cykanie silnika |
Autor |
Wiadomość |
rosicki21
Motocykl: VT500C
Dołączył: 27 Lip 2014 Posty: 7 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: 2014-07-29, 13:04
|
|
|
Motocykl niedawno sprowadziłem z USA . Zarejestrowałem i jestem pierwszym użytkownikiem w kraju. Tam mogą bawić się w kręcenie liczników ?.
[ Dodano: 2014-07-29, 13:10 ]
Panowie ile miały najechane wasze motorki jak przyszedł czas na zmianę łańcuszków ?. Pozdrawiam. |
|
|
|
|
Alabaster
Maciej
Motocykl: VT 1100 C Spirit '03 SC18
Wiek: 52 Dołączył: 18 Paź 2012 Posty: 2823 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-07-29, 13:45
|
|
|
rosicki21, sprowadziłeś osobiście ?
Czy kupiłeś na miejscu po sprowadzeniu ?
Pamiętam swego czasu sie na forum fotka przewijała jak moto miało na liczniku ntyci tyci a na innym zdjęciu widać było kartę z odprawy z kilkukrotnie wyższym stanem
Niestety Asgalt może mieć rację w swoim czarnowidztwie ... |
_________________ Silnik, dwa koła i mina wesoła |
|
|
|
|
rosicki21
Motocykl: VT500C
Dołączył: 27 Lip 2014 Posty: 7 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: 2014-07-29, 14:40
|
|
|
Tak, sprowadziłem sam. Kupiłem motorek od człowieka który miał ją od nowości. Wskazują na to także dokumenty. Macie panowie jakieś info ile powinien wytrzymać bez problemów fabryczny rozrząd ?. Pozdrawiam. |
|
|
|
|
kjakub
Motocykl: SzukamVT750('83-5)/1.1('85-6)/AT RD07(ew04)
Dołączył: 03 Gru 2012 Posty: 74 Skąd: G. Śląsk (Tychy)
|
Wysłany: 2014-07-29, 16:45
|
|
|
Nie wiem jak jest zalecane, ale na pewno skontrolował bym stan łańcuszków po przejechanych 70-80 tys. km. Wydaje mi się, że wcześniej nie powinno się z nimi nic dziać, skoro w samochodach przewiduje się paski rozrządu na 60-70 tys. km, a łańcuchy na znacznie więcej.
Ale może lepiej niech się wypowiedzą bardziej doświadczeni. |
|
|
|
|
Morfi 63
Motocykl: Honda Shadow VT 1100 88 r
Wiek: 60 Dołączył: 08 Gru 2013 Posty: 337 Skąd: Ostrów Wlkp.
|
Wysłany: 2014-07-29, 17:29
|
|
|
48 tys. km.ma po przeliczeniu mil czy tyle widnieje na liczniku ? |
_________________ Moja 2 pasja http://morfi.flog.pl/ |
|
|
|
|
Alabaster
Maciej
Motocykl: VT 1100 C Spirit '03 SC18
Wiek: 52 Dołączył: 18 Paź 2012 Posty: 2823 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2014-07-29, 17:54
|
|
|
kjakub napisał/a: | w samochodach przewiduje się paski rozrządu na 60-70 tys. km, |
ale nie w dieslach
było 130 kkm od jakiegoś czasu jest już 150kkm ("mały rozrząd") |
|
|
|
|
rosicki21
Motocykl: VT500C
Dołączył: 27 Lip 2014 Posty: 7 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: 2014-07-29, 18:23
|
|
|
48 tyś. to już po przeliczeniu na nasze metryczne jednostki. Na liczniku podana jest wartość 30 tyś. mil |
|
|
|
|
Panoramiks
Sławek
Motocykl: DL 1000 V Strom
Wiek: 37 Dołączył: 06 Cze 2014 Posty: 1708 Skąd: Sanok
|
Wysłany: 2014-07-29, 20:21
|
|
|
Przestraszyliście mnie trochę i pojechałem do zaprzyjaźnionego mechanika. Sprawdziliśmy jeszcze raz rozrząd i zawory, chociaż robiliśmy to już zaraz po zakupie motocykla wiosną. Łańcuszki i naciąg jeszcze ok, zawory też. Rozrząd mimo dobrego stanu "cyka".
No i co z tym fantem robić? Przywyknąć i się nie przejmować, czy wymieniać łańcuszki? |
_________________ NIL MORTIFI SINE LUCRE |
|
|
|
|
rosicki21
Motocykl: VT500C
Dołączył: 27 Lip 2014 Posty: 7 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: 2014-07-30, 14:23
|
|
|
Xexepan napisał/a: | Przestraszyliście mnie trochę i pojechałem do zaprzyjaźnionego mechanika. Sprawdziliśmy jeszcze raz rozrząd i zawory, chociaż robiliśmy to już zaraz po zakupie motocykla wiosną. Łańcuszki i naciąg jeszcze ok, zawory też. Rozrząd mimo dobrego stanu "cyka".
No i co z tym fantem robić? Przywyknąć i się nie przejmować, czy wymieniać łańcuszki? |
Skoro wszystko jest jak należy nic bym nie robił, ale niech wypowiedzą Sie bardziej doświadczeni użytkownicy. |
|
|
|
|
Morfi 63
Motocykl: Honda Shadow VT 1100 88 r
Wiek: 60 Dołączył: 08 Gru 2013 Posty: 337 Skąd: Ostrów Wlkp.
|
Wysłany: 2014-07-30, 14:51
|
|
|
Cośik mi się wydaje że te nasze 500 to już tak maja z tym cykaniem ,w moim też cyka |
_________________ Moja 2 pasja http://morfi.flog.pl/ |
|
|
|
|
Panoramiks
Sławek
Motocykl: DL 1000 V Strom
Wiek: 37 Dołączył: 06 Cze 2014 Posty: 1708 Skąd: Sanok
|
Wysłany: 2014-07-30, 22:00
|
|
|
Będe jeździł jak jest i tyle. Zimą tam jeszcze dokładniej popatrzę co tam siedzi. |
_________________ NIL MORTIFI SINE LUCRE |
|
|
|
|
Kardii
Kardii
Motocykl: honda shadow vt 500
Dołączył: 15 Lut 2015 Posty: 7 Skąd: klucze
|
Wysłany: 2015-02-16, 12:15
|
|
|
Witam u nie tak samo cyka po zagrzaniu silnika,czeka mnie jeszcze wymiana oleju może ucichnie,ale widzę że ten problem występuje w większości tych vt 500 nawet na filmiku z you tube słychać taki sam stukot |
_________________ Kardii |
|
|
|
|
Panoramiks
Sławek
Motocykl: DL 1000 V Strom
Wiek: 37 Dołączył: 06 Cze 2014 Posty: 1708 Skąd: Sanok
|
Wysłany: 2015-02-16, 13:15
|
|
|
Romek P napisał/a: | Witam. Po dwóch latach jazdy z cykajacym silnikiem, zdecydowałem się na remont.Po wymontowaniu cylindrów,na sworzniu tłokowym ruszając na boki był wyczuwalny luz.Pomiary wykazały luz 0.03 na korbie i 0.02 na sworzniu.Korba ma cienką ściankę dlatego odpada wstawianie tulejki.Zdecydowałem się na nad wymiarowe sworznie z poznania 18.02mm,delikatne dopasowanie nastawnym rozwiertakiem tłoka oraz korby kręcąc rozwiertakiem w lewa stronę aby nie zrobic tak zwanych zadziorów.Po uruchomieniu hondy cykanie znikneło ,naprawdę pięknie pracuje.Pewnie że trwałość nie będzie tak jak po wymianie korby ale czas pokaże na jaki przebieg wystarczy naprawa.Serwisówce podawany jest maksymalny luz w korbie 0.05mm. |
http://www.shadow.org.pl/...pic.php?t=18971 |
_________________ NIL MORTIFI SINE LUCRE |
|
|
|
|
Kardii
Kardii
Motocykl: honda shadow vt 500
Dołączył: 15 Lut 2015 Posty: 7 Skąd: klucze
|
Wysłany: 2015-02-16, 14:05
|
|
|
Tak na prawdę to chyba nie ma sensu szukać dziury w całym tylko cieszyć się z tego co się ma ,sezon już się zbliża
Wymiana oleju,świec i w drogę |
_________________ Kardii |
|
|
|
|
Panoramiks
Sławek
Motocykl: DL 1000 V Strom
Wiek: 37 Dołączył: 06 Cze 2014 Posty: 1708 Skąd: Sanok
|
Wysłany: 2015-02-16, 15:33
|
|
|
Zobacz sobie mój wcześniejszy post w tym temacie. |
_________________ NIL MORTIFI SINE LUCRE |
|
|
|
|
|