jedno:
fi zew. 57, wew. 34, grubość 13
i drugie:
fi zew. 34, wew. 19, grubość 18
w katalogach do vt 800 nie ma, podobno elementy te są identyczne z VT 700, da się zamówić na wymiar dotoczenie takich łożysk?
sezon się zaczyna a ja zleciłem wiosenny przegląd, objawy były takie że słychać bło wał podczas jazdy i chciałem coś z tym zrobić
próbowałem szukać w skelpach moto i nie tylko - bez efektu
Odpowiedz do tematu
: potrzebuje łożyska do wału kardana/dyfra, gdzie moge kupić?
:
O które łożyska dokładnie Ci chodzi? O te które znajdują się w przekładni przy tylnym kole? Czy te w przekładni przy wyjściu wału z silnika?
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
Ostatnio zmieniony przez celuloz 2010-04-19, 23:35, w całości zmieniany 1 raz
w sumie to sie totalnie nie znam - kolega mi to robi, ale znalazłem coś takiego:
http://images.cmsnl.com/i...1f8f14_1fb7.gif
pierwsze to jest numer 28 na rysunku i chyba jest takie samo jak w 1100
oznaczenie:
Make: Honda
OEM#: 91052-MG8-005
Product#: 91052MG8005
tutaj zdjęcia:
http://picasaweb.google.c...5678788/OZYSKA#
http://images.cmsnl.com/i...1f8f14_1fb7.gif
pierwsze to jest numer 28 na rysunku i chyba jest takie samo jak w 1100
oznaczenie:
Make: Honda
OEM#: 91052-MG8-005
Product#: 91052MG8005
tutaj zdjęcia:
http://picasaweb.google.c...5678788/OZYSKA#
Ostatnio zmieniony przez celuloz 2010-04-19, 23:35, w całości zmieniany 1 raz
:
To jest jakieś dziwne łożysko, ma oznaczenie 57/34C3/to C3 oznacza zwiększony luz/zapewne do dostania tylko w serwisie .
Łożysko nr 27 na tym rys. to 16012C3/powinno być do dostania u nas, wym. 60x95x11mm/,
a łożysko nr 29 to 6305/do dostania bez problemu/.
Ten sklep w Holandii, chyba wysyła do Polski. Poszukaj na Forum, było o tym sklepie.
Łożysko nr 27 na tym rys. to 16012C3/powinno być do dostania u nas, wym. 60x95x11mm/,
a łożysko nr 29 to 6305/do dostania bez problemu/.
Ten sklep w Holandii, chyba wysyła do Polski. Poszukaj na Forum, było o tym sklepie.
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
: Re: potrzebuje łożyska do wału kardana/dyfra, gdzie moge kup
Jakbyś potrzebował mam cały dyfer ale do modelu 82-85r 700-750 a nóż jest identyczny i nie musowo bawić się w szukanie łożyska.Mogę odstąpić na próbę a jak nie będzie pasował to mogę przyjąć go spowrotem i oddać pln-y
celuloz napisał/a: |
jedno:
fi zew. 57, wew. 34, grubość 13 i drugie: fi zew. 34, wew. 19, grubość 18 w katalogach do vt 800 nie ma, podobno elementy te są identyczne z VT 700, da się zamówić na wymiar dotoczenie takich łożysk? sezon się zaczyna a ja zleciłem wiosenny przegląd, objawy były takie że słychać bło wał podczas jazdy i chciałem coś z tym zrobić próbowałem szukać w skelpach moto i nie tylko - bez efektu |
Jakbyś potrzebował mam cały dyfer ale do modelu 82-85r 700-750 a nóż jest identyczny i nie musowo bawić się w szukanie łożyska.Mogę odstąpić na próbę a jak nie będzie pasował to mogę przyjąć go spowrotem i oddać pln-y
EdHaust
Szalony spawacz-ślusarz-506436737
Szalony spawacz-ślusarz-506436737
:
dzięki za pomoc,
dyfer w 800-tce jest wg schematów mixem z 700 i 1100 - pewnie bym zaryzykował ale pozostałe dwa łożyska juz zakupione, więc najpierw spróbuje skompletować swój.
dyfer w 800-tce jest wg schematów mixem z 700 i 1100 - pewnie bym zaryzykował ale pozostałe dwa łożyska juz zakupione, więc najpierw spróbuje skompletować swój.
:
dobrze pomierz większość tych łożysk jest dostępna na rynku.najlepiej to wziąć całe do sklepu.
:
Warto by się było zastanowić czy aby na pewno koniecznym jest wymiana wszystkich tych łożysk. Oczywiście jak wymienisz wszystkie łącznie z tym (tymi) uszkodzonymi na oryginalne to nic nie zaszkodzi, ale koszt będzie spory.
Gdy wymienisz część z nich na tanie (czyt. kiepskie) zamienniki to może po krótkim czasie być gorzej niż było, a te które były dobre a wymieniłeś na "dobre" pojeździły by kolejne dwadzieściaparę lat.
Na twoim miejscu wymienił bym tylko uszkodzone i to na oryginalne lub podobnej jakości i tyle.
Dodam tylko że kiedyś w skrzyni samochodowej wymieniałem jedno łożysko za 300zł i niepotrzebna była wymiana wszystkich, których koszt przekroczył by zakup dobrej skrzyni i to pewno wielokrotnie.
Udanego remontu życzę
Gdy wymienisz część z nich na tanie (czyt. kiepskie) zamienniki to może po krótkim czasie być gorzej niż było, a te które były dobre a wymieniłeś na "dobre" pojeździły by kolejne dwadzieściaparę lat.
Na twoim miejscu wymienił bym tylko uszkodzone i to na oryginalne lub podobnej jakości i tyle.
Dodam tylko że kiedyś w skrzyni samochodowej wymieniałem jedno łożysko za 300zł i niepotrzebna była wymiana wszystkich, których koszt przekroczył by zakup dobrej skrzyni i to pewno wielokrotnie.
Udanego remontu życzę
:
Dodam jeszcze, że te łożyska z dyfra, 2 z nich, w katalogach maja oznaczenie C3, a więc są ze zwiększonym luzem.
Dobrze sprawdź te łożyska, bo może one wcale nie kwalifikują się do wymiany.
Co z nimi się dzieje, że trzeba je wymieniać? Zakładam, że wiesz kiedy łożysko kwalifikuje się do wymiany.
Dobrze sprawdź te łożyska, bo może one wcale nie kwalifikują się do wymiany.
Co z nimi się dzieje, że trzeba je wymieniać? Zakładam, że wiesz kiedy łożysko kwalifikuje się do wymiany.
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
No i jeszcze jedno. Teoretycznie przekładnia powinna być wyregulowana po takiej naprawie aczkolwiek po wymianie łożyska nie koniecznie. Wypadało by jednak sprawdzić luz międzyzębny i miejsce styku współpracujących kół zębatych. Gdy wszystko będzie ok. to zakładać i jeździć.
:
mam nadzieje, że problem rozwiązany
wszystkie części są w oryginałach dostepne w serwisie hondy - tylko ze serwisy nie dysponuja serwisówką ani katalogiem do VT 800 - jeżeli się im poda numer katalogowy części to do dwóch dni jest wszystko dostępne - w przyzwoitych cenach.
gdyby ktoś szukał katalog do VT 800 to zamieszczam link:
http://www.hondapartshous...nd/7/Honda.aspx
Co do Waszych wątpliwość czy na pewno wszytskie łożyska muszę wymieniać - pewnie nie, ale jeżeli już robię remont to wolę wymienić wszystkie elementy ulegające zuzyciu na oryginalne- nie zapominajcie, że ten sprzęt juz swoje lata ma, a nie chciałbym rozbierać wszytstkiego co rok.
panuje opinia ze kardan jest niezniszczalny - wszystko sie zużywa, mój też pracował prawidłowo za wyjątkiem głośniejszej pracy.
dziękuje wszystkim za pomoc. Jak juz odbędę jazdę próbną to poinformuje o rezultatach.
wszystkie części są w oryginałach dostepne w serwisie hondy - tylko ze serwisy nie dysponuja serwisówką ani katalogiem do VT 800 - jeżeli się im poda numer katalogowy części to do dwóch dni jest wszystko dostępne - w przyzwoitych cenach.
gdyby ktoś szukał katalog do VT 800 to zamieszczam link:
http://www.hondapartshous...nd/7/Honda.aspx
Co do Waszych wątpliwość czy na pewno wszytskie łożyska muszę wymieniać - pewnie nie, ale jeżeli już robię remont to wolę wymienić wszystkie elementy ulegające zuzyciu na oryginalne- nie zapominajcie, że ten sprzęt juz swoje lata ma, a nie chciałbym rozbierać wszytstkiego co rok.
panuje opinia ze kardan jest niezniszczalny - wszystko sie zużywa, mój też pracował prawidłowo za wyjątkiem głośniejszej pracy.
dziękuje wszystkim za pomoc. Jak juz odbędę jazdę próbną to poinformuje o rezultatach.
:
... Cała przyjemność w rozbieraniu
celuloz napisał/a: |
.... że ten sprzęt juz swoje lata ma, a nie chciałbym rozbierać wszytstkiego co rok. . |
... Cała przyjemność w rozbieraniu
:
Odpowiedz do tematu
skladam relacje
aktualnie sprzet jezdzi zdecydowanie lepiej - znaczy ciszej
calkowity koszt zamknął się w kwocie 900zł - ale to łącznie z kompletnym przeglądem wiosennym.
dziękuję wszystkim za pomoc i rady
aktualnie sprzet jezdzi zdecydowanie lepiej - znaczy ciszej
calkowity koszt zamknął się w kwocie 900zł - ale to łącznie z kompletnym przeglądem wiosennym.
dziękuję wszystkim za pomoc i rady