Napęd |
Autor |
Wiadomość |
ShadowMen
Marcin
Motocykl: VT750 C2 ACE 97
Wiek: 38 Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 263 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: 2010-02-05, 18:49 Napęd
|
|
|
Witam. Chciałbym mieć opinię od was, od kilku dni główkuję i nie mogę się z tym problemem uporać. Jak w temacie, kupuję cały napęd do mojej Hani tylko problem jakiej firmy ? Larssona czy D.I.D.- a. Oczywiście różnica cenowa jest dosyć duża - 150 zł. Jak jest z jakością tych firm ? Które byście wybrali ?
Czy w standardzie jest do mojej Hani: zębatka przód 17, a zębatka tył 41, 122 ogniw ? |
_________________ ...bo życie jest po to, żeby spełniać swoje marzenia... |
|
|
|
|
KaKa
Motocykl: XVS 1300A
Wiek: 57 Dołączył: 07 Kwi 2008 Posty: 334 Skąd: Garwolin
|
Wysłany: 2010-02-06, 15:23
|
|
|
wymieniałem w połowie minionego sezonu i za namową tzw. mechanika zakupiłem łańcuch DID x-rimgowy, bo tu jest ponoć zachowana żywotność łańcucha : O-ringowy; X-ringowy itd.
Przód na 100 % masz 17 zębów, ale tył musisz sprawdzić bo z tego co pamiętam to jest różny w zależności od modelu, no i oczywiście od razu odpowiednia ilość oczek w łańcuchu
sprawdź poniżej
http://sklep.scigacz.pl/L...-55_660_56.html |
_________________ www.gryfmc.pl |
|
|
|
|
ShadowMen
Marcin
Motocykl: VT750 C2 ACE 97
Wiek: 38 Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 263 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: 2010-02-06, 17:21
|
|
|
KaKa napisał/a: | wymieniałem w połowie minionego sezonu i za namową tzw. mechanika zakupiłem łańcuch DID x-rimgowy, bo tu jest ponoć zachowana żywotność łańcucha : O-ringowy; X-ringowy itd.
Przód na 100 % masz 17 zębów, ale tył musisz sprawdzić bo z tego co pamiętam to jest różny w zależności od modelu, no i oczywiście od razu odpowiednia ilość oczek w łańcuchu
sprawdź poniżej
http://sklep.scigacz.pl/L...-55_660_56.html |
dziękuję za odezw. No to nabieram pewności do D.I.D'a.
Tak sprawdziłem tą stronę, i pokierowali na .pdf - niestety nie ma tam mojego modelu na liście Hondy. No nic trzeba będzie odkręcać napęd i liczyć ząbki... |
_________________ ...bo życie jest po to, żeby spełniać swoje marzenia... |
|
|
|
|
Sergio [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-02-06, 19:49
|
|
|
Wg katalogu Louisa:
VT 750 C2 (RC44) 98 >
przód 17
tył 41
ilość ogniw 122
typ łańcucha DID525VM
Osobiście polecam ten łańcuch. |
|
|
|
|
ShadowMen
Marcin
Motocykl: VT750 C2 ACE 97
Wiek: 38 Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 263 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: 2010-02-06, 22:41
|
|
|
Sergio napisał/a: | Wg katalogu Louisa:
VT 750 C2 (RC44) 98 >
przód 17
tył 41
ilość ogniw 122
typ łańcucha DID525VM
Osobiście polecam ten łańcuch. |
Dziękuję Sergio za odpowiedź. Naprawdę to dla mnie duże zaskoczenie. Obecnie mam cały komplet na oku. Ale zapytam się sprzedawcy odnośnie typu łańcucha - bo nie opisał o typie łańcucha.
Ahh ale mnie to wciąga to pogłębianie wiedzy. Jestem ciekaw jakie są inne odnośniki prócz DID525VM ? Jakie mają zastosowanie ? |
_________________ ...bo życie jest po to, żeby spełniać swoje marzenia... |
|
|
|
|
KaKa
Motocykl: XVS 1300A
Wiek: 57 Dołączył: 07 Kwi 2008 Posty: 334 Skąd: Garwolin
|
Wysłany: 2010-02-06, 22:57
|
|
|
DID jest chyba najpopularniejszy, X-ringowy ma większą wytrzymałość/żywotność. Pamiętaj przy zakładaniu łańcucha o tzw zakuwarce - przekonałem się że jest to najpewniejszy sposób łączenia. |
_________________ www.gryfmc.pl |
|
|
|
|
Frog
Żabol jeden.
Motocykl: VT 750 C2 99
Wiek: 57 Dołączył: 08 Wrz 2008 Posty: 1120 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2010-02-07, 14:03
|
|
|
Sergio napisał/a: | Wg katalogu Louisa:
VT 750 C2 (RC44) 98 >
przód 17
tył 41
ilość ogniw 122
typ łańcucha DID525VM
Osobiście polecam ten łańcuch. |
Sergio, czy w takim samym modelu, ale z 99r. jest tak samo? |
_________________ Forumowicz pospolity.
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
|
ShadowMen
Marcin
Motocykl: VT750 C2 ACE 97
Wiek: 38 Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 263 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: 2010-02-07, 16:37
|
|
|
KaKa napisał/a: | DID jest chyba najpopularniejszy, X-ringowy ma większą wytrzymałość/żywotność. Pamiętaj przy zakładaniu łańcucha o tzw zakuwarce - przekonałem się że jest to najpewniejszy sposób łączenia. |
Łooo matko to jeszcze muszę kupić urządzenie do łączenia łańcucha ?
Myślałem, że będzie zawleczka taka do blokowania i łączenia łańcucha jeden z drugim końcem. |
_________________ ...bo życie jest po to, żeby spełniać swoje marzenia... |
|
|
|
|
Todek
Lone Rider
Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56 Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 9504 Skąd: Kostry/Parczew/LPA
|
Wysłany: 2010-02-07, 16:51
|
|
|
Frog napisał/a: | Sergio napisał/a: | Wg katalogu Louisa:
VT 750 C2 (RC44) 98 >
przód 17
tył 41
ilość ogniw 122
typ łańcucha DID525VM
Osobiście polecam ten łańcuch. |
Sergio, czy w takim samym modelu, ale z 99r. jest tak samo? |
Tak. Oczywiście, jeżeli mogę odpowiedzieć za Sergio. |
_________________ "Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85 |
|
|
|
|
Frog
Żabol jeden.
Motocykl: VT 750 C2 99
Wiek: 57 Dołączył: 08 Wrz 2008 Posty: 1120 Skąd: Kraków
|
|
|
|
|
suru
/ Marcin/
Motocykl: TRACER 9
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 1104 Skąd: Rogoźnik k Będzina
|
Wysłany: 2010-02-08, 07:44
|
|
|
2 lata temu wymieniałem napęd, kupiłem w serwisie hondy w Katowicach. 2 zębatki + łańcuch X-ringowy 450,00 zł + oczywiscie zaciskacz do łańcucha 199 zł na Allegro.
Pozdrawiam |
_________________ Suru |
|
|
|
|
ShadowMen
Marcin
Motocykl: VT750 C2 ACE 97
Wiek: 38 Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 263 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: 2010-02-08, 10:25
|
|
|
suru napisał/a: | 2 lata temu wymieniałem napęd, kupiłem w serwisie hondy w Katowicach. 2 zębatki + łańcuch X-ringowy 450,00 zł + oczywiscie zaciskacz do łańcucha 199 zł na Allegro.
Pozdrawiam |
Obecnie to poszło w górę, oryginalny napęd (x-ringowy) Hondy kosztują 800 zł
Gdzieś znalazłem tańsze (DID'a) od oryginału o 200 zł
A jeszcze tańsze Larssona 550 zł |
_________________ ...bo życie jest po to, żeby spełniać swoje marzenia... |
|
|
|
|
Przemo vt
Motocykl: R1200RT
Wiek: 41 Dołączył: 19 Maj 2008 Posty: 75 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2010-02-08, 14:46
|
|
|
Witam ja na początku zeszłego roku wymieniłem u siebie napęd na zębatki JT i łańcuch DID 525ZVM2 jest to łańcuch na podwójnym x-ringu hiper wzmocniony i jak na razie jestem z niego zadowolony |
|
|
|
|
ShadowMen
Marcin
Motocykl: VT750 C2 ACE 97
Wiek: 38 Dołączył: 07 Cze 2009 Posty: 263 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: 2010-02-08, 17:12
|
|
|
Przemo vt napisał/a: | Witam ja na początku zeszłego roku wymieniłem u siebie napęd na zębatki JT i łańcuch DID 525ZVM2 jest to łańcuch na podwójnym x-ringu hiper wzmocniony i jak na razie jestem z niego zadowolony |
Aha no ciekawe. Co ile km naciągacie łańcuch X-ringowy ? (wiem to zależy od stylu jazdy, ale mniej więcej ile) |
_________________ ...bo życie jest po to, żeby spełniać swoje marzenia... |
|
|
|
|
Sowa
SOWA
Motocykl: GS 1150 ADV -dr 650 SE
Wiek: 50 Dołączył: 20 Sty 2007 Posty: 1288 Skąd: warszawa\suwałki
|
Wysłany: 2010-02-08, 21:13
|
|
|
ShadowMen napisał/a: | Przemo vt napisał/a: | Witam ja na początku zeszłego roku wymieniłem u siebie napęd na zębatki JT i łańcuch DID 525ZVM2 jest to łańcuch na podwójnym x-ringu hiper wzmocniony i jak na razie jestem z niego zadowolony |
Aha no ciekawe. Co ile km naciągacie łańcuch X-ringowy ? (wiem to zależy od stylu jazdy, ale mniej więcej ile) |
Jak nowy i zębatki nowe -to po pierwszej regulacji możesz zapomnieć o podciąganiu przez 6-8 tyś km. |
_________________ nie kasa , nie maszyna , ale ludzie wokół ciebie są twoją miarą
ważne by człowiek był człowiekiem a nie dupą z uszami |
|
|
|
|
|