/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Globi
2009-04-01, 22:57
Któredy olej?
Autor Wiadomość
partycja 


Motocykl: VT 600 C 97
Wiek: 40
Dołączyła: 05 Lip 2007
Posty: 389
Skąd: Otwock - Warszawa
Wysłany: 2008-05-27, 23:05   

Masakra...

Zobacz na fiszce od chłodnicy i wiatraka czy masz wszystkie części i czy jest prawidłowo zmontowane..

Powodzenia
 
 
worton
[Usunięty]

Wysłany: 2008-05-28, 16:12   

Hej,



przejrzalem fiszki. Mam numer tego wiatraczka i jade wlasnie zamawiac. Czesci sobie ponumerowalem podczas rozmontowywania wiec powinienem poskrecac dokladnie tak jak bylo ^^ :P



Pozdrawiam.
 
 
jenny
[Usunięty]

Wysłany: 2008-05-28, 21:04   

Nieźle rozjechało wiatraczek :-|
 
 
worton
[Usunięty]

Wysłany: 2008-05-29, 07:26   

Hej,



nie jest tak zle bo cala reszta (czyli silniczek obracajacy wiatrakiem) dziala :D. Podlaczylem to to wczoraj bezposrednio do akumulatora i kreci az milo :)).
 
 
Cezar 
Ride Safe Ride Free


Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 2472
Skąd: Otwock
Wysłany: 2008-05-30, 00:09   

uważaj tylko bo podłączając na krótko z łopatkami może porządnie paluchy przetrącić :)
_________________
Jadę jadę na motorze...
 
 
 
worton
[Usunięty]

Wysłany: 2009-06-30, 23:27   

Hej,



pojawil mi sie drobny wyciek. W przedni cylinder od gory wchodzi linka obrotomierza. Tam jest ponoc jakas uszczelka/szimering od spodu i to on mi cieknie. Probowalem znalezc numer czesci na fishkach ale bez skutku. Nie bardzo wiem jak jest obrotomierz po angielsku :) i gdzie tego dokladnie szukac.

Bylbym bardzo wdzieczny za pomoc.

Link do opisu czesci przedniego cylindra:

http://www.cmsnl.com/hond...list/E++03.html
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9496
Skąd: Kostry/Parczew/LPA

Wysłany: 2009-06-30, 23:37   

W co konkretnie wchodzi ta linka. :?: W tą pokrywę głowicy, czy w głowicę? :?:
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
Cezar 
Ride Safe Ride Free


Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 2472
Skąd: Otwock
Wysłany: 2009-07-01, 00:49   

W pokrywę głowicy. W fiszkach nie ma.. Obrotomierz jest w sekcji INSTRUMENTS, ale uszczelka powinna być w HEAD COVER.

Mateusz to wymieniał bodajże może Ci powie jaka uszczelka tam idzie. Przede wszystkim musisz zdjąć dekiel porządnie oczyścić i uszczelnić dla spokoju silikonem.

Pozdrawiam
_________________
Jadę jadę na motorze...
 
 
 
Mateusz 
Prospect


Motocykl: VT 750 C '83
Wiek: 45
Dołączył: 24 Maj 2007
Posty: 3085
Skąd: Jaktorów
Wysłany: 2009-07-01, 07:51   

Cezar napisał/a:
W pokrywę głowicy. W fiszkach nie ma.. Obrotomierz jest w sekcji INSTRUMENTS, ale uszczelka powinna być w HEAD COVER.

Mateusz to wymieniał bodajże może Ci powie jaka uszczelka tam idzie. Przede wszystkim musisz zdjąć dekiel porządnie oczyścić i uszczelnić dla spokoju silikonem.

Pozdrawiam


Tą uszczelkę można dostać tylko w zestawie TopEnd. Czasem - ale tylko czasem - można trafić z uszczelką pokrywy zaworowej. Z tym, że to jest kupa roboty. Jeśli pojawił się wyciek, proponuję zostawić moto aż olej "opadnie", wykręcić linkę z obrotomierza i pokrywy zaworowej, odtłuścić gniazdo w pokrywie i końcówkę linki wchodzącą w to gniazdo, Końcówkę linki dokładnie i grubo okleić sylikonem, wstawić linkę NAJPIERW w pokrywę a dopiero po tym przykręcić do obrotomierza, zostawić na 24 godziny do wyschnięcia.

A na zimę kupić zestaw TopEnd i wtedy bawić się w wymiany uszczelnienia.
 
 
worton
[Usunięty]

Wysłany: 2009-07-01, 08:06   

Hej,



uh ok. Tylko, ze pojawil sie kolejny problem. Nie wiem czy to moze byc wina tego drobnego wycieku ale motocykl na 1 jak sie nagrzeje porzadnie nie trzyma obrotow.

Znaczy ma 1.1 rpm nagle mu spadaja do 0.5 rpm po czym albo mu wroca albo gasnie.

Jezeli sproboje dodac gazu w momencie jak obroty zaczynaja spadac to slysze takie glosne bum w silniku po czym maszyna gasnie.



Myslicie, ze te dwie rzeczy maja ze soba zwiazek?



Jaki silikon Mateusz swotowales w swoim motocyklu? I gdzie mozna kupic ten zestaw uszczelek?
 
 
Cezar 
Ride Safe Ride Free


Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 2472
Skąd: Otwock
Wysłany: 2009-07-01, 10:36   

Uszczelki kupisz pewnie w sklemotocyklowy.pl , silikon wysokotemperaturowy, najlepiej czarny.

To że nie trzyma obrotów nie ma nic wspólnego z linką... Czy przypadkiem nie wyłącza Ci się wtedy jeden gar??
_________________
Jadę jadę na motorze...
 
 
 
worton
[Usunięty]

Wysłany: 2009-07-01, 16:51   

Hej,



tez tak myslalem ale sprawdzilem na dotyk :P i dzialal. Tak mi sie przynajmniej wydaje. Jak jeszcze mozna sprawdzic? Po wydechu? Przestana spaliny leciec?



Edit:

to bedzie zestaw:

1. http://www.sklepmotocyklo...hp?p=QNzQ0MQ==N

2. http://www.sklepmotocyklo...hp?p=QNzQzNg==N



nr 1 czy nr 2? :)

Brejdak mechanik wraca z anglii akurat na 2 tygodnie :D wiec pewnie dalbym rade wymienic uszczelki z jego pomoca w 2-3 dni :).



Pozdrawiam.
 
 
Cezar 
Ride Safe Ride Free


Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 2472
Skąd: Otwock
Wysłany: 2009-07-01, 16:58   

To nie jest tak że w drugim cylindrze zatrzyma Ci się tłok i w ogóle stanie a drugi będzie tylko pracował. Chodzi raczej o to że cylinder nie ma zasilania w postaci iskry zapłonowej.

Sprawdził bym tą część instalacji - od modułu po świece.



Co do zestawu uszczelek, ciężko powiedzieć bo nie ma ich na zdjęciu. Może spróbował byś zadzwonić do sklepu i zapytać w którym zestawie jest uszczelka pod linkę obrotomierza do dekla głowicy...
_________________
Jadę jadę na motorze...
 
 
 
worton
[Usunięty]

Wysłany: 2009-07-01, 17:11   

Hej,



heh wszystko bylo miodzo dopoki nie stwierdzilem, ze w marcu oddam motocykl do mechanika zeby porobili zawory, gazniki, wymienili opony, filtr paliwa, powietrza, swiece i inne tego typu normalne sprawy.



Od tamtej pory mam z maszyna co jakis czas jakis niewielki problem. To cos strzeli przy redukcji. To sie zdlawi przy 4 rpm. To jakis dziwny dzwiek wydobywa sie z walu przy tylnym kole podczas redukcji. To zgasnie sobie na ssaniu. Coraz bardziej jestem zly na ten warsztat.

Ok jutro bede dzwonil do sklepu :).



Dzieki sliczne za pomoc :).



Pozdrawiam.
 
 
Dziubek 


Motocykl: VT 1100 C 86 AVO Sport `57 Pannonia TLF'61
Wiek: 48
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 613
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 2009-07-02, 09:20   

Ciekawe jak z luzami na zaworach.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM