/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
VTX 1800 - jakie spalanie ?
Autor Wiadomość
Siwy_Dym 
Mariusz


Motocykl: BMW R1200GS ADV
Wiek: 50
Dołączył: 08 Sie 2009
Posty: 1107
Skąd: Lublin/Radom /LU/
Wysłany: 2010-11-12, 18:05   VTX 1800 - jakie spalanie ?

Przymierzam się powoli do zakupu VTX1800 i stąd pytanie ile palą takie motorki. Czy duża jest różnica w spalaniu po zamontowaniu Power Commandera i filtra Hyperharger'a ??
_________________
Nic tak nie zabija czasu jak motor
 
 
sztywny 
czerwona gałeczka


Motocykl: vtx 1800c
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 327
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-11-12, 18:35   

Mój pali około 7,5 L w trasie....a w mieście to.............
_________________
.......motór nie umiera nigdy, motór jest wieczny.....
 
 
derduch 

Motocykl: K1250RT
Wiek: 53
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 209
Skąd: Gniezno
  Wysłany: 2010-11-13, 15:10   

Mój nie spalił nigdy więcej jak 8l w mieście, na trasie spada poniżej 7l.

Pozdrawiam
_________________
Sprawy łatwe nie sprawiają przyjemności
 
 
wald 
Wald

Motocykl: VTX 1800
Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 46
Skąd: Leszno
  Wysłany: 2011-03-27, 18:01   

no 7 l musisz liczyć, ozostaje zawsze pytanie o obchodzenie się z manetką :twisted:

może wziasc nawet 10 l ale to przy min. 180 na autostradzie w miescie to zalezy czy jezdzisz czy stoisz w korkach



chypercharger czy inny filtr powietrza (k&n) nie powinien podwyzszyc zuzycia paliwa

k&n chwali sie ze powinno sie zmniejszyc, no coz... mialem k&n w citroenie 2l benz, audi 2,5 tdi, golfie 1,9 tdi, shadowce 1100 i... nic nie poznasz



power commander to zupełnie inna sprawa, sam nie zakładałem ale konsultowałem z osobami ktorzy jeździli z taką zabawką. NIE POLECAM chyba ze wysokie spalanie nie robi na Tobie wrazenia. Zawsze musisz dodac kilka litrow, a do nastu/100 km mozesz dojsc bez wiekszych problemow

Ja szukalem specjalnie vtxa bez powera



Pozdrawiam i niech moc bedzie z Tobą :mrgreen:
 
 
Siwy_Dym 
Mariusz


Motocykl: BMW R1200GS ADV
Wiek: 50
Dołączył: 08 Sie 2009
Posty: 1107
Skąd: Lublin/Radom /LU/
Wysłany: 2011-03-27, 21:03   

wald napisał/a:
no 7 l musisz liczyć, ozostaje zawsze pytanie o obchodzenie się z manetką :twisted:

może wziasc nawet 10 l ale to przy min. 180 na autostradzie w miescie to zalezy czy jezdzisz czy stoisz w korkach



chypercharger czy inny filtr powietrza (k&n) nie powinien podwyzszyc zuzycia paliwa

k&n chwali sie ze powinno sie zmniejszyc, no coz... mialem k&n w citroenie 2l benz, audi 2,5 tdi, golfie 1,9 tdi, shadowce 1100 i... nic nie poznasz



power commander to zupełnie inna sprawa, sam nie zakładałem ale konsultowałem z osobami ktorzy jeździli z taką zabawką. NIE POLECAM chyba ze wysokie spalanie nie robi na Tobie wrazenia. Zawsze musisz dodac kilka litrow, a do nastu/100 km mozesz dojsc bez wiekszych problemow

Ja szukalem specjalnie vtxa bez powera



Pozdrawiam i niech moc bedzie z Tobą :mrgreen:




Dzięki wielkie,



wreszcie jakiś konkret, jeżdżę raczej spokojnie więc pewnie w 7l się zmieszczę.

K&N, chypergarger nie posiadam i nie będę tego montował. Rozmawiałem ostatnio o VTX1800 z PC III zestrojonym na 150KM i spalanie winduje do 15-17 litrów podobno.

Mi wystarczy to co mam i bez PC, a odkręciłem tak na próbę już ponad 200 km/h i mogłem jeszcze troszkę ;-) )



dzięki i lewa w górę ;-)
_________________
Nic tak nie zabija czasu jak motor
 
 
wald 
Wald

Motocykl: VTX 1800
Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 46
Skąd: Leszno
Wysłany: 2011-03-27, 22:18   

spalanie o którym piszesz potwierdzają także "moi rozmowcy", ja osobiscie nie sprawdzilem, wiec nie pisalem, ze mozesz stracic bak paliwa na 100 kilosach :mrgreen:



ja jezdze bez szyby i w nolanie bez szczeki przy 170-180 chce mi najpierw urwać głowę a pozniej calego zdmuchnac, jesli masz szybe to zdejmij nie bedziesz zalowal :lol:

zarabiste doswiadczenie,

a na pewno nie bedziesz zalowal ze nie wychamowales bo od niechcenia miales 180 na budziku
 
 
Siwy_Dym 
Mariusz


Motocykl: BMW R1200GS ADV
Wiek: 50
Dołączył: 08 Sie 2009
Posty: 1107
Skąd: Lublin/Radom /LU/
Wysłany: 2011-03-27, 23:44   

wald napisał/a:
spalanie o którym piszesz potwierdzają także "moi rozmowcy", ja osobiscie nie sprawdzilem, wiec nie pisalem, ze mozesz stracic bak paliwa na 100 kilosach :mrgreen:



ja jezdze bez szyby i w nolanie bez szczeki przy 170-180 chce mi najpierw urwać głowę a pozniej calego zdmuchnac, jesli masz szybe to zdejmij nie bedziesz zalowal :lol:

zarabiste doswiadczenie,

a na pewno nie bedziesz zalowal ze nie wychamowales bo od niechcenia miales 180 na budziku




Szybkę mam, i zdejmę przy najbliższej okazji ;-)

Ten motorek mnie cały czas zadziwia bo to 180 to tak faktycznie od niechcenia i nie wiadomo kiedy, a przyśpiesza sobie spokojnie między 5-6k obrotów.. SUPER
_________________
Nic tak nie zabija czasu jak motor
 
 
wald 
Wald

Motocykl: VTX 1800
Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 46
Skąd: Leszno
Wysłany: 2011-08-10, 20:47   

no mała korekta...
po przejechaniu dobrych kilku tysiecy mil mogę spokojnie napisać że spalanie
na poziomie 6 - 6,5 jest jaknajbardziej do osiągnięcia
(trasa, solo z lekkim bagażem, prędkośic 110-120)
po przesiadce z cienia 1100 ACE c2 jestem mile zaskoczony
jest wiecej ale w granicach normy :->
 
 
Raptor40 
Raptor


Motocykl: brak
Wiek: 58
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 352
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2011-08-11, 09:19   

wald napisał/a:
no mała korekta...
po przejechaniu dobrych kilku tysiecy mil mogę spokojnie napisać że spalanie
na poziomie 6 - 6,5 jest jaknajbardziej do osiągnięcia
(trasa, solo z lekkim bagażem, prędkośic 110-120)
po przesiadce z cienia 1100 ACE c2 jestem mile zaskoczony
jest wiecej ale w granicach normy :->


I ja potwierdzam to co piszesz. Klasycznie mam mapę podstawową i bez żadnych kombinacji. Dużo śmigam ostatnio po mieście i czuję się różnicę w spalaniu. Też nie mam szyby. Odczuwa się również różnice w czasie sezonu. Odpalanie wczesną wiosną przy +5 i latem przy +15. Jest dokładnie tak jak w katamaranach. Ważne jest tez ciśnienie w oponach. To wszystko myślę są oczywiste oczywistości. Nad zużyciem można popracować świecami - ja mam bosh 4+ (tańszy od ngk i chyba lepszy) filtr powietrza (mam K&N). W tym roku zalałem go Amsoilem ściągniętym z USA w akcji wśród motonitów 3city. Ogólnie daje dobre samopoczucie, że moto ma to co potrzebuje :) Reszta to kultura jazdy i "agresja" przy odkręcaniu. Nie mam zapędów do udowadniania innym na drodze, że mi się moto zbiera, a zbiera mi się wszędzie tam gdzie potrzeba tego dla mojego bezpieczeństwa. To wszystko i tu kolejna oczywista oczywistość ma wpływ na spalanie.
_________________
Cztery koła poruszają ciało,

Dwa koła poruszają duszę.
 
 
 
Siwy_Dym 
Mariusz


Motocykl: BMW R1200GS ADV
Wiek: 50
Dołączył: 08 Sie 2009
Posty: 1107
Skąd: Lublin/Radom /LU/
Wysłany: 2011-08-11, 09:41   

A ja mam fabryczną mapę, normalny filtr. Od momentu ulepszenia tłumików przez Edzia jestem w ciągłym szoku przy tankowaniu.
Przy jeździe z prędkościami do 120-130 km/h średnie spalanie wychodzi 4,5-4,7 l/100

Jak wyskoczyłem na trasę Słowacja-Węgry gdzie 90 km/h lepiej nie przekraczać z powodów wiadomych to spalanie spadło do 4l/100 km

ps. przed przeróbką palił 6-6,5 l/100 km. I około 8-9l/100 km jak kontrolnie latałem ponad 200km/h
_________________
Nic tak nie zabija czasu jak motor
 
 
Raptor40 
Raptor


Motocykl: brak
Wiek: 58
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 352
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2011-08-11, 09:46   

Siwy_Dym napisał/a:
A ja mam fabryczną mapę, normalny filtr. Od momentu ulepszenia tłumików przez Edzia jestem w ciągłym szoku przy tankowaniu.
Przy jeździe z prędkościami do 120-130 km/h średnie spalanie wychodzi 4,5-4,7 l/100

Jak wyskoczyłem na trasę Słowacja-Węgry gdzie 90 km/h lepiej nie przekraczać z powodów wiadomych to spalanie spadło do 4l/100 km

ps. przed przeróbką palił 6-6,5 l/100 km. I około 8-9l/100 km jak kontrolnie latałem ponad 200km/h


No to prośba o info o ulepszanie tłumików. Brzmi zachęcająco
_________________
Cztery koła poruszają ciało,

Dwa koła poruszają duszę.
 
 
 
Siwy_Dym 
Mariusz


Motocykl: BMW R1200GS ADV
Wiek: 50
Dołączył: 08 Sie 2009
Posty: 1107
Skąd: Lublin/Radom /LU/
Wysłany: 2011-08-11, 10:18   

Raptor40 napisał/a:
Siwy_Dym napisał/a:
A ja mam fabryczną mapę, normalny filtr. Od momentu ulepszenia tłumików przez Edzia jestem w ciągłym szoku przy tankowaniu.
Przy jeździe z prędkościami do 120-130 km/h średnie spalanie wychodzi 4,5-4,7 l/100

Jak wyskoczyłem na trasę Słowacja-Węgry gdzie 90 km/h lepiej nie przekraczać z powodów wiadomych to spalanie spadło do 4l/100 km

ps. przed przeróbką palił 6-6,5 l/100 km. I około 8-9l/100 km jak kontrolnie latałem ponad 200km/h


No to prośba o info o ulepszanie tłumików. Brzmi zachęcająco


U mnie EDZIO oczyścił moje fabryczne tłumiki z tych wszystkich katalizatorów które w środku siedzą.
Tłumik jest cichy (nawet może za cichy) ale ciśnienie gazów które z niego wychodzą dmucha jak z odrzutowca nawet 2 metry za motocyklem, a w nocy widać płomienie ;-)
_________________
Nic tak nie zabija czasu jak motor
 
 
Raptor40 
Raptor


Motocykl: brak
Wiek: 58
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 352
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2011-08-11, 13:50   

Hm to mi szkoda trochę moich Cobr. Brzmią zacnie. Nie ma w nich nic praktycznie co by można było wyrzucać. Z wydechu to tylko jako tako desmog poleciał out. Niskie spalanie o, którym piszesz jest pewnie dla mnie nie osiągalne nawet przy ecodrivingu. To jak by nie było 1,8 l do nakarmienia i takiej przestrzeni, by coś wybuchło coś trzeba wlać. Jak pisałem wyżej poniżej 6l pewnie nie jestem w stanie zjechać. Niemniej ciekawa opcja.
_________________
Cztery koła poruszają ciało,

Dwa koła poruszają duszę.
 
 
 
darlen1 
misiek


Motocykl: -vtx1800 c 03- bmw1600gtl bmw 1250 gs
Wiek: 56
Dołączył: 04 Sty 2009
Posty: 582
Skąd: trojmiasto-gdynia
Wysłany: 2011-08-11, 14:33   

po przejachaniu 4,5 tys km w różnych warunkach drogowych, nie udało mi się zejść poniżej 6l :-D
 
 
 
suru 
/ Marcin/


Motocykl: TRACER 9
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 1104
Skąd: Rogoźnik k Będzina
Wysłany: 2011-08-11, 20:59   

Siwy_Dym napisał/a:
A ja mam fabryczną mapę, normalny filtr. Od momentu ulepszenia tłumików przez Edzia jestem w ciągłym szoku przy tankowaniu.
Przy jeździe z prędkościami do 120-130 km/h średnie spalanie wychodzi 4,5-4,7 l/100

Jak wyskoczyłem na trasę Słowacja-Węgry gdzie 90 km/h lepiej nie przekraczać z powodów wiadomych to spalanie spadło do 4l/100 km

ps. przed przeróbką palił 6-6,5 l/100 km. I około 8-9l/100 km jak kontrolnie latałem ponad 200km/h


To bardzo ciekawe co piszesz, ja mam tylko VTX 1300 i po przejechaniu 3200 km nigdy nie udało mi się zejść poniżej 5 l. Jeżdżę raczej sam i spokojnie.
_________________
Suru
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM