/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
uszczelka
Autor Wiadomość
lutek 


Motocykl: honda vt 1100 C 87'
Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 86
Skąd: Rybnik/Bristol-UK
Wysłany: 2010-08-15, 20:49   uszczelka

witam.oddalem mechanikowi moto zeby zmienil rozrzad w moto.wszystko pieknie ladnie tylko ze nigdzie w UK nie moge dostac uszczelek pod pokrywe rozrzadu ,jest ona metalowa , i tu moje pytanie ,jako ze jest ona metalowa czy trzeba ja wymieniac czy mozna zalozyc stara jesli jest w dobrym stanie.dzieki i pozdrawiam
 
 
potfur 
miś przekliniak


Motocykl: VT 1100 C 86, TDM 850 3VD '91
Dołączył: 20 Maj 2008
Posty: 2333
Skąd: Siemianowice Śląskie
Wysłany: 2010-08-15, 20:54   

Nie jestem pewien, ale ja bym nie ryzykował starej uszczelki.
_________________
Post zawiera lokowanie produktu oraz śladowe ilości orzechów.
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9496
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2010-08-15, 21:07   

Jeżeli chodzi o uszczelkę pod pokrywę zaworów, metalową, to spokojnie możesz zastosować tą starą. Trzeba ja tylko przesmarować z obu stron dobrym silikonem, a najlepiej specyfikiem o nazwie Hylomar. :lol:

Jest jeszcze inny sprawdzony sposób na regenerację tego typu uszczelek, tych metalowych, pod cylindry, pokrywy.

Oczyszczamy taka uszczelkę z resztek starych powłok usczelniających, odtłuszczamy ją, a następnie pokrywamy cienką warstwą silikonowej farby żaroodpornej i pozostawiamy do wyschnięcia. Następnie na około 10-15 przed montażem pokrywamy uszczelkę następną warstwą tej farby i składamy. Sprawdzone, nic nie przecieka.

Tego sposobu nie stosujemy do metalowych uszczelek pod głowicę! :!:
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
lutek 


Motocykl: honda vt 1100 C 87'
Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 86
Skąd: Rybnik/Bristol-UK
Wysłany: 2010-08-15, 22:11   

dzieki bardzo,jutro ide do warsztatu 'naumiec' mechaniorow
 
 
Maniek G
[Usunięty]

Wysłany: 2010-08-16, 08:43   

Ja użyłem szarej masy uszczelniającej Dirko firmy Elring i trzyma. Warunek, oczyścić dokładnie stara uszczelkę :!:
 
 
KrisZbro 


Motocykl: vt 1100c3
Wiek: 45
Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 231
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2010-08-16, 23:29   

Zakładaj starą na silikon byle nie czerwony, sprawdzałem niejednokrotnie i nie cieknie.
 
 
lutek 


Motocykl: honda vt 1100 C 87'
Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 86
Skąd: Rybnik/Bristol-UK
Wysłany: 2010-08-17, 08:12   

hmmm a czemu nie czerwony??jak nie taki to jaki?
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9496
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2010-08-17, 12:21   

lutek napisał/a:
hmmm a czemu nie czerwony??jak nie taki to jaki?




Jak złożysz na czerwony, to będzie to widać z kilometra. :lol: :mrgreen: Najlepszy jest czarny, praktycznie nie widać, ze było coś robione. :lol:

I nie chodzi mi o to żeby coś ukrywać, tylko o względy estetyczne. :lol:
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
Dziubek 


Motocykl: VT 1100 C 86 AVO Sport `57 Pannonia TLF'61
Wiek: 48
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 613
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 2010-08-17, 14:44   

Dirko lub Reinzosil .

Bardzo skuteczne .
 
 
 
lutek 


Motocykl: honda vt 1100 C 87'
Dołączył: 23 Wrz 2009
Posty: 86
Skąd: Rybnik/Bristol-UK
Wysłany: 2010-08-17, 17:28   

no ale to musi byc cos odpornego na temp chyba.........
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9496
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2010-08-17, 18:06   

lutek napisał/a:
no ale to musi byc cos odpornego na temp chyba.........




No rzecz oczywista. :lol: Tak jak mówiłem czarny silikon wysokotemperaturowy, do 300°C, lub Hylomar. :lol:
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Ostatnio zmieniony przez Todek 2010-08-17, 19:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
MCY 
Marcin


Motocykl: VT600C-93 JAWA350-82 VTX1300S-06
Wiek: 51
Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 2199
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2010-08-17, 18:54   

Todek napisał/a:
lutek napisał/a:
no ale to musi byc cos odpornego na temp chyba.........




No rzecz oczywista. :lol: Tak ja k mówiłem czarny silikon wysokotemperaturowy, do 300°C, lub Hylomar. :lol:




A co to "k" znaczy, czy to coś, za co można dostać banana?
_________________
Marcin
 
 
Troll
[Usunięty]

Wysłany: 2010-08-17, 19:18   

MCY napisał/a:
Todek napisał/a:
lutek napisał/a:
no ale to musi byc cos odpornego na temp chyba.........




No rzecz oczywista. :lol: Tak ja k mówiłem czarny silikon wysokotemperaturowy, do 300°C, lub Hylomar. :lol:




A co to "k" znaczy




Obstawiam..."kaczuszka" :-P
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9496
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2010-08-17, 19:30   

Co dla niektórych proponuję zapisać się na jakieś kursy języka polskiego, bo widzę, że mają problemy z czytaniem w języku ojczystym. :twisted:
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
GhoustDragon 
Samotny Wilk


Motocykl: Była VT 1100 C3 '98 i VT 600C jest NT650V
Wiek: 41
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 4188
Skąd: Zawiercie/SZA/
Wysłany: 2010-08-17, 21:39   

Maniek G napisał/a:
Ja użyłem szarej masy uszczelniającej Dirko firmy Elring i trzyma. Warunek, oczyścić dokładnie stara uszczelkę :!:


Tak jak Maniek pisze... Dirko Jest ciemno szare(więc nie widać, względy estetyczne itd.), jest odporne na temp. do 350stopni(wersja HT)... Dirko stosują np. włoscy producenci aut(Alfa Romeo, Fiat) jako "uszczelkę" np. pod misę olejową na PIERWSZY MOTAŻ!!! Czyli autko wychodzi z tym z fabryki...
_________________
Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.

Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM