kierunkowskazy ;/ |
Autor |
Wiadomość |
wald
Wald
Motocykl: VTX 1800
Dołączył: 21 Maj 2009 Posty: 46 Skąd: Leszno
|
Wysłany: 2010-06-19, 20:41 kierunkowskazy ;/
|
|
|
Witam,
ostatnio zauważyłem problem i nie jestem pewien z czego wynika.
Mianowicie w czasie jazdy (silnik na obrotach) kierunki chodzą bardzo szybko.
Gdy silnik jest na niskich obrotach np. na skrzyżowaniu wszystko jest ok.
Co to może być i jak naprawić? |
|
|
|
|
markiz70
Motocykl: VT750 DCB 2003 Spirit ,WSK M06B3 1972 awo S
Wiek: 54 Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 4158 Skąd: Sztum-Malbork
|
Wysłany: 2010-06-19, 22:00
|
|
|
może zaczyna" kończy"ci się regulator napięcia?Sprawdż napięcie ładowania.... |
_________________ motocykle to nie wszystko-liczy się pasja
CrusaderRider |
|
|
|
|
wald
Wald
Motocykl: VTX 1800
Dołączył: 21 Maj 2009 Posty: 46 Skąd: Leszno
|
Wysłany: 2010-06-19, 22:41
|
|
|
No, takiej odpowiedzi się bałem i troszkę spodziewałem?
sorry, a jak go sprawdzić (napięcie ładowania)? |
|
|
|
|
Todek
Lone Rider
Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56 Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 9492 Skąd: Kostry/Parczew/LPA
|
Wysłany: 2010-06-19, 22:55
|
|
|
wald napisał/a: | No, takiej odpowiedzi się bałem i troszkę spodziewałem?
sorry, a jak go sprawdzić (napięcie ładowania)? |
1. Bierzemy miernik.
2. Ustawiamy na pomiar napięcia stałego, zakres do 20 Volt.
3. Podpinamy minusowy przewód miernika /czarny/, do klemy "-" akumulatora.
4. Podpinamy plusowy przewód miernika /czerwony/, do klemy "+" akumulatora.
5. Odczytujemy wartość na wyświetlaczu miernika.
6. Odpalamy moto, odczytujemy wartość napięcia na wolnych obrotach.
7. Zwiększamy obroty silnika do około 3500 - 4000 obr/min, odczytujemy wskazania.
Napięcie ładowania podczas pracy silnika ma się zawierać w przedziale około 13 - 15 Volt.
Przy wyłączonym zapłonie napięcie powinno wynosić w granicach 12.3 -12.5 Volta. |
_________________ "Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85 |
|
|
|
|
wald
Wald
Motocykl: VTX 1800
Dołączył: 21 Maj 2009 Posty: 46 Skąd: Leszno
|
Wysłany: 2010-06-20, 07:38
|
|
|
Dzięki
dzisiaj dokonuję pomiarów |
|
|
|
|
wald
Wald
Motocykl: VTX 1800
Dołączył: 21 Maj 2009 Posty: 46 Skąd: Leszno
|
Wysłany: 2010-06-20, 21:26
|
|
|
No to u mnie idealnie
Więc dalej nie wiem dlaczego kierunkowskazy tak zapinkalają |
|
|
|
|
markiz70
Motocykl: VT750 DCB 2003 Spirit ,WSK M06B3 1972 awo S
Wiek: 54 Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 4158 Skąd: Sztum-Malbork
|
Wysłany: 2010-06-20, 22:01
|
|
|
no to pozostał ci przerywacz kierunkowskazów-do wymiany.Chyba że ci szybsze miganie nie przeszkadza |
_________________ motocykle to nie wszystko-liczy się pasja
CrusaderRider |
|
|
|
|
wald
Wald
Motocykl: VTX 1800
Dołączył: 21 Maj 2009 Posty: 46 Skąd: Leszno
|
Wysłany: 2010-06-20, 23:44
|
|
|
jak jadę szybciej to szybciej musze migać i jasna sprawa |
|
|
|
|
wald
Wald
Motocykl: VTX 1800
Dołączył: 21 Maj 2009 Posty: 46 Skąd: Leszno
|
Wysłany: 2010-09-27, 23:41
|
|
|
Żeby podzielić się wrażeniami i przygodą...
Zrobiłem jeszcze ok. 500 km i padł...
Akumlator, po wymianie wszystko jest ok |
|
|
|
|
Jeżol
Motocykl: VT1100C (1986)
Wiek: 39 Dołączył: 29 Sie 2010 Posty: 301 Skąd: P-ń
|
Wysłany: 2010-09-28, 22:17
|
|
|
No proszę Ładny finał a ja już chciałem żarówki podejrzewać, bo one jak się kończą to też potrafią w skrajnych przypadkach dać taki efekt.
Ciekawi mnie tylko, że miałeś prawidłowe napięcie na akumulatorze bez odpalonego silnika. No chyba, że pomiar dokonany zaraz po wyłączeniu motoru |
|
|
|
|
|