zapytanie o control valve |
Autor |
Wiadomość |
tryku
Motocykl: 2001 Honda Shadow 750 ACE
Wiek: 42 Dołączył: 30 Mar 2011 Posty: 13 Skąd: NJ
|
Wysłany: 2011-05-25, 18:35 zapytanie o control valve
|
|
|
Witam wszystkich serdecznie!!!
Koledzy nie szukalem zblizonego tematu na forum (za co przepraszam) bo nie mam czasu (wlasnie grzebie przy motorze i mam 3 godz zeby cos wykminic). MOj problem to:
Kupilem w ciemno motor tzn. nie odpalal ale byla dobra cena wiec lyknolem. Przeczyscilem ultradzwiekowo gaznik i zaczolem go zakladac i pojawil sie problem z rurka ktorej nie wiem gdzie podlaczyc. Jest to rurka ktora "pochodzi" z polaczenia rurek wychodzacych przy pokrywach membran na gazniku i "zwisa" - (dokladnie jest zawinieta) w dol pod gaznik. Zaczolem grzebac w serwisowce i znalazlem na rysunkach cos takiego jak dwa zawory ktore nazywaja sie control valves i mam problem bo u mnie w hondce tego nie ma i tu pojawia sie pytanie czy: te zawory sa montowane tylko w wersji montowanej na californie (mieszkam w usa) czy kupilem motor z wykreconymi zaworkami? prosze was o pomoc motor stoi od 1,5 miesiaca i krew mnie zalewa ze nie moge pojezdzic, aha zapomnialem napisac ze to Honda Shadow 750 A.C.E z 2001r .Pozdrawiam i dziekuje za pomoc |
|
|
|
|
fotografiks
Motocykl: Honda VT600 2005r.
Wiek: 38 Dołączył: 16 Lis 2010 Posty: 162 Skąd: KR / SBE / SB
|
Wysłany: 2014-08-18, 12:35
|
|
|
Hello.
Jesli żwisa puste i nic nie ma to pewnie ktoś coś wykręcił... zapodaj jakieś zdjecie z manuala o czym dokladnie mówisz...
Może to coś ala "Fuel Auto Valve" u mnie to ostatnio szwankuje -
Po roku 98 zaczęli to stosować w 600tkach wiec może i 750 też to dostało. Pomiędzy kranikiem a gaźnikiem.
Generalnie taki dings z membrana na podciśnienie - robi jako zawór normlanie zamknięty - tj nawet jak nie zamkniesz kranika to nic się nie stanie bo on odcina przeplyw paliwa - dopiero podcisnienie od działąjącego silnika pozwala na przeływ.
Niektórzy go "bajpasują" poprzez ominięcie w ogóle (może tak jak u Ciebie ktoś to poprostu wyrzucił ) lub przedarcie membran bo często te membrany wysiadają i nie ma paliwka w ukladzie i nie pali albo muli sprzęta na wyższych obrotach.
U nas nikt o tym nie pisze, ja doszukiwałem się wszelkich info na zagranicznych forach -> w Twoim języku;)
Generalnie większość maszyn tj w moim przypadku 600tek jest z przed liftingu i tam jeszcze wszystko opiera się na pompce i filtrze ;) także temat tego zaworu jest mało popularny u "nas". |
|
|
|
|
Todek
Lone Rider
Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56 Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 9496 Skąd: Kostry/Parczew/LPA
|
Wysłany: 2014-08-18, 20:35
|
|
|
Podaj pełny nr VIN, a zobaczmy jaka jest wersja Twojego moto. |
_________________ "Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85 |
|
|
|
|
fotografiks
Motocykl: Honda VT600 2005r.
Wiek: 38 Dołączył: 16 Lis 2010 Posty: 162 Skąd: KR / SBE / SB
|
Wysłany: 2014-08-18, 21:50
|
|
|
Oj dopiero teraz sie kapnalem jakiego diznozaura odkopalem z roku 2011
W ferworze walki z moim No Power i No Jazda czego przyczyna okazal sie wspomniany Fuel Auto Valve nie zerknalem na date hehe tylko podlapalem temat.
Mysle ze mozna ten temat zamknac. Ja rozdlubalem moj zaworek i juz mam przyczyne tego co mnie totalnie zatrzymalo, na szczescie 50km od domu, po trasie prawie 900km
Jutro jak znajde dluzsza chwile zrobie temat dla potomnych informujacy o problemie tego ustrojstwa i mozliwosci obejscia tematu "na drodze" czego ja niestety wczoraj nie wiedzialem |
|
|
|
|
|