/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
potrzebuje łożyska do wału kardana/dyfra, gdzie moge kupić?
Autor Wiadomość
celuloz
[Usunięty]

Wysłany: 2010-04-19, 22:49   potrzebuje łożyska do wału kardana/dyfra, gdzie moge kupić?

jedno:

fi zew. 57, wew. 34, grubość 13



i drugie:

fi zew. 34, wew. 19, grubość 18



w katalogach do vt 800 nie ma, podobno elementy te są identyczne z VT 700, da się zamówić na wymiar dotoczenie takich łożysk?



sezon się zaczyna a ja zleciłem wiosenny przegląd, objawy były takie że słychać bło wał podczas jazdy i chciałem coś z tym zrobić



próbowałem szukać w skelpach moto i nie tylko - bez efektu
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9492
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2010-04-19, 22:57   

O które łożyska dokładnie Ci chodzi? :?: O te które znajdują się w przekładni przy tylnym kole? :?: Czy te w przekładni przy wyjściu wału z silnika? :?:
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
celuloz
[Usunięty]

Wysłany: 2010-04-19, 23:13   

w sumie to sie totalnie nie znam - kolega mi to robi, ale znalazłem coś takiego:



http://images.cmsnl.com/i...1f8f14_1fb7.gif



pierwsze to jest numer 28 na rysunku i chyba jest takie samo jak w 1100



oznaczenie:

Make: Honda

OEM#: 91052-MG8-005

Product#: 91052MG8005



tutaj zdjęcia:

http://picasaweb.google.c...5678788/OZYSKA#
Ostatnio zmieniony przez celuloz 2010-04-19, 23:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9492
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2010-04-19, 23:22   

To jest jakieś dziwne łożysko, ma oznaczenie 57/34C3/to C3 oznacza zwiększony luz/zapewne do dostania tylko w serwisie :-( .

Łożysko nr 27 na tym rys. to 16012C3/powinno być do dostania u nas, wym. 60x95x11mm/,

a łożysko nr 29 to 6305/do dostania bez problemu/.



Ten sklep w Holandii, chyba wysyła do Polski. Poszukaj na Forum, było o tym sklepie. :lol:
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
senda 


Motocykl: VF 750 C 83 & GL 1500 C 97
Wiek: 53
Dołączył: 17 Sty 2009
Posty: 1555
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-04-20, 10:25   

Zapytaj w Complex'sie mają dość szeroką gamę. :mrgreen:
_________________
Nawrót choroby! :)
 
 
 
edzio 
EdHaust


Motocykl: Ducati St4s,,BMW R1100R
Wiek: 51
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 168
Skąd: Modlin Twierdza
Wysłany: 2010-04-20, 19:29   Re: potrzebuje łożyska do wału kardana/dyfra, gdzie moge kup

celuloz napisał/a:
jedno:

fi zew. 57, wew. 34, grubość 13



i drugie:

fi zew. 34, wew. 19, grubość 18



w katalogach do vt 800 nie ma, podobno elementy te są identyczne z VT 700, da się zamówić na wymiar dotoczenie takich łożysk?



sezon się zaczyna a ja zleciłem wiosenny przegląd, objawy były takie że słychać bło wał podczas jazdy i chciałem coś z tym zrobić



próbowałem szukać w skelpach moto i nie tylko - bez efektu




Jakbyś potrzebował mam cały dyfer ale do modelu 82-85r 700-750 a nóż jest identyczny i nie musowo bawić się w szukanie łożyska.Mogę odstąpić na próbę a jak nie będzie pasował to mogę przyjąć go spowrotem i oddać pln-y
_________________
EdHaust

Szalony spawacz-ślusarz-506436737
 
 
 
celuloz
[Usunięty]

Wysłany: 2010-04-20, 21:49   

dzięki za pomoc,



dyfer w 800-tce jest wg schematów mixem z 700 i 1100 - pewnie bym zaryzykował ale pozostałe dwa łożyska juz zakupione, więc najpierw spróbuje skompletować swój.
 
 
marcin k 
KARDAN SHADOG

Motocykl: VTX1300R
Wiek: 49
Dołączył: 17 Lip 2009
Posty: 480
Skąd: Rokietnica k. P-nia
Wysłany: 2010-04-20, 22:54   

dobrze pomierz większość tych łożysk jest dostępna na rynku.najlepiej to wziąć całe do sklepu.
 
 
KrisZbro 


Motocykl: vt 1100c3
Wiek: 45
Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 231
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2010-04-21, 22:47   

Warto by się było zastanowić czy aby na pewno koniecznym jest wymiana wszystkich tych łożysk. Oczywiście jak wymienisz wszystkie łącznie z tym (tymi) uszkodzonymi na oryginalne to nic nie zaszkodzi, ale koszt będzie spory.

Gdy wymienisz część z nich na tanie (czyt. kiepskie) zamienniki to może po krótkim czasie być gorzej niż było, a te które były dobre a wymieniłeś na "dobre" pojeździły by kolejne dwadzieściaparę lat.

Na twoim miejscu wymienił bym tylko uszkodzone i to na oryginalne lub podobnej jakości i tyle.

Dodam tylko że kiedyś w skrzyni samochodowej wymieniałem jedno łożysko za 300zł i niepotrzebna była wymiana wszystkich, których koszt przekroczył by zakup dobrej skrzyni i to pewno wielokrotnie.

Udanego remontu życzę :-)
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9492
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2010-04-21, 22:52   

Dodam jeszcze, że te łożyska z dyfra, 2 z nich, w katalogach maja oznaczenie C3, a więc są ze zwiększonym luzem. :lol:

Dobrze sprawdź te łożyska, bo może one wcale nie kwalifikują się do wymiany. :lol:

Co z nimi się dzieje, że trzeba je wymieniać? Zakładam, że wiesz kiedy łożysko kwalifikuje się do wymiany. :lol:
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
KrisZbro 


Motocykl: vt 1100c3
Wiek: 45
Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 231
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2010-04-21, 23:57   

No i jeszcze jedno. Teoretycznie przekładnia powinna być wyregulowana po takiej naprawie aczkolwiek po wymianie łożyska nie koniecznie. Wypadało by jednak sprawdzić luz międzyzębny i miejsce styku współpracujących kół zębatych. Gdy wszystko będzie ok. to zakładać i jeździć.
 
 
celuloz
[Usunięty]

Wysłany: 2010-04-23, 12:55   

mam nadzieje, że problem rozwiązany :-)



wszystkie części są w oryginałach dostepne w serwisie hondy - tylko ze serwisy nie dysponuja serwisówką ani katalogiem do VT 800 - jeżeli się im poda numer katalogowy części to do dwóch dni jest wszystko dostępne - w przyzwoitych cenach.



gdyby ktoś szukał katalog do VT 800 to zamieszczam link:



http://www.hondapartshous...nd/7/Honda.aspx



Co do Waszych wątpliwość czy na pewno wszytskie łożyska muszę wymieniać - pewnie nie, ale jeżeli już robię remont to wolę wymienić wszystkie elementy ulegające zuzyciu na oryginalne- nie zapominajcie, że ten sprzęt juz swoje lata ma, a nie chciałbym rozbierać wszytstkiego co rok.



panuje opinia ze kardan jest niezniszczalny - wszystko sie zużywa, mój też pracował prawidłowo za wyjątkiem głośniejszej pracy.





dziękuje wszystkim za pomoc. Jak juz odbędę jazdę próbną to poinformuje o rezultatach.
 
 
KrisZbro 


Motocykl: vt 1100c3
Wiek: 45
Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 231
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2010-04-24, 00:06   

celuloz napisał/a:


.... że ten sprzęt juz swoje lata ma, a nie chciałbym rozbierać wszytstkiego co rok.

.


... Cała przyjemność w rozbieraniu :mrgreen:
 
 
celuloz
[Usunięty]

Wysłany: 2010-05-04, 10:35   

skladam relacje :-)



aktualnie sprzet jezdzi zdecydowanie lepiej - znaczy ciszej :-)

calkowity koszt zamknął się w kwocie 900zł - ale to łącznie z kompletnym przeglądem wiosennym.



dziękuję wszystkim za pomoc i rady
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM