/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
czujnik temperatury
Autor Wiadomość
renegade 
Handlarz gumek :-)


Motocykl: BRAK :-( było VT 700 C 85
Wiek: 45
Dołączył: 12 Mar 2007
Posty: 2433
Skąd: Lipsko
Wysłany: 2008-05-08, 10:55   

Ja mam zamiar coś dopasować. Wykręcę czyjnik i pojadę do kumpla do sklepu, może coś dobierzemy z takim samym gwintem. Ale chwilowo nie mam czasu się tym bawić więc mam pstryczka przy zegarach.
 
 
 
Mateusz 
Prospect


Motocykl: VT 750 C '83
Wiek: 45
Dołączył: 24 Maj 2007
Posty: 3085
Skąd: Jaktorów
Wysłany: 2008-05-08, 12:05   

renegade26 napisał/a:
Ja mam zamiar coś dopasować. Wykręcę czyjnik i pojadę do kumpla do sklepu, może coś dobierzemy z takim samym gwintem. Ale chwilowo nie mam czasu się tym bawić więc mam pstryczka przy zegarach.


Renek, jakiś specjalny przełącznik czy wszystko jedno co sie zamontuje?? I jakbyś mógł na PW dać info, jak to podpiąć ... :-) Bo ja elektryk jak z koziej du... trąba :)
 
 
Bushi
[Usunięty]

Wysłany: 2008-05-08, 12:26   

nie musisz byc elektrykiem... ja sie w gole na tym nie znam a zrobiłem sam... wziąłem dwa przewody.. na koncu jednej strony zrobiłem takie bolce i wsadziłem w wiatrak.... zakleiłem izolacją zeby było elegancko.... dwa pozostałe konce podczepiłem pod przełącznik... dwa kable owinąłem izolacja zeby go nie bylo widac... przewod pod bakiem ze nie widac i jest elegancko... chwila roboty 0 filozofii... dasz sobie rade jak ja dałem :-)
 
 
Dziubek 


Motocykl: VT 1100 C 86 AVO Sport `57 Pannonia TLF'61
Wiek: 48
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 613
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 2008-05-08, 15:21   

Mateusz napisał/a:
renegade26 napisał/a:
Ja mam zamiar coś dopasować. Wykręcę czyjnik i pojadę do kumpla do sklepu, może coś dobierzemy z takim samym gwintem. Ale chwilowo nie mam czasu się tym bawić więc mam pstryczka przy zegarach.


Renek, jakiś specjalny przełącznik czy wszystko jedno co sie zamontuje?? I jakbyś mógł na PW dać info, jak to podpiąć ... :-) Bo ja elektryk jak z koziej du... trąba :)




Jeśli masz dwa przewody przy czyjniku to wyłącznikiem musisz je zwierać, jeśli jeden to ma zwierać do masy.
 
 
 
Mateusz 
Prospect


Motocykl: VT 750 C '83
Wiek: 45
Dołączył: 24 Maj 2007
Posty: 3085
Skąd: Jaktorów
Wysłany: 2008-05-08, 16:09   

Dziubek napisał/a:
Mateusz napisał/a:
renegade26 napisał/a:
Ja mam zamiar coś dopasować. Wykręcę czyjnik i pojadę do kumpla do sklepu, może coś dobierzemy z takim samym gwintem. Ale chwilowo nie mam czasu się tym bawić więc mam pstryczka przy zegarach.


Renek, jakiś specjalny przełącznik czy wszystko jedno co sie zamontuje?? I jakbyś mógł na PW dać info, jak to podpiąć ... :-) Bo ja elektryk jak z koziej du... trąba :)




Jeśli masz dwa przewody przy czyjniku to wyłącznikiem musisz je zwierać, jeśli jeden to ma zwierać do masy.


To już wiem jak zrobić :-) THX
 
 
Cezar 
Ride Safe Ride Free


Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 2472
Skąd: Otwock
Wysłany: 2008-05-08, 18:42   

NO więc :oops: :) Tak to czasem bywa że człowiek brnie coraz głębiej szukając przyczyn nie patrząc na najprostsze i oczywiste rozwiązania...

Ja właśnie wymieniłem bezpiecznik "wichury" :oops:

Dzięki koledze który wspomniał o tym w tym topicu !! :thx:
_________________
Jadę jadę na motorze...
 
 
 
Mateusz 
Prospect


Motocykl: VT 750 C '83
Wiek: 45
Dołączył: 24 Maj 2007
Posty: 3085
Skąd: Jaktorów
Wysłany: 2008-05-12, 22:47   

Cezar napisał/a:
NO więc :oops: :) Tak to czasem bywa że człowiek brnie coraz głębiej szukając przyczyn nie patrząc na najprostsze i oczywiste rozwiązania...

Ja właśnie wymieniłem bezpiecznik "wichury" :oops:

Dzięki koledze który wspomniał o tym w tym topicu !! :thx:


A który to? Bo kurde u mnie te w kierownicy wszystkie OK.



I jeszcze mi pompa wodna cieknie ... ja pier.... jak nie urok to przemarsz wojsk.
 
 
Cezar 
Ride Safe Ride Free


Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 2472
Skąd: Otwock
Wysłany: 2008-05-12, 22:51   

No niestety ten w kierownicy. Po prawej stronie drugi od dołu bo ten pod nim to zapasowy 10A.

