Mam i ja :-) |
Autor |
Wiadomość |
nikin4
Tomek
Motocykl: Honda Shadow VT 125 99
Wiek: 44 Dołączył: 25 Sie 2014 Posty: 71 Skąd: Pisz NPI
|
Wysłany: 2014-10-24, 15:32
|
|
|
Ile talarów musiałeś wytrząsnać na swoją Hankę ? |
|
|
|
|
Kuba05
Majster
Motocykl: Honda Shadow VT 125C 99'
Wiek: 26 Dołączył: 12 Paź 2013 Posty: 78 Skąd: Lubliniec SLU
|
Wysłany: 2014-10-24, 15:37
|
|
|
Wolne obroty reguluje się takim pokrętłem pod dźwignią ssania, kręcisz w lewo- obroty niższe, a w prawo zwiększasz.
Wyślij no jakieś zdjęcia na forum nowego zakupu |
|
|
|
|
Wojti
V-tec
Motocykl: Shadow VT 125
Wiek: 40 Dołączył: 24 Paź 2014 Posty: 69 Skąd: Korycin
|
Wysłany: 2014-10-24, 15:51
|
|
|
Z tymi cenami to jest jakiś koszmar, kupiłem prawie najtańszą jaką znalazłem ale i tak musiałem 7 koła wyłożyć. A jeszcze jak się wkurzyłem, jechałem 500 km po nią, miała być igła w stanie idealnym a daleko jej do ideału.
Foto wrzuce na profil bo nie wiem jak inaczej... |
_________________ I don't drive Fast...
I fly low ;D |
|
|
|
|
LiSu_KTP
Motocykl: Honda Shadow VT125
Wiek: 42 Dołączył: 30 Sie 2014 Posty: 21 Skąd: Myszków
|
Wysłany: 2014-10-24, 16:28
|
|
|
Mnie moja kosztowała 8900+rejestracja+ubezpieczenie+sakwy i piórnik+oparcie to ok 9700 ale akurat przed nią widziałem ok 10 maszyn i moja jest w igle. Co do trafnosci decyzji na pewno nie żałuje bo bez niej pewnie bym prawka nie zrobił. A na dzień dzisiejszy plan jest taki
1. po nowym roku jak tylko będzie można się zapisać ide robić A
2. sprzedaje VT125
3. kupuje VT1100
|
_________________ Smoking is dead vaping is the future and the future is now... |
|
|
|
|
MadJiitensha
Motocykl: vt 125 Rat.
Wiek: 32 Dołączył: 17 Wrz 2014 Posty: 136 Skąd: Kettering
|
Wysłany: 2014-10-25, 01:04
|
|
|
Zrób to powoli, i ojeździj sie na 125. W sensie, zobacz gdzie jakie błędy robisz, bo 125 lekko Ci to "pokaże", szarpnie, przechyli, lekkiego szlifa dziabnie, zgasnie. A 1100 tyle cierpliwosci miec nie bedzie albo wyrwie, albo piźnie. |
_________________ Nie ważne jest to co kupisz, ważne jest co zbudujesz.
Monter kadłubów okrętowych!
Mój Bobber |
|
|
|
|
witoldo70
Motocykl: była VT 600 VLX 95, jest VT 1100 C 94
Wiek: 53 Dołączył: 28 Mar 2013 Posty: 158 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2014-10-25, 14:20
|
|
|
MadJiitensha napisał/a: | Zrób to powoli, i ojeździj sie na 125. W sensie, zobacz gdzie jakie błędy robisz, bo 125 lekko Ci to "pokaże", szarpnie, przechyli, lekkiego szlifa dziabnie, zgasnie. A 1100 tyle cierpliwosci miec nie bedzie albo wyrwie, albo piźnie. |
100 % racji. Do motocykle trzeba mieć szacunek i stopniowanie pojemności jak najbardziej wskazane. Ja po długiej przerwie wskoczyłem na vlx600 i po 4 sezonach zdecydowałem dopiero na zmianę na 1100. Wolę być przekonany i objechany praktycznie niż się potem borykać z problemami.
LwG |
|
|
|
|
Morfi 63
Motocykl: Honda Shadow VT 1100 88 r
Wiek: 60 Dołączył: 08 Gru 2013 Posty: 337 Skąd: Ostrów Wlkp.
|
Wysłany: 2014-10-25, 20:51
|
|
|
Co racja to racja ,ja po 1 sezonie na 125 przesiadłem się na 500 i tak nie ustrzegłem się błędów i wiele nauki jeszcze przede mną |
_________________ Moja 2 pasja http://morfi.flog.pl/ |
|
|
|
|
Kuba05
Majster
Motocykl: Honda Shadow VT 125C 99'
Wiek: 26 Dołączył: 12 Paź 2013 Posty: 78 Skąd: Lubliniec SLU
|
Wysłany: 2014-10-25, 21:41
|
|
|
Ja zaczynałem od skuterka 50ccm, potem biegowa 50ccm, teraz Shadow-ka, a za rok CX 500/650 |
|
|
|
|
|