problem z ładowaniem |
Autor |
Wiadomość |
mapajaw
mapajaw
Motocykl: shadow VT700 1985
Dołączył: 10 Maj 2011 Posty: 10 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: 2011-05-27, 19:55 problem z ładowaniem
|
|
|
witam, mam problem z ładowaniem, na mierniku wyszło mi 11,20 V to chyba za mało? nie wiem od czego zacząć szukanie przyczyny może ktoś pomoże |
|
|
|
|
R0bi
Motocykl: XL 1000 VA 07
Wiek: 57 Dołączył: 26 Sty 2009 Posty: 2127 Skąd: Koluszki
|
Wysłany: 2011-05-27, 20:03
|
|
|
Za mało danych.
Może od wymiany akumulatora. |
_________________
Z krainy zwątpienia, pozdrawiam Cię Gość nieśmiało. |
|
|
|
|
Duch [Usunięty]
|
Wysłany: 2011-05-27, 20:13
|
|
|
poszukaj na forum było parę tematów na ten temat, sam też to przerabiałem i wszystko jest opisane |
|
|
|
|
senda
Motocykl: VF 750 C 83 & GL 1500 C 97
Wiek: 53 Dołączył: 17 Sty 2009 Posty: 1555 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2011-05-28, 13:19
|
|
|
mapajaw napisał/a: | witam, mam problem z ładowaniem, na mierniku wyszło mi 11,20 V to chyba za mało? nie wiem od czego zacząć szukanie przyczyny może ktoś pomoże |
Zacznij od rzeczy najbardziej prawdopodobnych.
Jak napisał R0bi - akumulator. Następnie kable styki itd.
Jeżeli nic nie znajdziesz to tutaj wpisz tekst "ładowanie" i poczytaj, bo temat był już przerobiony parę razy od początku do końca i raczej nic nowego się już nie wymyśli. |
_________________ Nawrót choroby! :) |
|
|
|
|
marek256
Motocykl: Black Widow
Wiek: 45 Dołączył: 30 Maj 2011 Posty: 19 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2011-06-01, 15:16
|
|
|
Te 11,20V jest przy zapalonym silniku? zastanawiam się jaki jest stan przy wyłączonym silniku przy włączonym i przygazowaniu. Może regulator padł albo będzie przewijanie uzwojeń potrzebne. |
|
|
|
|
PiotrBlackSh
Motocykl: Shadow VT1100 '87
Wiek: 47 Dołączył: 19 Kwi 2011 Posty: 116 Skąd: Przezchlebie
|
Wysłany: 2011-06-02, 21:17
|
|
|
uwaga na regulator - mi poszedł i przez zwarcie na regulatorze zrobił zwarcie między zwojowe na cewkach... (przegrzał jedno z uzwojeń) |
|
|
|
|
tomekmegi
Motocykl: honda shadow 750C 1983r
Dołączył: 16 Sty 2010 Posty: 65 Skąd: lublin
|
Wysłany: 2011-06-03, 21:29
|
|
|
Sprawdz uzwojenie alternatora bardzo często pada w tych maszynach ze starości ,izolacja się rozpada i jest zwarcie .przerabiałem to w zeszłym roku , na forum jest jak sprawdzić te żółte kabelki od alternatora oraz adres do pana który przezwoi Ci wysyłkowo tanio za 50zł + przesyłka chyba że w tym roku się trochę podniósł . Super to robi i jest z Suwałk o ile się nie mylę . Andryszek ma namiar . |
|
|
|
|
PiotrBlackSh
Motocykl: Shadow VT1100 '87
Wiek: 47 Dołączył: 19 Kwi 2011 Posty: 116 Skąd: Przezchlebie
|
Wysłany: 2011-06-03, 21:48
|
|
|
cena u Pana z Suwałk 120 zł za pobraniem przychodzi plus oczywiście koszt wysyłki do niego.. |
|
|
|
|
mapajaw
mapajaw
Motocykl: shadow VT700 1985
Dołączył: 10 Maj 2011 Posty: 10 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: 2011-06-08, 18:29
|
|
|
dzięki za odpowiedzi, umówiłem się z jednym magikiem w zeszłym tygodniu ale koleś jest tak nieuchwytny że do dziś motor nawet nie zdiagnozowany, na razie jeżdżę w niedzielę zrobiłem 150 km i dojechał ale na drugi dzień musiałem już podpiąć pod prostownik. Jak będzie tak dalej to pośmigam ten sezon a w zimie się za niego wezmę, wsumie po każdej trasie mogę go doładowywać a co! Jeszcze raz dzięki. |
|
|
|
|
PiotrBlackSh
Motocykl: Shadow VT1100 '87
Wiek: 47 Dołączył: 19 Kwi 2011 Posty: 116 Skąd: Przezchlebie
|
Wysłany: 2011-06-08, 21:25
|
|
|
tak doładowywać możesz - i w pewnym momencie będziesz miał do wymiany zamiast np. tylko regulatora także cewki.... nie wiem czy warto tym bardziej, że żeby się do nich dobrać trzeba trochę rozebrać.. |
|
|
|
|
tomekmegi
Motocykl: honda shadow 750C 1983r
Dołączył: 16 Sty 2010 Posty: 65 Skąd: lublin
|
Wysłany: 2011-06-11, 20:48
|
|
|
Piotr a przezwajaleś stojan w tym roku u tego pana? w zeszlym roku do 1100 chcial 70zl bo mowil że grubszy drut |
|
|
|
|
PiotrBlackSh
Motocykl: Shadow VT1100 '87
Wiek: 47 Dołączył: 19 Kwi 2011 Posty: 116 Skąd: Przezchlebie
|
Wysłany: 2011-06-12, 17:11
|
|
|
tomekmegi napisał/a: | Piotr a przezwajaleś stojan w tym roku u tego pana? w zeszlym roku do 1100 chcial 70zl bo mowil że grubszy drut |
Tak przewijałem w tym roku. Koszt 120zł za pobraniem plus koszt wysyłki do Suwałk...
Taką cenę podał mi odrazu jak do niego dzwoniłem - nic nie mówił o grubości drutu.. |
|
|
|
|
GhoustDragon
Samotny Wilk
Motocykl: Była VT 1100 C3 '98 i VT 600C jest NT650V
Wiek: 41 Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 4188 Skąd: Zawiercie/SZA/
|
Wysłany: 2011-06-12, 20:13
|
|
|
marek256 napisał/a: | Te 11,20V jest przy zapalonym silniku? |
marek256 napisał/a: | zastanawiam się jaki jest stan przy wyłączonym silniku... |
0V
marek256 napisał/a: | ...przy włączonym i przygazowaniu... |
14,2V |
_________________ Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.
Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam. |
|
|
|
|
marek256
Motocykl: Black Widow
Wiek: 45 Dołączył: 30 Maj 2011 Posty: 19 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2011-06-13, 10:05
|
|
|
Ja sprawdzam napięcie na klemach więc 0V raczej nie będzie przy wyłączonym silniku no chyba że akumulator padł. Wydaje mi się że 0V przy wyłączonym silniku masz za stacyjką a taki pomiar w tym punkcie masz mniej dokładny ze względu na spadki napięć między akumulatorem a punktem pomiaru. |
|
|
|
|
|