Ja wymieniłem i działa ;)

A z tą wodą to przerąbane.. Za szybko piwo Wam schodziło przy składaniu. Ja na spokojnie powoli dokładnie każdą część pucowałem, odtłuszczałem i na silikon dodatkowo na uszczelkę kładłem i malutka odwdzięczyła się brakiem wycieków.. Choć wcześniej tez nie miałem z tym problemu.
_________________
Jadę jadę na motorze...
 
 
 
Mateusz 
Prospect


Motocykl: VT 750 C '83
Wiek: 45
Dołączył: 24 Maj 2007
Posty: 3085
Skąd: Jaktorów
Wysłany: 2008-05-12, 23:05   

Cezar napisał/a:
No niestety ten w kierownicy. Po prawej stronie drugi od dołu bo ten pod nim to zapasowy 10A.

Ja wymieniłem i działa ;)

A z tą wodą to przerąbane.. Za szybko piwo Wam schodziło przy składaniu. Ja na spokojnie powoli dokładnie każdą część pucowałem, odtłuszczałem i na silikon dodatkowo na uszczelkę kładłem i malutka odwdzięczyła się brakiem wycieków.. Choć wcześniej tez nie miałem z tym problemu.


Pompy w ogóle nie ruszałem i to był błąd. Może jednak zmienię ten bezpiecznik ... tak na wszelki wypadek.
 
 
Cezar 
Ride Safe Ride Free


Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 2472
Skąd: Otwock
Wysłany: 2008-05-12, 23:09   

A ja ruszałem i sie zastanawiałem czy też błędu nie robię.. BO ładnie sobie silnik tak wyczyściłem i w ogóle zajrzałem do środka celem kontroli ogólnej, ale też bałem sie później że może z tego coś cieknąć..

A cieknie czy spod tej uszczelki między blokiem a pompą czy spod śrubki spustowej?
_________________
Jadę jadę na motorze...
 
 
 
Mateusz 
Prospect


Motocykl: VT 750 C '83
Wiek: 45
Dołączył: 24 Maj 2007
Posty: 3085
Skąd: Jaktorów
Wysłany: 2008-05-14, 08:28   

Cezar napisał/a:
A ja ruszałem i sie zastanawiałem czy też błędu nie robię.. BO ładnie sobie silnik tak wyczyściłem i w ogóle zajrzałem do środka celem kontroli ogólnej, ale też bałem sie później że może z tego coś cieknąć..

A cieknie czy spod tej uszczelki między blokiem a pompą czy spod śrubki spustowej?


Nie, cieknie mi na łączeniu "kadłuba" pompy. Ani spod spustu ani spod bloku :-)
 
 
Mateusz 
Prospect


Motocykl: VT 750 C '83
Wiek: 45
Dołączył: 24 Maj 2007
Posty: 3085
Skąd: Jaktorów
Wysłany: 2008-05-15, 23:24   

No i tak - wiatrak chodzi ... najwyraźniej albo przy składaniu za słabo założyłem wtyczkę na czujnik albo po prostu sie styki zaświniły ... ale niestety będę musiał znowu wyjąć - lub przynajmniej trochę wysunąć - silnik. Cieknie mi z takiej maleńkiej dziurki pod pompą. Chłopaki doszli do wniosku, że poszedł simering w środku - być może, w każdym bądź razie beż rozebrania pompy sie nie obejdzie. Nauczka na przyszłość - jak już wyciągasz silnik to wymień WSZYSTKIE uszczelki - nawet jeśli są "jeszcze dobre" :-)

Mam nadzieję, że Szatri znajdzie chwilę w niedzielę, to powalczymy :-)

A ja zaraz siadam do Claymera i studiuję :-)





Hmmm ... napisali tak "If the mechanical seal is leaking the coolant will drip out of the weep hole in the bottom of water pump. If the mechanical seal is leaking, the water pump assembly must be replaced. It cannot be serviced."

Znaczy się co? Mam wymienić całą pompę? Pogięło ich? Nie da się naprawić o-ringu w pompie?
 
 
Cezar 
Ride Safe Ride Free


Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 2472
Skąd: Otwock
Wysłany: 2008-05-16, 14:39   

Mateusz napisał/a:


Hmmm ... napisali tak "If the mechanical seal is leaking the coolant will drip out of the weep hole in the bottom of water pump. If the mechanical seal is leaking, the water pump assembly must be replaced. It cannot be serviced."

Znaczy się co? Mam wymienić całą pompę? Pogięło ich? Nie da się naprawić o-ringu w pompie?


jak się nie da jak sie wszystko da :)

Myślę że nie chodzi tu o uszkodzony o-ring a inne jakieś coś.. może nawet o mechaniczne uszkodzenie korpusu pompy.

Ale dlaczego by nie wymienić uszczelki?
_________________
Jadę jadę na motorze...
 
 
 
Dziubek 


Motocykl: VT 1100 C 86 AVO Sport `57 Pannonia TLF'61
Wiek: 48
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 613
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 2008-05-16, 14:45   

To raczej nie będzie wina oringa a porcelanowego uszczelniacza.
 
 
 
Cezar 
Ride Safe Ride Free


Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 2472
Skąd: Otwock
Wysłany: 2008-05-16, 14:51   

Dziubek napisał/a:
To raczej nie będzie wina oringa a porcelanowego uszczelniacza.


a jakim uszczelniaczu mówisz, bo wygląda to na prawdopodobny skutek jak opisywany w słowach przytoczonych przez Mateusza.. ale Jak rozbierałem pompę wody to nic takiego w środku nie widziałem :-/
_________________
Jadę jadę na motorze...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM