Przerywa na wysokich |
Autor |
Wiadomość |
Matthew90
Motocykl: Honda Shadow 125
Wiek: 33 Dołączył: 27 Kwi 2016 Posty: 230 Skąd: Darłowo
|
Wysłany: 2016-08-31, 04:50 Przerywa na wysokich
|
|
|
Mam problem od paru dni przy 80km/h zaczyna jak by przerywać i ni ch**a więcej nie pojedzie (no może ze w urwiska),na wolnych wszystko ładnie działa ale gdy dojdzie do 80 na wysokich to przerywa
Jaka może być przyczyną tego zjawiska |
|
|
|
|
Marlboro
Tomek
Motocykl: VT500C 86r, GPZ 1100
Wiek: 40 Dołączył: 31 Sie 2011 Posty: 951 Skąd: Suskowola /WRA
|
Wysłany: 2016-08-31, 05:21
|
|
|
1. jak zachowanie na innych biegach przy podobnych obrotach?
2. Czy dziurę w mocy da się jakoś zniwelować prędkością odkręcania gazu?
3. Czy robiłeś ostatnio coś przy moto? (układ zasilania, filtr powietrza, wydechy)? |
_________________ Maruda od urodzenia |
|
|
|
|
MARQ
f.k.a. Konar
Motocykl: VT125c 99'; VT1100A.C.E. 94-95'
Dołączył: 29 Sie 2014 Posty: 1608 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-08-31, 12:43 Re: Przerywa na wysokich
|
|
|
Matthew90 napisał/a: | Mam problem od paru dni przy 80km/h zaczyna jak by przerywać i ni ch**a więcej nie pojedzie (no może ze w urwiska),na wolnych wszystko ładnie działa ale gdy dojdzie do 80 na wysokich to przerywa
Jaka może być przyczyną tego zjawiska |
mi też czasami jakby zaczynało przerywać przy 80-90km/h.
ale wrzucam wtedy czwórkę i przestaje
a tak na poważnie to pomyśl nad pytaniami od Marlboro
i jeszcze wpleć tankowanie w to wszystko (tzn czy jakość paliwa się nie zmieniła)
i jeszcze ostatnie wycieczki twoje (tzn czy np. na dołach nie podskoczył uderzył i np. na dolocie powietrza się nie rozszczelnił albo co ;) ) |
|
|
|
|
Matthew90
Motocykl: Honda Shadow 125
Wiek: 33 Dołączył: 27 Kwi 2016 Posty: 230 Skąd: Darłowo
|
Wysłany: 2016-08-31, 18:02
|
|
|
1 na innych biegach działa normalnie
2 jak odkręcę manetkę na max to prędkość wzrasta wolniej
3 wymienione były świecę i delikatnie sie polepszyło
Na jałowym można odkręcić do odciny |
|
|
|
|
Marlboro
Tomek
Motocykl: VT500C 86r, GPZ 1100
Wiek: 40 Dołączył: 31 Sie 2011 Posty: 951 Skąd: Suskowola /WRA
|
Wysłany: 2016-08-31, 18:28
|
|
|
Matthew90 napisał/a: |
2 jak odkręcę manetkę na max to prędkość wzrasta wolniej
Na jałowym można odkręcić do odciny |
Stawiałbym na za bogatą mieszankę. Ogólnie sprawa wygląda mi układ paliwowo powietrzny. Z tego co pamiętam ty miałeś te problemy z syfem w baku - bak zmieniony? |
_________________ Maruda od urodzenia |
|
|
|
|
Matthew90
Motocykl: Honda Shadow 125
Wiek: 33 Dołączył: 27 Kwi 2016 Posty: 230 Skąd: Darłowo
|
Wysłany: 2016-08-31, 19:30
|
|
|
Bak wyczyszczony syf nie leci
Możliwe ze coś przytkalo któraś dysze |
|
|
|
|
Japa
Motocykl: VN1600 Nomad '07, był VT 600C '89
Wiek: 50 Dołączył: 06 Sie 2011 Posty: 966 Skąd: Ostrowiec Św. / TOS
|
Wysłany: 2016-09-01, 19:47
|
|
|
a na ssaniu jest roznica ?
