Zmiana silnika Honda Shadow VT 750c |
Autor |
Wiadomość |
radekvt750LwG [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-07-21, 11:38 Zmiana silnika Honda Shadow VT 750c
|
|
|
Witam .
chcialbym sie dowiedziec czy do Hondy VT 750c bedzie pasowal silnik od Hondy Magny 750 . |
|
|
|
|
potfur
miś przekliniak
Motocykl: VT 1100 C 86, TDM 850 3VD '91
Dołączył: 20 Maj 2008 Posty: 2333 Skąd: Siemianowice Śląskie
|
Wysłany: 2014-07-21, 12:09
|
|
|
A nie ma przypadkiem innego kąta rozwarcia cylindrów? |
_________________ Post zawiera lokowanie produktu oraz śladowe ilości orzechów. |
|
|
|
|
radekvt750LwG [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-07-21, 12:12
|
|
|
chyba ma ale wydaje mi sie ze powinien sie zmiesciec ale niewiem jaki ostprzet czrba wymienic |
|
|
|
|
MCY
Marcin
Motocykl: VT600C-93 JAWA350-82 VTX1300S-06
Wiek: 51 Dołączył: 09 Lip 2008 Posty: 2199 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 2014-07-21, 12:25
|
|
|
radekvt750LwG napisał/a: | chyba ma ale wydaje mi sie ze powinien sie zmiesciec ale niewiem jaki ostprzet czrba wymienic |
Wszystko, akumulator może zostać. |
_________________ Marcin |
|
|
|
|
potfur
miś przekliniak
Motocykl: VT 1100 C 86, TDM 850 3VD '91
Dołączył: 20 Maj 2008 Posty: 2333 Skąd: Siemianowice Śląskie
|
Wysłany: 2014-07-21, 13:35
|
|
|
to po kolei... załóżmy że silnik się zmieści (w co wątpię), to:
- skoro stary ma dwa cylindry, a nowy 4, to trzeba zmienić gaźniki
- skoro zmieniamy ilość gaźników, musimy zmienić ilość dolotów powietrza z airboxa
- skoro dostarczamy paliwo do większej ilości gaźników, trzeba zmienić doprowadzenie paliwa z pompy
- trzeba sprawdzić jak rozwiązane jest podłączenie układu chłodzenia
- trzeba (?) wymienić moduły zapłonowe i dołożyć kolejne cewki (tu nie mam pewności, tak z ciekawości niech ktoś bardziej oblatany się ustosunkuje)
....
pewnie o czymś zapomniałem :)
Jak się ostatnio przekonałem, w Polsce nie ma takiej możliwości, że czegoś się nie da - może być tylko drogo więc jak się weźmiesz, to może całkiem fajne, nowe moto powstać ;-) |
_________________ Post zawiera lokowanie produktu oraz śladowe ilości orzechów. |
|
|
|
|
ttm750
Motocykl: Shadow VT750C 1985
Wiek: 57 Dołączył: 27 Lip 2014 Posty: 258 Skąd: CYPR/LIMASSOL
|
Wysłany: 2014-07-29, 00:40
|
|
|
magna ma zupelnie inny kat rozwarcia cylindrow oczywiscie 4
inaczej jest pospawana rama - szerzej - 2 przednie gary wchodza w rame
paliwo podawane jest pompka sterowana podcisnieniowo z lewej strony pod bakiem
ze wzgledu na to ze jest to silnik od VFR po jakichs przerobkach wybitnie LUBI ostra jazde i wysokie obroty. ladowanie dziala od ok 3000 i starsze modele mialy tez problem ze smarowaniem rozrzadu jezeli nie dostala dobrze popalic.
ja swojej sie pozbylem po tym jak z powodu wolnoobrotowej jazdy spalilem elektronike - najpierw regulator napiecia a potem poszedl mi tez modul zaplonu -jest tylko 1 ale kosztowal tu u mnie ok 400 Eur.
poza tym wszystkie naprawy itd to majatek. synchronizacja gaznikow we wlasnym zakresie zajmuje pol dnia(przynajmniej w moi przypadku)
jezeli lubisz na chopperku odkrecic i naprawde cos poczuc to bedziesz zadowolony ale chyba taniej wyjdzie i prosciej po prostu kupic Magne
3004201139712.jpg
|
|
Plik ściągnięto 117 raz(y) 197,58 KB |
|
|
|
|
|
A.Balcerski
Hondek Schadołowski
Motocykl: Honda Shadow 750 C2 1997
Dołączył: 22 Kwi 2013 Posty: 25 Skąd: Kalinowa
|
Wysłany: 2014-07-29, 10:55
|
|
|
Nie pchaj się w to, za dużo różnic , za dużo przeróbek nie warto no i silnik Magny nie należy do" niezniszczalnych" jak w przypadku VT 750. Po przeróbkach - zakładając że dasz radę po kilku tyś rama może się rozsypać , lub wystąpi ileś tam problemów - no i kolejna kasa wyrzucona .
Jak chcesz polatać Magną to lepiej kup oryginał w dobrym stanie
Mnie też chodziła Magna po głowie , ale znajomi Hondziarze szybko mi ją z głowy wybili
Mam VT 750 i zero problemów |
|
|
|
|
|