Odpowiedz do tematu
: Gubi iskrę na przednim piecu?!? POMOCY!!!
[b]mam głupi problem przy vt1100 ACE 94r model 95. po przekroczczeniu średnich obrotów zanika iskra na przednim piecu. podstawiałem drógą cewkę, wymieniłem przewody WN, nowe świece, nawet koleś doradził żeby zamienić miejscami tranzystory w module zapłonowym, i nic. fura odpala i jeżdzi, tylko orzy wyprzedzaniu zachowuje się jak polonez na gazie. będę wdzięczny za pomoc.
:
Czy jesteś 100% pewny, że to kwestia braku iskry?
Zawsze ktoś nas podgląda,
raz są to poeci, raz szpicle.
raz są to poeci, raz szpicle.
:
Ja bym raczej stawiał na gaźnik
:
Bankowo gubi iskrę. sprawdzałem stoboskopem jak i na pieszo na świecy.
:
Filtr powietrza też sprawdzić, bo jak nie ma dobrego przepływu powietrza to mieszanka idzie bogata i na obroty może się nie wkręcać.
Miałem podobny problem w dwusuwie z iskrownikiem (przerwa na przerywaczu była za duże albo żle ustawiony moment zapłonu - juz nie pamiętam), ale kwestia ta jest nieistotna bo zapłon współcześnie jest bezstykowy.
W każdym razie iskra nie może zanikać na wysokich obrotach to musi byc coś innego, pewnie zasilanie w mieszankę
Miałem podobny problem w dwusuwie z iskrownikiem (przerwa na przerywaczu była za duże albo żle ustawiony moment zapłonu - juz nie pamiętam), ale kwestia ta jest nieistotna bo zapłon współcześnie jest bezstykowy.
W każdym razie iskra nie może zanikać na wysokich obrotach to musi byc coś innego, pewnie zasilanie w mieszankę
:
a jednak zanika, niestety!
:
a może ktoś posiada wartości prądów, napięć i oporności w układzie zapłonowym do takiego modelu?
:
Jesli cos pomoge?-miałem tak samo w syna suszarce cross przerywał na wysokich-wszystko wymieniłem nawet łozyska na wale bo podobno mogło byc od tego wkoncu
taki mechanik na spoko przejrzał elektryke i okazało się ze podczas mycia sprzetu
woda dostałasie pod siedzenie do modułu i tam było przebicie podczas wysokich obrotów
Ja bym najpierw wygrzał-osuszył motocykl w ciepłym garazu-mysle ze to elektryka
Pozdr Darek
P.S
Jakaś duperela,ale zdrowia napsuje
taki mechanik na spoko przejrzał elektryke i okazało się ze podczas mycia sprzetu
woda dostałasie pod siedzenie do modułu i tam było przebicie podczas wysokich obrotów
Ja bym najpierw wygrzał-osuszył motocykl w ciepłym garazu-mysle ze to elektryka
Pozdr Darek
P.S
Jakaś duperela,ale zdrowia napsuje
:
Ja miałem podobnie w VT500C. Po długiej mordędze okazało sie że to niekontakt przy cewkach ;/. Już i moduł podmieniałem i gaźniki 2 razy zrzucałem i wszystko sprawdzałem,..
Jadę jadę na motorze...
:
sprawdz impulsatory.
:
a może ktoś wie jakie oporności powinny mieć impulsatory? i jaka powinna być przerwa między impulsatorem a kołem zamachowym? czy jest jeszcze jakaś inna możliwość sprawdzenia impulsatora oprócz oporności?
:
Wydaje mi się, że impulsator jakby ci padł to raczej na amen... Z tego co napisałeś raczej obstawiałbym moduł niestety... Jeśli zamieniałeś cewki, i efekt jest ten sam.
Masz Common Service Manual Hondy? Jest tam rozdział o pomiarach, zapłonie z rozrysem modułów, zapłonu itp. - rzuciłem pobieżnie okiem, może to ci pomoże. Jak nie masz to zaradzimy...
Masz Common Service Manual Hondy? Jest tam rozdział o pomiarach, zapłonie z rozrysem modułów, zapłonu itp. - rzuciłem pobieżnie okiem, może to ci pomoże. Jak nie masz to zaradzimy...
Zawsze ktoś nas podgląda,
raz są to poeci, raz szpicle.
raz są to poeci, raz szpicle.
:
no niestety nie posiadam
:
prawdopodobnie 450-550 Ω
:
Odpowiedz do tematu
no to u mnie jest 450Ω, to chyba ok. a czy zbyt duży odstęp impulsatora od koła może powodować taki problem? może ktoś zna prawidłową odległość?