Gubi iskrę na przednim piecu?!? POMOCY!!! |
Autor |
Wiadomość |
grzybek_69 [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-02-05, 22:49 Gubi iskrę na przednim piecu?!? POMOCY!!!
|
|
|
[b]mam głupi problem przy vt1100 ACE 94r model 95. po przekroczczeniu średnich obrotów zanika iskra na przednim piecu. podstawiałem drógą cewkę, wymieniłem przewody WN, nowe świece, nawet koleś doradził żeby zamienić miejscami tranzystory w module zapłonowym, i nic. fura odpala i jeżdzi, tylko orzy wyprzedzaniu zachowuje się jak polonez na gazie. będę wdzięczny za pomoc. |
|
|
|
|
Shadok
Administrator
Motocykl: VT 1100 '85,'86,'07
Dołączył: 04 Paź 2006 Posty: 1952 Skąd: Dziecinów
|
Wysłany: 2008-02-06, 11:47
|
|
|
Czy jesteś 100% pewny, że to kwestia braku iskry? |
_________________ Zawsze ktoś nas podgląda,
raz są to poeci, raz szpicle. |
|
|
|
|
renegade
Handlarz gumek :-)
Motocykl: BRAK :-( było VT 700 C 85
Wiek: 45 Dołączył: 12 Mar 2007 Posty: 2433 Skąd: Lipsko
|
Wysłany: 2008-02-06, 12:05
|
|
|
Ja bym raczej stawiał na gaźnik |
|
|
|
|
grzybek_69 [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-02-06, 18:37
|
|
|
Bankowo gubi iskrę. sprawdzałem stoboskopem jak i na pieszo na świecy. |
|
|
|
|
Lbzdz
zasadniczo - Kicia
Motocykl: CB600F4 Hornet
Wiek: 44 Dołączył: 24 Cze 2007 Posty: 813 Skąd: Bukowiec (Łódź)
|
Wysłany: 2008-02-06, 18:44
|
|
|
Filtr powietrza też sprawdzić, bo jak nie ma dobrego przepływu powietrza to mieszanka idzie bogata i na obroty może się nie wkręcać.
Miałem podobny problem w dwusuwie z iskrownikiem (przerwa na przerywaczu była za duże albo żle ustawiony moment zapłonu - juz nie pamiętam), ale kwestia ta jest nieistotna bo zapłon współcześnie jest bezstykowy.
W każdym razie iskra nie może zanikać na wysokich obrotach to musi byc coś innego, pewnie zasilanie w mieszankę |
_________________ Live FREE or DIE !!!
www.horseteam.info |
|
|
|
|
grzybek_69 [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-02-06, 19:20
|
|
|
a jednak zanika, niestety! |
|
|
|
|
grzybek_69 [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-02-06, 20:20
|
|
|
a może ktoś posiada wartości prądów, napięć i oporności w układzie zapłonowym do takiego modelu? |
|
|
|
|
darekb
Darekb
Motocykl: była VT 1100C jest Koga E-Inspire
Wiek: 62 Dołączył: 14 Sty 2008 Posty: 306 Skąd: ok Otwocka
|
Wysłany: 2008-02-06, 20:34
|
|
|
Jesli cos pomoge?-miałem tak samo w syna suszarce cross przerywał na wysokich-wszystko wymieniłem nawet łozyska na wale bo podobno mogło byc od tego wkoncu
taki mechanik na spoko przejrzał elektryke i okazało się ze podczas mycia sprzetu
woda dostałasie pod siedzenie do modułu i tam było przebicie podczas wysokich obrotów
Ja bym najpierw wygrzał-osuszył motocykl w ciepłym garazu-mysle ze to elektryka
Pozdr Darek
P.S
Jakaś duperela,ale zdrowia napsuje |
|
|
|
|
Cezar
Ride Safe Ride Free
Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39 Dołączył: 16 Maj 2007 Posty: 2472 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2008-02-06, 20:52
|
|
|
Ja miałem podobnie w VT500C. Po długiej mordędze okazało sie że to niekontakt przy cewkach ;/. Już i moduł podmieniałem i gaźniki 2 razy zrzucałem i wszystko sprawdzałem,.. |
_________________ Jadę jadę na motorze... |
|
|
|
|
Dziubek
Motocykl: VT 1100 C 86 AVO Sport `57 Pannonia TLF'61
Wiek: 48 Dołączył: 08 Paź 2007 Posty: 613 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: 2008-02-06, 21:17
|
|
|
sprawdz impulsatory. |
|
|
|
|
grzybek_69 [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-02-07, 21:50
|
|
|
a może ktoś wie jakie oporności powinny mieć impulsatory? i jaka powinna być przerwa między impulsatorem a kołem zamachowym? czy jest jeszcze jakaś inna możliwość sprawdzenia impulsatora oprócz oporności? |
|
|
|
|
Shadok
Administrator
Motocykl: VT 1100 '85,'86,'07
Dołączył: 04 Paź 2006 Posty: 1952 Skąd: Dziecinów
|
Wysłany: 2008-02-07, 22:05
|
|
|
Wydaje mi się, że impulsator jakby ci padł to raczej na amen... Z tego co napisałeś raczej obstawiałbym moduł niestety... Jeśli zamieniałeś cewki, i efekt jest ten sam.
Masz Common Service Manual Hondy? Jest tam rozdział o pomiarach, zapłonie z rozrysem modułów, zapłonu itp. - rzuciłem pobieżnie okiem, może to ci pomoże. Jak nie masz to zaradzimy... |
_________________ Zawsze ktoś nas podgląda,
raz są to poeci, raz szpicle. |
|
|
|
|
grzybek_69 [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-02-07, 22:07
|
|
|
no niestety nie posiadam |
|
|
|
|
Dziubek
Motocykl: VT 1100 C 86 AVO Sport `57 Pannonia TLF'61
Wiek: 48 Dołączył: 08 Paź 2007 Posty: 613 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: 2008-02-07, 22:13
|
|
|
prawdopodobnie 450-550 Ω |
|
|
|
|
grzybek_69 [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-02-11, 22:49
|
|
|
no to u mnie jest 450Ω, to chyba ok. a czy zbyt duży odstęp impulsatora od koła może powodować taki problem? może ktoś zna prawidłową odległość? |
|
|
|
|
|