Ostatnio tankowałem i na 100 km wyszło mi 8 l..........
Małe miasteczko .
Nie za duzo?
Odpowiedz do tematu
: Ile paliwa ,,zjada" motor w jeżdzie po mieście?
:
Jak ssania nie wyłączałeś to czemu nie?
"Get your motor runnin'
Head out on the highway
Lookin' for adventure"
Steppenwolf "Born to be Wild"
https://picasaweb.google.com/111954795753993843437/HondaShadow700c?authkey=Gv1sRgCK6QhoWsnu6UCQ&feat=directlink#
Head out on the highway
Lookin' for adventure"
Steppenwolf "Born to be Wild"
https://picasaweb.google.com/111954795753993843437/HondaShadow700c?authkey=Gv1sRgCK6QhoWsnu6UCQ&feat=directlink#
:
Ostatnio zmieniony przez Johan 2014-08-10, 00:11, w całości zmieniany 1 raz
Moja stara 700C po mieście brała ok 6.
Ostatnio zmieniony przez Johan 2014-08-10, 00:11, w całości zmieniany 1 raz
Trahit sua quemque voluptas....
:
zależy od stylu jazdy ile silnik pracuje na postoju jaka temperatura powietrza jakie długie odcinki pokonujesz
:
Odcinki krótkie- 2-5 km dzienie.
Ssanie tyle ile potrzeba.
Ssanie tyle ile potrzeba.
:
Przy takich krótkich odcinkach i tak mógł by ci spalić więcej.
NIL MORTIFI SINE LUCRE
:
Można i tak sobie to tłumaczyć . Moim zdaniem najważniejsze: były, są i będą gaźniki. Ustawienie i synchronizacja.
Zapyta ktoś dlaczego tak piszę ? już wyjaśniam.
Moja honda paliła 7 L/ 100 km - moim zdaniem DUŻO !, zaprowadziłem do mechanika zeszła na 6,5l/100, jednak mnie to nie zadowalało i postanowiłem pojechać z motorkiem do Marudy.
To co zobaczyliśmy obydwaj przy rozbieraniu gaźników wołało o pomstę do nieba a gościa który tak postępuje z motocyklami powinno się dożywotnio odebrać prawo wykonywania zawodu
Śruby regulacji składu mieszanki wkręcone na silikon zamiast na oringi, dysza wolnych obrotów 35 zamiast 40, dysze główne 107,5 zamiast minimum 118 i rzecz najważniejsza otwieranie pierwszej przepustnicy nie powodowało jednoczesnego otwierana drugiej ( wyrobione połączenia obydwóch gaźników) . Skutek był taki że silnik pracował nierówno, dziura w obrotach, brak stopniowego i równego przyśpieszenia. Pierwszy cylinder już pracował a drugi jeszcze sobie spał.
Poszły inne gaźniki (nie nowe ale bez luzów), oryginalne dysze, ustawiony poziom paliwa, zrobione synchro gaźników i korekta składu mieszanki przy pomocy świecy diagnostycznej.
EFEKT trasa solo 3,2 L/100 km od 80 do 130 km / H
trasa duet 3,5 l / 100km od 80 do 100 km / H
koło komina 3,8 - 4,2 zależnie od ilości robionych jednorazowo kilometrów.
Zapytam teraz MOŻNA ?
Można tylko trzeba się znać !
Maruda
marek80 napisał/a: |
zależy od stylu jazdy ile silnik pracuje na postoju jaka temperatura powietrza jakie długie odcinki pokonujesz |
Można i tak sobie to tłumaczyć . Moim zdaniem najważniejsze: były, są i będą gaźniki. Ustawienie i synchronizacja.
Zapyta ktoś dlaczego tak piszę ? już wyjaśniam.
Moja honda paliła 7 L/ 100 km - moim zdaniem DUŻO !, zaprowadziłem do mechanika zeszła na 6,5l/100, jednak mnie to nie zadowalało i postanowiłem pojechać z motorkiem do Marudy.
To co zobaczyliśmy obydwaj przy rozbieraniu gaźników wołało o pomstę do nieba a gościa który tak postępuje z motocyklami powinno się dożywotnio odebrać prawo wykonywania zawodu
Śruby regulacji składu mieszanki wkręcone na silikon zamiast na oringi, dysza wolnych obrotów 35 zamiast 40, dysze główne 107,5 zamiast minimum 118 i rzecz najważniejsza otwieranie pierwszej przepustnicy nie powodowało jednoczesnego otwierana drugiej ( wyrobione połączenia obydwóch gaźników) . Skutek był taki że silnik pracował nierówno, dziura w obrotach, brak stopniowego i równego przyśpieszenia. Pierwszy cylinder już pracował a drugi jeszcze sobie spał.
Poszły inne gaźniki (nie nowe ale bez luzów), oryginalne dysze, ustawiony poziom paliwa, zrobione synchro gaźników i korekta składu mieszanki przy pomocy świecy diagnostycznej.
EFEKT trasa solo 3,2 L/100 km od 80 do 130 km / H
trasa duet 3,5 l / 100km od 80 do 100 km / H
koło komina 3,8 - 4,2 zależnie od ilości robionych jednorazowo kilometrów.
Zapytam teraz MOŻNA ?
Można tylko trzeba się znać !
Maruda
VT 700C USA - cudna i nareszcie dopieszczona :)
:
@malutkisan
Dzięki za fachowa wypowiedz.
Troche daleko mam do Marudy.....
Dzięki za fachowa wypowiedz.
Troche daleko mam do Marudy.....
:
Ostatnio zmieniony przez mordimer 2015-01-07, 23:18, w całości zmieniany 1 raz
[quote="malutkisan"]
Ostatnio zmieniony przez mordimer 2015-01-07, 23:18, w całości zmieniany 1 raz
:
E tam, co to za wynik. Mój VTX w przedziale prędkości przelotowej 100 - 150 km/h pobiera 6-6.2 l/100 km.
mordimer napisał/a: |
Moja Hania łyka ostatnio równo 5/100 z małym groszem i czekam na telefon z magicznym "zapraszam!" od "tarnowskiego Marudy" bo to oznacza, ze czas na fachową robotę |
E tam, co to za wynik. Mój VTX w przedziale prędkości przelotowej 100 - 150 km/h pobiera 6-6.2 l/100 km.
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
Dodam jeszcze że mam przelatane 58980 tys.mil faktem jest, że robiłem remont góry silnika i stopień kompresji ma tu znaczenie ale gaźniki to podstawa.
VT 700C USA - cudna i nareszcie dopieszczona :)
:
Coś w tym jest. Jak kupiłem moto, to mi pił w trasie od 3,7 do 4,2 z plecaczkiem. Od tego czasu dwóch mechaników wsadzało paluchy w gaźniki i nie potrafię zejść poniżej 4,5. Miasto zawsze powyżej 6l. 8l to stanowczo za dużo. Mój tyle spala na autostradzie przy dwóch osobach i objuczony na tygodniową wyprawę.
Cytat: |
EFEKT trasa solo 3,2 L/100 km od 80 do 130 km / H
trasa duet 3,5 l / 100km od 80 do 100 km / H koło komina 3,8 - 4,2 zależnie od ilości robionych jednorazowo kilometrów. |
Coś w tym jest. Jak kupiłem moto, to mi pił w trasie od 3,7 do 4,2 z plecaczkiem. Od tego czasu dwóch mechaników wsadzało paluchy w gaźniki i nie potrafię zejść poniżej 4,5. Miasto zawsze powyżej 6l. 8l to stanowczo za dużo. Mój tyle spala na autostradzie przy dwóch osobach i objuczony na tygodniową wyprawę.
:
Zima idzie to będzie czas na regulacje gażników.
Czy dam rade sam wyregulować?(Uparciuszek ze mnie )
Jakie części musze kupić do tych gazników i gdzie ?
vt 700 c 87
Czy dam rade sam wyregulować?(Uparciuszek ze mnie )
Jakie części musze kupić do tych gazników i gdzie ?
vt 700 c 87
:
Odpowiedz do tematu
mi normalnie pali 4,5l ale różnie jeżdżę troche tu i troche tutaj, więc chyba raczej jest prawidłowo :D