Wymiana pierścieni
Odpowiedz do tematu

: Wymiana pierścieni
Witam wszystkich.

Mam taką prośbę :

Napiszcie mi jak ie czynności i w jakiej kolejności należy wykonać aby wymienić pierścienie

Sam nie wiem czy się za to brać.

Moto jeszcze w częściach, nie mogę doprosić się lakiernika żeby pomalował w końcu moją rame.

I nie wiem czy zdąże jeszcze z silnikiem. A SEZON tuż tuż.

Pozdrawiam opel.

:
No... Najsensowniej to jednak składać z książką w ręku...

:
Ale książka mi nie powie :

Nie ciągnij głupku tej głowicy - najpierw trzeba zdjąć koło rozrządu.

A żeby to zrobić to najpierw ..........

:
opel3366 napisał/a:
Ale książka mi nie powie :

Nie ciągnij głupku tej głowicy - najpierw trzeba zdjąć koło rozrządu.

A żeby to zrobić to najpierw ..........




He, he... Niby tak... Ale np. w Clymerze jest opisane właśnie krok po kroku. Przynajmniej u mnie (w 1100). Na jej właśnie podstawie rozkręcałem silnik i mam nadzieję złożyć go z powrotem. Nic oczywiście nie zastąpi jednak zdrowego rozsądku.



Montaż pierścieni trzeba zacząć od dopasowania ich do średnicy konkretnego cylindra. Potem na tłok, tłok na korbowód (zakładam, że zdjęty), uszczelka cylinder-blok, ustawienie zamków pierścieni wg. schematu, olej, opaska, drewniany pobijak i składasz cylinder. Potem uszczelka głowicy, głowica... I tu już zależy - u mnie np. głowica składa się z 4 elementów (plus oczywiście wałek, i całe te ustrojstwa od zaworów i zawory). Wcześniej trzeba np. zaczepić łańcuszki rozrządu (np. przewodem, albo drutem w izolacji) żeby je dociągnąć do głowicy. A i jeszcze napinacze - to już zależy od konstrukcji...

Cholera, łatwiej składać niż pisać... :mrgreen:

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group