przy dziurawych membranach mialem jak piszesz, na ssaniu bylo duzo lepiej |
|
|
|
|
Matthew90
Motocykl: Honda Shadow 125
Wiek: 33 Dołączył: 27 Kwi 2016 Posty: 230 Skąd: Darłowo
|
Wysłany: 2016-09-03, 17:38
|
|
|
ja mam tak ze gdy nie jest w pełni rozgrzany jest wszystko cacy, ale gdy go rozgrzeje to własnie jest to co opisywałem wyżej |
|
|
|
|
Marlboro
Tomek
Motocykl: VT500C 86r, GPZ 1100
Wiek: 40 Dołączył: 31 Sie 2011 Posty: 951 Skąd: Suskowola /WRA
|
Wysłany: 2016-09-03, 21:35
|
|
|
a jak na ssaniu? |
_________________ Maruda od urodzenia |
|
|
|
|
Matthew90
Motocykl: Honda Shadow 125
Wiek: 33 Dołączył: 27 Kwi 2016 Posty: 230 Skąd: Darłowo
|
Wysłany: 2016-09-06, 01:22
|
|
|
Jest tak samo bez różnicy czy ssanie jest czy nie ma |
|
|
|
|
Matthew90
Motocykl: Honda Shadow 125
Wiek: 33 Dołączył: 27 Kwi 2016 Posty: 230 Skąd: Darłowo
|
Wysłany: 2016-09-08, 00:49
|
|
|
Po zmianie filterka paliwa i zatankowaniu na czystko na innej stacji nic sie nie zmienilo, sam nie wiem co moze byc jeszcze sprawdze gazniki a kij licho moze tam siedzi chochlik.
Tylko bym musial zarysowo miec opisane demontaz gaznikow bo robilbym pierwszy raz . |
|
|
|
|
promo
Motocykl: Vt1100 Sabre
Dołączył: 17 Cze 2015 Posty: 274 Skąd: Serock
|
Wysłany: 2016-09-08, 09:23
|
|
|
podmień cewki, ewentualnie zmień fajki i przewody, prawdopodobnie przebicia dostają przy wyższych obrotach, przerabiałem to w swojej - tzn ja wymieniłem tylko fajki i przewody bo wizualnie miałem popękane, po tym zabiegu problem znikł
fajki wrzucałem NGK a przewody Beru
dla porównania podobnie mam w swoim audi, przy kręceniu na wysokich obrotach też mi przerywa i szarpie - typowy objaw padającej cewki:)
na początek możesz jeszcze sprawdzić membranę (tak jak pisali wyżej) - gdy będzie dziurawa nie podniesie iglicy na odpowiednią wysokość przez co może mieć zbyt ubogą mieszankę
co do wyjęcia gaźników - ściągasz bak i wyciągasz airboxa nad gaźnikami, odkręcasz króćce na cylindrach, odpinasz przewody+linki i wyjmujesz:)
trzeba się trochę nagimnastykować ale da radę;) |
|
|
|
|
Matthew90
Motocykl: Honda Shadow 125
Wiek: 33 Dołączył: 27 Kwi 2016 Posty: 230 Skąd: Darłowo
|
Wysłany: 2016-09-08, 16:23
|
|
|
Ale gdyby to byla wina przewodow czy tez fajki to na jalowym tez bym mial ten sam obiaw a tak nie jest .
Moze wypisze wszystko co bylo robione :
-wymiana oleju i filtru
-wymienione 2 swiece
-jakies 2miechy temu pelen servis gaznikow
-zmiana filtra paliwa
Wiecej nie bylo nic robione mechanik mowil ze membrany sa w bardzo dobrym stanie |
|
|
|
|
Matthew90
Motocykl: Honda Shadow 125
Wiek: 33 Dołączył: 27 Kwi 2016 Posty: 230 Skąd: Darłowo
|
Wysłany: 2016-09-09, 00:35
|
|
|
Gdy jest zimny to tych obiaw nie ma cisnie ladnie do 100 bez pierniecia, a po rozgrzaniu zaczyna przerywac przy 80, gdy ostygnie to moge znow jechac bez przerywania .
Czy ssanie wlaczone czy nie roznicy nie ma .
No jestem ciekaw co popsuje ,a przewody od czego w znaczeniu kable czy wezyki |
|
|
|
|
promo
Motocykl: Vt1100 Sabre
Dołączył: 17 Cze 2015 Posty: 274 Skąd: Serock
|
Wysłany: 2016-09-09, 10:13
|
|
|
Matthew90 napisał/a: | Ale gdyby to byla wina przewodow czy tez fajki to na jalowym tez bym mial ten sam obiaw a tak nie jest . |
nie
"Cewka po rozgrzaniu traci swoją moc, i iskra jest za słaba, że nie może przepalić mieszanki, i zamiast denonacji, jest zduszenie."
co prawda cytat z innego forum jednak pogogluj trochę jak nie wierzysz:D
najlepiej jakbyś miał jakąś na podmianę i sprawdzenie
poza tym nie bardzo widzę inne przyczyny, że niby tłoki Ci po rozgrzaniu puchną? o takich historiach to ja słyszałem ale w dwusówach :)
edit: a może coś z zaworami? ale skoro nic przy nich nie kręciłeś to niemożliwe żeby Ci np kontra puściła i za mały luz się zrobił... |
|
|
|
|
|