/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Mam i ja :-)
Autor Wiadomość
nikin4 
Tomek


Motocykl: Honda Shadow VT 125 99
Wiek: 44
Dołączył: 25 Sie 2014
Posty: 71
Skąd: Pisz NPI
Wysłany: 2014-10-24, 15:32   

Ile talarów musiałeś wytrząsnać na swoją Hankę ?
 
 
Kuba05 
Majster


Motocykl: Honda Shadow VT 125C 99'
Wiek: 26
Dołączył: 12 Paź 2013
Posty: 78
Skąd: Lubliniec SLU
Wysłany: 2014-10-24, 15:37   

Wolne obroty reguluje się takim pokrętłem pod dźwignią ssania, kręcisz w lewo- obroty niższe, a w prawo zwiększasz.
Wyślij no jakieś zdjęcia na forum nowego zakupu :mrgreen:
 
 
Wojti 
V-tec


Motocykl: Shadow VT 125
Wiek: 40
Dołączył: 24 Paź 2014
Posty: 69
Skąd: Korycin
Wysłany: 2014-10-24, 15:51   

Z tymi cenami to jest jakiś koszmar, kupiłem prawie najtańszą jaką znalazłem ale i tak musiałem 7 koła wyłożyć. A jeszcze jak się wkurzyłem, jechałem 500 km po nią, miała być igła w stanie idealnym a daleko jej do ideału.
Foto wrzuce na profil bo nie wiem jak inaczej... :oops:
_________________
I don't drive Fast...
I fly low ;D
 
 
LiSu_KTP 


Motocykl: Honda Shadow VT125
Wiek: 42
Dołączył: 30 Sie 2014
Posty: 21
Skąd: Myszków
Wysłany: 2014-10-24, 16:28   

Mnie moja kosztowała 8900+rejestracja+ubezpieczenie+sakwy i piórnik+oparcie to ok 9700 ale akurat przed nią widziałem ok 10 maszyn i moja jest w igle. Co do trafnosci decyzji na pewno nie żałuje bo bez niej pewnie bym prawka nie zrobił. A na dzień dzisiejszy plan jest taki
1. po nowym roku jak tylko będzie można się zapisać ide robić A
2. sprzedaje VT125
3. kupuje VT1100

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
_________________
Smoking is dead vaping is the future and the future is now...
 
 
MadJiitensha 


Motocykl: vt 125 Rat.
Wiek: 32
Dołączył: 17 Wrz 2014
Posty: 136
Skąd: Kettering
Wysłany: 2014-10-25, 01:04   

Zrób to powoli, i ojeździj sie na 125. W sensie, zobacz gdzie jakie błędy robisz, bo 125 lekko Ci to "pokaże", szarpnie, przechyli, lekkiego szlifa dziabnie, zgasnie. A 1100 tyle cierpliwosci miec nie bedzie albo wyrwie, albo piźnie.
_________________
Nie ważne jest to co kupisz, ważne jest co zbudujesz.
Monter kadłubów okrętowych!
Mój Bobber
 
 
witoldo70 


Motocykl: była VT 600 VLX 95, jest VT 1100 C 94
Wiek: 53
Dołączył: 28 Mar 2013
Posty: 158
Skąd: Toruń
Wysłany: 2014-10-25, 14:20   

MadJiitensha napisał/a:
Zrób to powoli, i ojeździj sie na 125. W sensie, zobacz gdzie jakie błędy robisz, bo 125 lekko Ci to "pokaże", szarpnie, przechyli, lekkiego szlifa dziabnie, zgasnie. A 1100 tyle cierpliwosci miec nie bedzie albo wyrwie, albo piźnie.


100 % racji. Do motocykle trzeba mieć szacunek ;-) i stopniowanie pojemności jak najbardziej wskazane. Ja po długiej przerwie wskoczyłem na vlx600 i po 4 sezonach zdecydowałem dopiero na zmianę na 1100. Wolę być przekonany i objechany praktycznie niż się potem borykać z problemami. :-D
LwG
 
 
Morfi 63 


Motocykl: Honda Shadow VT 1100 88 r
Wiek: 60
Dołączył: 08 Gru 2013
Posty: 337
Skąd: Ostrów Wlkp.
Wysłany: 2014-10-25, 20:51   

Co racja to racja ,ja po 1 sezonie na 125 przesiadłem się na 500 i tak nie ustrzegłem się błędów i wiele nauki jeszcze przede mną :mrgreen:
_________________
Moja 2 pasja http://morfi.flog.pl/
 
 
Kuba05 
Majster


Motocykl: Honda Shadow VT 125C 99'
Wiek: 26
Dołączył: 12 Paź 2013
Posty: 78
Skąd: Lubliniec SLU
Wysłany: 2014-10-25, 21:41   

Ja zaczynałem od skuterka 50ccm, potem biegowa 50ccm, teraz Shadow-ka, a za rok CX 500/650 :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM