Ile paliwa ,,zjada" motor w jeżdzie po mieście? |
Autor |
Wiadomość |
zenon407
Motocykl: Honda 700c 1987r
Wiek: 64 Dołączył: 04 Lut 2012 Posty: 390 Skąd: Ustka
|
Wysłany: 2014-08-09, 08:48 Ile paliwa ,,zjada" motor w jeżdzie po mieście?
|
|
|
Ostatnio tankowałem i na 100 km wyszło mi 8 l..........
Małe miasteczko .
Nie za duzo? |
|
|
|
|
yarkom
Jarek
Motocykl: VT 700 C 86
Wiek: 59 Dołączył: 17 Mar 2011 Posty: 246 Skąd: lubelskie
|
|
|
|
|
Johan
Janusz
Motocykl: Był Spirit 1100 C, jest FJR 1300 2006 Rp13
Wiek: 54 Dołączył: 26 Wrz 2012 Posty: 739 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2014-08-09, 09:12
|
|
|
Moja stara 700C po mieście brała ok 6. |
_________________ Trahit sua quemque voluptas.... |
Ostatnio zmieniony przez Johan 2014-08-10, 00:11, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
marek80
Motocykl: honda vt 750 c 85r
Wiek: 43 Dołączył: 12 Mar 2013 Posty: 75 Skąd: okolice gdańska
|
|
|
|
|
zenon407
Motocykl: Honda 700c 1987r
Wiek: 64 Dołączył: 04 Lut 2012 Posty: 390 Skąd: Ustka
|
Wysłany: 2014-08-09, 12:05
|
|
|
Odcinki krótkie- 2-5 km dzienie.
Ssanie tyle ile potrzeba. |
|
|
|
|
Panoramiks
Sławek
Motocykl: DL 1000 V Strom
Wiek: 37 Dołączył: 06 Cze 2014 Posty: 1708 Skąd: Sanok
|
Wysłany: 2014-08-09, 12:13
|
|
|
Przy takich krótkich odcinkach i tak mógł by ci spalić więcej. |
_________________ NIL MORTIFI SINE LUCRE |
|
|
|
|
malutkisan
Darek - perkusista
Motocykl: shadow VT 700C wer. USA
Wiek: 59 Dołączył: 03 Paź 2010 Posty: 180 Skąd: Gończyce
|
Wysłany: 2014-08-09, 12:21
|
|
|
marek80 napisał/a: | zależy od stylu jazdy ile silnik pracuje na postoju jaka temperatura powietrza jakie długie odcinki pokonujesz |
Można i tak sobie to tłumaczyć . Moim zdaniem najważniejsze: były, są i będą gaźniki. Ustawienie i synchronizacja.
Zapyta ktoś dlaczego tak piszę ? już wyjaśniam.
Moja honda paliła 7 L/ 100 km - moim zdaniem DUŻO !, zaprowadziłem do mechanika zeszła na 6,5l/100, jednak mnie to nie zadowalało i postanowiłem pojechać z motorkiem do Marudy.
To co zobaczyliśmy obydwaj przy rozbieraniu gaźników wołało o pomstę do nieba a gościa który tak postępuje z motocyklami powinno się dożywotnio odebrać prawo wykonywania zawodu
Śruby regulacji składu mieszanki wkręcone na silikon zamiast na oringi, dysza wolnych obrotów 35 zamiast 40, dysze główne 107,5 zamiast minimum 118 i rzecz najważniejsza otwieranie pierwszej przepustnicy nie powodowało jednoczesnego otwierana drugiej ( wyrobione połączenia obydwóch gaźników) . Skutek był taki że silnik pracował nierówno, dziura w obrotach, brak stopniowego i równego przyśpieszenia. Pierwszy cylinder już pracował a drugi jeszcze sobie spał.
Poszły inne gaźniki (nie nowe ale bez luzów), oryginalne dysze, ustawiony poziom paliwa, zrobione synchro gaźników i korekta składu mieszanki przy pomocy świecy diagnostycznej.
EFEKT trasa solo 3,2 L/100 km od 80 do 130 km / H
trasa duet 3,5 l / 100km od 80 do 100 km / H
koło komina 3,8 - 4,2 zależnie od ilości robionych jednorazowo kilometrów.
Zapytam teraz MOŻNA ?
Można tylko trzeba się znać !
Maruda |
_________________ VT 700C USA - cudna i nareszcie dopieszczona :) |
|
|
|
|
zenon407
Motocykl: Honda 700c 1987r
Wiek: 64 Dołączył: 04 Lut 2012 Posty: 390 Skąd: Ustka
|
Wysłany: 2014-08-09, 12:23
|
|
|
@malutkisan
Dzięki za fachowa wypowiedz.
Troche daleko mam do Marudy..... |
|
|
|
|
mordimer
Motocykl: Honda
Dołączył: 01 Maj 2014 Posty: 182 Skąd: tu_i_tam
|
Wysłany: 2014-08-09, 13:12
|
|
|
[quote="malutkisan"] |
Ostatnio zmieniony przez mordimer 2015-01-07, 23:18, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Todek
Lone Rider
Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56 Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 9503 Skąd: Kostry/Parczew/LPA
|
Wysłany: 2014-08-09, 14:30
|
|
|
mordimer napisał/a: | Moja Hania łyka ostatnio równo 5/100 z małym groszem i czekam na telefon z magicznym "zapraszam!" od "tarnowskiego Marudy" bo to oznacza, ze czas na fachową robotę |
E tam, co to za wynik. Mój VTX w przedziale prędkości przelotowej 100 - 150 km/h pobiera 6-6.2 l/100 km. |
_________________ "Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85 |
|
|
|
|
malutkisan
Darek - perkusista
Motocykl: shadow VT 700C wer. USA
Wiek: 59 Dołączył: 03 Paź 2010 Posty: 180 Skąd: Gończyce
|
Wysłany: 2014-08-09, 18:09
|
|
|
Dodam jeszcze że mam przelatane 58980 tys.mil faktem jest, że robiłem remont góry silnika i stopień kompresji ma tu znaczenie ale gaźniki to podstawa. |
_________________ VT 700C USA - cudna i nareszcie dopieszczona :) |
|
|
|
|
mordimer
Motocykl: Honda
Dołączył: 01 Maj 2014 Posty: 182 Skąd: tu_i_tam
|
Wysłany: 2014-08-09, 21:03
|
|
|
[quote="Todek"] |
Ostatnio zmieniony przez mordimer 2015-01-07, 23:18, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
As Kier
Andrzej
Motocykl: VT 800
Wiek: 52 Dołączył: 24 Kwi 2012 Posty: 678 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2014-08-09, 21:35
|
|
|
Cytat: | EFEKT trasa solo 3,2 L/100 km od 80 do 130 km / H
trasa duet 3,5 l / 100km od 80 do 100 km / H
koło komina 3,8 - 4,2 zależnie od ilości robionych jednorazowo kilometrów. |
Coś w tym jest. Jak kupiłem moto, to mi pił w trasie od 3,7 do 4,2 z plecaczkiem. Od tego czasu dwóch mechaników wsadzało paluchy w gaźniki i nie potrafię zejść poniżej 4,5. Miasto zawsze powyżej 6l. 8l to stanowczo za dużo. Mój tyle spala na autostradzie przy dwóch osobach i objuczony na tygodniową wyprawę. |
_________________ https://picasaweb.google.com/104871315617673423256/MojaHondaVT800 |
|
|
|
|
zenon407
Motocykl: Honda 700c 1987r
Wiek: 64 Dołączył: 04 Lut 2012 Posty: 390 Skąd: Ustka
|
Wysłany: 2014-08-10, 08:12
|
|
|
Zima idzie to będzie czas na regulacje gażników.
Czy dam rade sam wyregulować?(Uparciuszek ze mnie )
Jakie części musze kupić do tych gazników i gdzie ?
vt 700 c 87 |
|
|
|
|
Stecyk
Motocykl: Honda Shadow VT700C 1986r
Wiek: 30 Dołączył: 02 Mar 2014 Posty: 231 Skąd: Krościenko Wyżne
|
Wysłany: 2014-08-10, 12:22
|
|
|
mi normalnie pali 4,5l ale różnie jeżdżę troche tu i troche tutaj, więc chyba raczej jest prawidłowo :D |
|
|
|
|
|