/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
cykanie silnika
Autor Wiadomość
rosicki21 

Motocykl: VT500C
Dołączył: 27 Lip 2014
Posty: 7
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 2014-07-29, 13:04   

Motocykl niedawno sprowadziłem z USA . Zarejestrowałem i jestem pierwszym użytkownikiem w kraju. Tam mogą bawić się w kręcenie liczników ?.

[ Dodano: 2014-07-29, 13:10 ]
Panowie ile miały najechane wasze motorki jak przyszedł czas na zmianę łańcuszków ?. Pozdrawiam.
 
 
Alabaster 
Maciej


Motocykl: VT 1100 C Spirit '03 SC18
Wiek: 52
Dołączył: 18 Paź 2012
Posty: 2818
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-07-29, 13:45   

rosicki21, sprowadziłeś osobiście ?
Czy kupiłeś na miejscu po sprowadzeniu ?

Pamiętam swego czasu sie na forum fotka przewijała jak moto miało na liczniku ntyci tyci a na innym zdjęciu widać było kartę z odprawy z kilkukrotnie wyższym stanem ;-)

Niestety Asgalt może mieć rację w swoim czarnowidztwie ...
_________________
Silnik, dwa koła i mina wesoła :-)
 
 
rosicki21 

Motocykl: VT500C
Dołączył: 27 Lip 2014
Posty: 7
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 2014-07-29, 14:40   

Tak, sprowadziłem sam. Kupiłem motorek od człowieka który miał ją od nowości. Wskazują na to także dokumenty. Macie panowie jakieś info ile powinien wytrzymać bez problemów fabryczny rozrząd ?. Pozdrawiam.
 
 
kjakub 

Motocykl: SzukamVT750('83-5)/1.1('85-6)/AT RD07(ew04)
Dołączył: 03 Gru 2012
Posty: 74
Skąd: G. Śląsk (Tychy)
Wysłany: 2014-07-29, 16:45   

Nie wiem jak jest zalecane, ale na pewno skontrolował bym stan łańcuszków po przejechanych 70-80 tys. km. Wydaje mi się, że wcześniej nie powinno się z nimi nic dziać, skoro w samochodach przewiduje się paski rozrządu na 60-70 tys. km, a łańcuchy na znacznie więcej.
Ale może lepiej niech się wypowiedzą bardziej doświadczeni.
 
 
Morfi 63 


Motocykl: Honda Shadow VT 1100 88 r
Wiek: 60
Dołączył: 08 Gru 2013
Posty: 337
Skąd: Ostrów Wlkp.
Wysłany: 2014-07-29, 17:29   

48 tys. km.ma po przeliczeniu mil czy tyle widnieje na liczniku ?
_________________
Moja 2 pasja http://morfi.flog.pl/
 
 
Alabaster 
Maciej


Motocykl: VT 1100 C Spirit '03 SC18
Wiek: 52
Dołączył: 18 Paź 2012
Posty: 2818
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-07-29, 17:54   

kjakub napisał/a:
w samochodach przewiduje się paski rozrządu na 60-70 tys. km,

ale nie w dieslach ;-)
było 130 kkm od jakiegoś czasu jest już 150kkm ("mały rozrząd")
 
 
rosicki21 

Motocykl: VT500C
Dołączył: 27 Lip 2014
Posty: 7
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 2014-07-29, 18:23   

48 tyś. to już po przeliczeniu na nasze metryczne jednostki. Na liczniku podana jest wartość 30 tyś. mil
 
 
Panoramiks 
Sławek


Motocykl: DL 1000 V Strom
Wiek: 37
Dołączył: 06 Cze 2014
Posty: 1707
Skąd: Sanok
Wysłany: 2014-07-29, 20:21   

Przestraszyliście mnie trochę i pojechałem do zaprzyjaźnionego mechanika. Sprawdziliśmy jeszcze raz rozrząd i zawory, chociaż robiliśmy to już zaraz po zakupie motocykla wiosną. Łańcuszki i naciąg jeszcze ok, zawory też. Rozrząd mimo dobrego stanu "cyka".
No i co z tym fantem robić? Przywyknąć i się nie przejmować, czy wymieniać łańcuszki?
_________________
NIL MORTIFI SINE LUCRE
 
 
rosicki21 

Motocykl: VT500C
Dołączył: 27 Lip 2014
Posty: 7
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 2014-07-30, 14:23   

Xexepan napisał/a:
Przestraszyliście mnie trochę i pojechałem do zaprzyjaźnionego mechanika. Sprawdziliśmy jeszcze raz rozrząd i zawory, chociaż robiliśmy to już zaraz po zakupie motocykla wiosną. Łańcuszki i naciąg jeszcze ok, zawory też. Rozrząd mimo dobrego stanu "cyka".
No i co z tym fantem robić? Przywyknąć i się nie przejmować, czy wymieniać łańcuszki?


Skoro wszystko jest jak należy nic bym nie robił, ale niech wypowiedzą Sie bardziej doświadczeni użytkownicy.
 
 
Morfi 63 


Motocykl: Honda Shadow VT 1100 88 r
Wiek: 60
Dołączył: 08 Gru 2013
Posty: 337
Skąd: Ostrów Wlkp.
Wysłany: 2014-07-30, 14:51   

Cośik mi się wydaje że te nasze 500 to już tak maja z tym cykaniem :lol: ,w moim też cyka :mrgreen:
_________________
Moja 2 pasja http://morfi.flog.pl/
 
 
Panoramiks 
Sławek


Motocykl: DL 1000 V Strom
Wiek: 37
Dołączył: 06 Cze 2014
Posty: 1707
Skąd: Sanok
Wysłany: 2014-07-30, 22:00   

Będe jeździł jak jest i tyle. Zimą tam jeszcze dokładniej popatrzę co tam siedzi.
_________________
NIL MORTIFI SINE LUCRE
 
 
Kardii 
Kardii


Motocykl: honda shadow vt 500
Dołączył: 15 Lut 2015
Posty: 7
Skąd: klucze
Wysłany: 2015-02-16, 12:15   

Witam u nie tak samo cyka po zagrzaniu silnika,czeka mnie jeszcze wymiana oleju może ucichnie,ale widzę że ten problem występuje w większości tych vt 500 :shock: nawet na filmiku z you tube słychać taki sam stukot :roll:
_________________
Kardii
 
 
Panoramiks 
Sławek


Motocykl: DL 1000 V Strom
Wiek: 37
Dołączył: 06 Cze 2014
Posty: 1707
Skąd: Sanok
Wysłany: 2015-02-16, 13:15   

Romek P napisał/a:
Witam. Po dwóch latach jazdy z cykajacym silnikiem, zdecydowałem się na remont.Po wymontowaniu cylindrów,na sworzniu tłokowym ruszając na boki był wyczuwalny luz.Pomiary wykazały luz 0.03 na korbie i 0.02 na sworzniu.Korba ma cienką ściankę dlatego odpada wstawianie tulejki.Zdecydowałem się na nad wymiarowe sworznie z poznania 18.02mm,delikatne dopasowanie nastawnym rozwiertakiem tłoka oraz korby kręcąc rozwiertakiem w lewa stronę aby nie zrobic tak zwanych zadziorów.Po uruchomieniu hondy cykanie znikneło ,naprawdę pięknie pracuje.Pewnie że trwałość nie będzie tak jak po wymianie korby ale czas pokaże na jaki przebieg wystarczy naprawa.Serwisówce podawany jest maksymalny luz w korbie 0.05mm.


http://www.shadow.org.pl/...pic.php?t=18971
_________________
NIL MORTIFI SINE LUCRE
 
 
Kardii 
Kardii


Motocykl: honda shadow vt 500
Dołączył: 15 Lut 2015
Posty: 7
Skąd: klucze
Wysłany: 2015-02-16, 14:05   

Tak na prawdę to chyba nie ma sensu szukać dziury w całym :!: tylko cieszyć się z tego co się ma 8-) ,sezon już się zbliża :chytrusek:
Wymiana oleju,świec i w drogę :ride:
_________________
Kardii
 
 
Panoramiks 
Sławek


Motocykl: DL 1000 V Strom
Wiek: 37
Dołączył: 06 Cze 2014
Posty: 1707
Skąd: Sanok
Wysłany: 2015-02-16, 15:33   

zimak77 napisał/a:
Witam.
O cykaniu silnika przeczytajcie sobie lepiej post-Cykanie silnika na wolnych obrotach http://www.shadow.org.pl/...pic.php?t=18971 tam nasz kolega uporal sie z ta przypadloscia!!!


Zobacz sobie mój wcześniejszy post w tym temacie.
_________________
NIL MORTIFI SINE LUCRE
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM