/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Gubi iskrę na przednim piecu?!? POMOCY!!!
Autor Wiadomość
grzybek_69
[Usunięty]

  Wysłany: 2008-02-05, 22:49   Gubi iskrę na przednim piecu?!? POMOCY!!!

[b]mam głupi problem przy vt1100 ACE 94r model 95. po przekroczczeniu średnich obrotów zanika iskra na przednim piecu. podstawiałem drógą cewkę, wymieniłem przewody WN, nowe świece, nawet koleś doradził żeby zamienić miejscami tranzystory w module zapłonowym, i nic. fura odpala i jeżdzi, tylko orzy wyprzedzaniu zachowuje się jak polonez na gazie. będę wdzięczny za pomoc. :thx:
 
 
Shadok 
Administrator


Motocykl: VT 1100 '85,'86,'07
Dołączył: 04 Paź 2006
Posty: 1952
Skąd: Dziecinów
Wysłany: 2008-02-06, 11:47   

Czy jesteś 100% pewny, że to kwestia braku iskry?
_________________
Zawsze ktoś nas podgląda,
raz są to poeci, raz szpicle.
 
 
 
renegade 
Handlarz gumek :-)


Motocykl: BRAK :-( było VT 700 C 85
Wiek: 45
Dołączył: 12 Mar 2007
Posty: 2433
Skąd: Lipsko
Wysłany: 2008-02-06, 12:05   

Ja bym raczej stawiał na gaźnik
 
 
 
grzybek_69
[Usunięty]

Wysłany: 2008-02-06, 18:37   

Bankowo gubi iskrę. sprawdzałem stoboskopem jak i na pieszo na świecy.
 
 
Lbzdz 
zasadniczo - Kicia


Motocykl: CB600F4 Hornet
Wiek: 44
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 813
Skąd: Bukowiec (Łódź)
Wysłany: 2008-02-06, 18:44   

Filtr powietrza też sprawdzić, bo jak nie ma dobrego przepływu powietrza to mieszanka idzie bogata i na obroty może się nie wkręcać.



Miałem podobny problem w dwusuwie z iskrownikiem (przerwa na przerywaczu była za duże albo żle ustawiony moment zapłonu - juz nie pamiętam), ale kwestia ta jest nieistotna bo zapłon współcześnie jest bezstykowy.

W każdym razie iskra nie może zanikać na wysokich obrotach to musi byc coś innego, pewnie zasilanie w mieszankę
_________________
Live FREE or DIE !!!



www.horseteam.info
 
 
 
grzybek_69
[Usunięty]

Wysłany: 2008-02-06, 19:20   

a jednak zanika, niestety!
 
 
grzybek_69
[Usunięty]

Wysłany: 2008-02-06, 20:20   

a może ktoś posiada wartości prądów, napięć i oporności w układzie zapłonowym do takiego modelu? :thx: :thx: :thx:
 
 
darekb 
Darekb


Motocykl: była VT 1100C jest Koga E-Inspire
Wiek: 62
Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 306
Skąd: ok Otwocka
Wysłany: 2008-02-06, 20:34   

Jesli cos pomoge?-miałem tak samo w syna suszarce cross przerywał na wysokich-wszystko wymieniłem nawet łozyska na wale bo podobno mogło byc od tego wkoncu

taki mechanik na spoko przejrzał elektryke i okazało się ze podczas mycia sprzetu

woda dostałasie pod siedzenie do modułu i tam było przebicie podczas wysokich obrotów

Ja bym najpierw wygrzał-osuszył motocykl w ciepłym garazu-mysle ze to elektryka

Pozdr Darek

P.S

Jakaś duperela,ale zdrowia napsuje
 
 
 
Cezar 
Ride Safe Ride Free


Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39
Dołączył: 16 Maj 2007
Posty: 2472
Skąd: Otwock
Wysłany: 2008-02-06, 20:52   

Ja miałem podobnie w VT500C. Po długiej mordędze okazało sie że to niekontakt przy cewkach ;/. Już i moduł podmieniałem i gaźniki 2 razy zrzucałem i wszystko sprawdzałem,..
_________________
Jadę jadę na motorze...
 
 
 
Dziubek 


Motocykl: VT 1100 C 86 AVO Sport `57 Pannonia TLF'61
Wiek: 48
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 613
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 2008-02-06, 21:17   

sprawdz impulsatory.
 
 
 
grzybek_69
[Usunięty]

Wysłany: 2008-02-07, 21:50   

a może ktoś wie jakie oporności powinny mieć impulsatory? i jaka powinna być przerwa między impulsatorem a kołem zamachowym? czy jest jeszcze jakaś inna możliwość sprawdzenia impulsatora oprócz oporności? :idea:
 
 
Shadok 
Administrator


Motocykl: VT 1100 '85,'86,'07
Dołączył: 04 Paź 2006
Posty: 1952
Skąd: Dziecinów
Wysłany: 2008-02-07, 22:05   

Wydaje mi się, że impulsator jakby ci padł to raczej na amen... Z tego co napisałeś raczej obstawiałbym moduł niestety... Jeśli zamieniałeś cewki, i efekt jest ten sam.

Masz Common Service Manual Hondy? Jest tam rozdział o pomiarach, zapłonie z rozrysem modułów, zapłonu itp. - rzuciłem pobieżnie okiem, może to ci pomoże. Jak nie masz to zaradzimy...
_________________
Zawsze ktoś nas podgląda,
raz są to poeci, raz szpicle.
 
 
 
grzybek_69
[Usunięty]

Wysłany: 2008-02-07, 22:07   

no niestety nie posiadam
 
 
Dziubek 


Motocykl: VT 1100 C 86 AVO Sport `57 Pannonia TLF'61
Wiek: 48
Dołączył: 08 Paź 2007
Posty: 613
Skąd: Skierniewice
Wysłany: 2008-02-07, 22:13   

prawdopodobnie 450-550 Ω
 
 
 
grzybek_69
[Usunięty]

Wysłany: 2008-02-11, 22:49   

no to u mnie jest 450Ω, to chyba ok. a czy zbyt duży odstęp impulsatora od koła może powodować taki problem? może ktoś zna prawidłową odległość?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM