uszczelka |
Autor |
Wiadomość |
lutek
Motocykl: honda vt 1100 C 87'
Dołączył: 23 Wrz 2009 Posty: 86 Skąd: Rybnik/Bristol-UK
|
Wysłany: 2010-08-15, 20:49 uszczelka
|
|
|
witam.oddalem mechanikowi moto zeby zmienil rozrzad w moto.wszystko pieknie ladnie tylko ze nigdzie w UK nie moge dostac uszczelek pod pokrywe rozrzadu ,jest ona metalowa , i tu moje pytanie ,jako ze jest ona metalowa czy trzeba ja wymieniac czy mozna zalozyc stara jesli jest w dobrym stanie.dzieki i pozdrawiam |
|
|
|
|
potfur
miś przekliniak
Motocykl: VT 1100 C 86, TDM 850 3VD '91
Dołączył: 20 Maj 2008 Posty: 2333 Skąd: Siemianowice Śląskie
|
Wysłany: 2010-08-15, 20:54
|
|
|
Nie jestem pewien, ale ja bym nie ryzykował starej uszczelki. |
_________________ Post zawiera lokowanie produktu oraz śladowe ilości orzechów. |
|
|
|
|
Todek
Lone Rider
Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56 Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 9503 Skąd: Kostry/Parczew/LPA
|
Wysłany: 2010-08-15, 21:07
|
|
|
Jeżeli chodzi o uszczelkę pod pokrywę zaworów, metalową, to spokojnie możesz zastosować tą starą. Trzeba ja tylko przesmarować z obu stron dobrym silikonem, a najlepiej specyfikiem o nazwie Hylomar.
Jest jeszcze inny sprawdzony sposób na regenerację tego typu uszczelek, tych metalowych, pod cylindry, pokrywy.
Oczyszczamy taka uszczelkę z resztek starych powłok usczelniających, odtłuszczamy ją, a następnie pokrywamy cienką warstwą silikonowej farby żaroodpornej i pozostawiamy do wyschnięcia. Następnie na około 10-15 przed montażem pokrywamy uszczelkę następną warstwą tej farby i składamy. Sprawdzone, nic nie przecieka.
Tego sposobu nie stosujemy do metalowych uszczelek pod głowicę! |
_________________ "Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85 |
|
|
|
|
lutek
Motocykl: honda vt 1100 C 87'
Dołączył: 23 Wrz 2009 Posty: 86 Skąd: Rybnik/Bristol-UK
|
Wysłany: 2010-08-15, 22:11
|
|
|
dzieki bardzo,jutro ide do warsztatu 'naumiec' mechaniorow |
|
|
|
|
Maniek G [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-08-16, 08:43
|
|
|
Ja użyłem szarej masy uszczelniającej Dirko firmy Elring i trzyma. Warunek, oczyścić dokładnie stara uszczelkę |
|
|
|
|
KrisZbro
Motocykl: vt 1100c3
Wiek: 45 Dołączył: 29 Sty 2007 Posty: 231 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 2010-08-16, 23:29
|
|
|
Zakładaj starą na silikon byle nie czerwony, sprawdzałem niejednokrotnie i nie cieknie. |
|
|
|
|
lutek
Motocykl: honda vt 1100 C 87'
Dołączył: 23 Wrz 2009 Posty: 86 Skąd: Rybnik/Bristol-UK
|
Wysłany: 2010-08-17, 08:12
|
|
|
hmmm a czemu nie czerwony??jak nie taki to jaki? |
|
|
|
|
Todek
Lone Rider
Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56 Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 9503 Skąd: Kostry/Parczew/LPA
|
Wysłany: 2010-08-17, 12:21
|
|
|
lutek napisał/a: | hmmm a czemu nie czerwony??jak nie taki to jaki? |
Jak złożysz na czerwony, to będzie to widać z kilometra. Najlepszy jest czarny, praktycznie nie widać, ze było coś robione.
I nie chodzi mi o to żeby coś ukrywać, tylko o względy estetyczne. |
_________________ "Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85 |
|
|
|
|
Dziubek
Motocykl: VT 1100 C 86 AVO Sport `57 Pannonia TLF'61
Wiek: 48 Dołączył: 08 Paź 2007 Posty: 613 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: 2010-08-17, 14:44
|
|
|
Dirko lub Reinzosil .
Bardzo skuteczne . |
|
|
|
|
lutek
Motocykl: honda vt 1100 C 87'
Dołączył: 23 Wrz 2009 Posty: 86 Skąd: Rybnik/Bristol-UK
|
Wysłany: 2010-08-17, 17:28
|
|
|
no ale to musi byc cos odpornego na temp chyba......... |
|
|
|
|
Todek
Lone Rider
Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56 Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 9503 Skąd: Kostry/Parczew/LPA
|
Wysłany: 2010-08-17, 18:06
|
|
|
lutek napisał/a: | no ale to musi byc cos odpornego na temp chyba......... |
No rzecz oczywista. Tak jak mówiłem czarny silikon wysokotemperaturowy, do 300°C, lub Hylomar. |
_________________ "Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85 |
Ostatnio zmieniony przez Todek 2010-08-17, 19:29, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
MCY
Marcin
Motocykl: VT600C-93 JAWA350-82 VTX1300S-06
Wiek: 51 Dołączył: 09 Lip 2008 Posty: 2199 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 2010-08-17, 18:54
|
|
|
Todek napisał/a: | lutek napisał/a: | no ale to musi byc cos odpornego na temp chyba......... |
No rzecz oczywista. Tak ja k mówiłem czarny silikon wysokotemperaturowy, do 300°C, lub Hylomar. |
A co to "k" znaczy, czy to coś, za co można dostać banana? |
_________________ Marcin |
|
|
|
|
Troll [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-08-17, 19:18
|
|
|
MCY napisał/a: | Todek napisał/a: | lutek napisał/a: | no ale to musi byc cos odpornego na temp chyba......... |
No rzecz oczywista. Tak ja k mówiłem czarny silikon wysokotemperaturowy, do 300°C, lub Hylomar. |
A co to "k" znaczy |
Obstawiam..."kaczuszka" |
|
|
|
|
Todek
Lone Rider
Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56 Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 9503 Skąd: Kostry/Parczew/LPA
|
Wysłany: 2010-08-17, 19:30
|
|
|
Co dla niektórych proponuję zapisać się na jakieś kursy języka polskiego, bo widzę, że mają problemy z czytaniem w języku ojczystym. |
_________________ "Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85 |
|
|
|
|
GhoustDragon
Samotny Wilk
Motocykl: Była VT 1100 C3 '98 i VT 600C jest NT650V
Wiek: 41 Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 4188 Skąd: Zawiercie/SZA/
|
Wysłany: 2010-08-17, 21:39
|
|
|
Maniek G napisał/a: | Ja użyłem szarej masy uszczelniającej Dirko firmy Elring i trzyma. Warunek, oczyścić dokładnie stara uszczelkę |
Tak jak Maniek pisze... Dirko Jest ciemno szare(więc nie widać, względy estetyczne itd.), jest odporne na temp. do 350stopni(wersja HT)... Dirko stosują np. włoscy producenci aut(Alfa Romeo, Fiat) jako "uszczelkę" np. pod misę olejową na PIERWSZY MOTAŻ!!! Czyli autko wychodzi z tym z fabryki... |
_________________ Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.
Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam. |
|
|
|
|
|