Zakup lewej części bloku silnika w USA |
Autor |
Wiadomość |
BĄBEL
Tomek
Motocykl: VTX 1300C '06
Wiek: 47 Dołączył: 06 Mar 2010 Posty: 597 Skąd: Zapolice EZD
|
Wysłany: 2010-08-14, 10:22
|
|
|
Panowie przecież blok silnika który produkuje się w fabryce jest najpierw składany z dwóch części w jedną a następnie wiercone są otwory na wał itd... A wszystko to po to aby otwory były współosiowe. Z tego wniosek że nie można dokupić tyko jednej połowy bloku silnika, bo po złożeniu ich ze sobą, może ciężko obracać się wał. Takie jest moje zdanie ale możliwe że się mylę. |
|
|
|
|
Woder
Woder
Motocykl: VT 500 C 86, WSK M06 KOS 85
Wiek: 51 Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 629 Skąd: Nysa, Malary
|
Wysłany: 2010-08-14, 15:27
|
|
|
Nie mylisz się nigdy nie powinno wymieniać się jednej części bloku (karteru),bo one są obrabiane razem.Może się udać że silnik będzie dobrze pracował a może nie.Przy takim moto lepiej nie ryzykować.Ja tak zrobiłem w Romecie dawno temu i raz mi się udało a następny raz już nie pasowało! |
_________________ Vel Thomas |
|
|
|
|
Troll [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-08-14, 15:44
|
|
|
A mówiłem napisać maila? |
|
|
|
|
tygrys
tygrys
Motocykl: VTX 1800R '03
Wiek: 56 Dołączył: 02 Mar 2010 Posty: 508 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2010-08-14, 18:46
|
|
|
Chyba najlepszym i najbezpieczniejszym będzie zakup obu karterów.Nie będzie później problemów z pracą silnika.Tyle że kasiory więcej pójdzie |
_________________ W dniu kiedy się urodziłem,diabeł odszedł na emeryturę |
|
|
|
|
adamsiekiersk [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-08-14, 19:54 Zakup lewej części bloku silnika w USA
|
|
|
Uwaga co do obrobki obydwu bloków jest dośc ciekawa. Wprawdzie po wypadku oddałem motocykl do serwisu Hondy i poza tym pęknięciem żadnych nieprawidłosowści Panowie nie znaleźli tj. silnik się nie przesunął, widelec i rama też ok. Ponadto wymianę jednej połówki bloku uznali za jak najbardziej wystarczajacą więc może wymiana obydwu nie jest niezbędna.
Co do zakupu obydwu części bloku to wtedy raczej kupię cały silnik. |
|
|
|
|
|