/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Wymiana pierścieni
Autor Wiadomość
opel3366 
Robert

Motocykl: VTX 1800 N
Wiek: 50
Dołączył: 20 Sty 2007
Posty: 1102
Skąd: Wejherowo
  Wysłany: 2007-03-21, 21:36   Wymiana pierścieni

Witam wszystkich.

Mam taką prośbę :

Napiszcie mi jak ie czynności i w jakiej kolejności należy wykonać aby wymienić pierścienie

Sam nie wiem czy się za to brać.

Moto jeszcze w częściach, nie mogę doprosić się lakiernika żeby pomalował w końcu moją rame.

I nie wiem czy zdąże jeszcze z silnikiem. A SEZON tuż tuż.

Pozdrawiam opel.
 
 
 
Shadok 
Administrator


Motocykl: VT 1100 '85,'86,'07
Dołączył: 04 Paź 2006
Posty: 1952
Skąd: Dziecinów
Wysłany: 2007-03-23, 21:36   

No... Najsensowniej to jednak składać z książką w ręku...
 
 
 
opel3366 
Robert

Motocykl: VTX 1800 N
Wiek: 50
Dołączył: 20 Sty 2007
Posty: 1102
Skąd: Wejherowo
Wysłany: 2007-03-23, 22:13   

Ale książka mi nie powie :

Nie ciągnij głupku tej głowicy - najpierw trzeba zdjąć koło rozrządu.

A żeby to zrobić to najpierw ..........
 
 
 
Shadok 
Administrator


Motocykl: VT 1100 '85,'86,'07
Dołączył: 04 Paź 2006
Posty: 1952
Skąd: Dziecinów
Wysłany: 2007-03-26, 22:27   

opel3366 napisał/a:
Ale książka mi nie powie :

Nie ciągnij głupku tej głowicy - najpierw trzeba zdjąć koło rozrządu.

A żeby to zrobić to najpierw ..........




He, he... Niby tak... Ale np. w Clymerze jest opisane właśnie krok po kroku. Przynajmniej u mnie (w 1100). Na jej właśnie podstawie rozkręcałem silnik i mam nadzieję złożyć go z powrotem. Nic oczywiście nie zastąpi jednak zdrowego rozsądku.



Montaż pierścieni trzeba zacząć od dopasowania ich do średnicy konkretnego cylindra. Potem na tłok, tłok na korbowód (zakładam, że zdjęty), uszczelka cylinder-blok, ustawienie zamków pierścieni wg. schematu, olej, opaska, drewniany pobijak i składasz cylinder. Potem uszczelka głowicy, głowica... I tu już zależy - u mnie np. głowica składa się z 4 elementów (plus oczywiście wałek, i całe te ustrojstwa od zaworów i zawory). Wcześniej trzeba np. zaczepić łańcuszki rozrządu (np. przewodem, albo drutem w izolacji) żeby je dociągnąć do głowicy. A i jeszcze napinacze - to już zależy od konstrukcji...

Cholera, łatwiej składać niż pisać... :mrgreen:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM