 
 
Zamek1200 


Motocykl: VT 125 00'
Wiek: 35
Dołączył: 15 Cze 2015
Posty: 514
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2017-04-21, 21:03   

Panowie

Sprawa wygląda tak:
Wczoraj zaprowadziłem moto do mechanika na wymiane tych nieszczęsnych dysz, jechałem sobie jak zwykle, lekko z górki bujnąłem się do 90km/h, potem odkręciłem manetke na max i doszło do 100.. ~102km/h i dalej nic. paliwo było jeszcze z poprzedniego sezonu, już malutko zostało więc zatankowałem do pełna świeże - bo będzie robione synchro/regulacja to niech będzie na świeżym. moto wstawiłem do mechanika, i teraz przykra część opowieści - 2 tygodnie czekałem na wstawienie (czyt. UMÓWIŁEM SIĘ Z 2-TYGODNIOWYM WYPRZEDZENIEM). zostawiłem moto i pojechałem do pracy, zagoniony w ciągu dnia zapomniałęm zadzwonić czy zrobili. późnym wieczorem rozmawiałem z ojcem i ten mi mówi że jak koło 10 postawiłęm moją Hanke przed mechanikiem tak ok 17 widział że dalej stała nieruszona. dziś rano jade tam a mechanik mi mówi że to było umówienie na przyjazd, a na wjazd na naprawe trzeba będzie jeszcze poczkać.. i mówi ze nie wie kiedy, może dopiero po długim weekendzie.. no kur.. w du.. jeba.. mac. nie wiedziałem czy śmiać się czy płakać. ostatecznie maszyne zabrałem. jadac sobie lekko zdenerwowany nie szalałem, uspokoiłem się i na ostatniej prostej bujnąłem się do 90km/h, lekko pod górkę, po czym wypłaszczyło się i za kawałeczek znów minimalne wzniesienie. i przekręciłem manetke do oporu.

I tu zaskoczenie bo poprzedniego dnia rano z górki przy 90km/h manetka była prawie do końca odciągnięta, a dziś na tym świeżym paliwie delikatnie pod górke i manetka okazała się odkręcona nieco bardziej niż w połowie. odrkęcenie do końca spowodowało że moto dość hyżo bujnęło się do 110km/h i dalej leciało 115.. 116.. 117 (nadal pod minimalne wzniesienie).. normalnie w szoku byłem. w końcu teren zabudowany i odpuściłem.

Ktoś mi to wyjaśni? :mrgreen: ciekawe jak to będzie gdy zrobi się ciepło bo w zeszłym sezonie na świeżym paliwie było max ~100km/h. temp otoczenia ma znaczenie? chyba nie powinna mieć
_________________

 
 
Zamek1200 


Motocykl: VT 125 00'
Wiek: 35
Dołączył: 15 Cze 2015
Posty: 514
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2017-10-19, 18:16   

odgrzeje kotleta

wczoraj troche pojeździłem. dorwałem sie do termometru laserowego. po konkretnym rozgrzaniu maszyny pomierzylem sobie temp silnika w paru miejscach

gniazda świec zapłonowych P~77*C; T~85*C i były to najcieplejsze miejsca prócz oczywiście kolektorów wydechowych. zewnętrzne powierzchnie cylindrów miały 65-75*C,

chłodnica wody: wlot do chłodnicy ok 75*C; wylot z chłodnicy ok 64*C - to temp metalu, obudowy chłodnicy, temp płynu pewnie była nieco wyższa.

ciekawy jestem jakie Wy macie temp swoich silników mierzone takim sposobem jak ja. narobiłem tutaj rabanu że silnik jest zdecydowanie gorętszy niż na wcześniejszych dyszach a tu prosze jeszcze nie zbliża się do tych wartości górnych dopuszczalnych.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM