Napęd
Odpowiedz do tematu

: Napęd
Witam. Chciałbym mieć opinię od was, od kilku dni główkuję i nie mogę się z tym problemem uporać. Jak w temacie, kupuję cały napęd do mojej Hani tylko problem jakiej firmy ? Larssona czy D.I.D.- a. Oczywiście różnica cenowa jest dosyć duża - 150 zł. Jak jest z jakością tych firm ? Które byście wybrali ?

Czy w standardzie jest do mojej Hani: zębatka przód 17, a zębatka tył 41, 122 ogniw ?

...bo życie jest po to, żeby spełniać swoje marzenia...
:
wymieniałem w połowie minionego sezonu i za namową tzw. mechanika zakupiłem łańcuch DID x-rimgowy, bo tu jest ponoć zachowana żywotność łańcucha : O-ringowy; X-ringowy itd.

Przód na 100 % masz 17 zębów, ale tył musisz sprawdzić bo z tego co pamiętam to jest różny w zależności od modelu, no i oczywiście od razu odpowiednia ilość oczek w łańcuchu



sprawdź poniżej

http://sklep.scigacz.pl/L...-55_660_56.html

:
KaKa napisał/a:
wymieniałem w połowie minionego sezonu i za namową tzw. mechanika zakupiłem łańcuch DID x-rimgowy, bo tu jest ponoć zachowana żywotność łańcucha : O-ringowy; X-ringowy itd.

Przód na 100 % masz 17 zębów, ale tył musisz sprawdzić bo z tego co pamiętam to jest różny w zależności od modelu, no i oczywiście od razu odpowiednia ilość oczek w łańcuchu



sprawdź poniżej

http://sklep.scigacz.pl/L...-55_660_56.html




:-) dziękuję za odezw. No to nabieram pewności do D.I.D'a.

Tak sprawdziłem tą stronę, i pokierowali na .pdf - niestety nie ma tam mojego modelu na liście Hondy. No nic trzeba będzie odkręcać napęd i liczyć ząbki...

...bo życie jest po to, żeby spełniać swoje marzenia...
Sergio
[Usunięty]
:
Wg katalogu Louisa:



VT 750 C2 (RC44) 98 >

przód 17

tył 41

ilość ogniw 122

typ łańcucha DID525VM



Osobiście polecam ten łańcuch.

:
Sergio napisał/a:
Wg katalogu Louisa:



VT 750 C2 (RC44) 98 >

przód 17

tył 41

ilość ogniw 122

typ łańcucha DID525VM



Osobiście polecam ten łańcuch.




Dziękuję Sergio za odpowiedź. :thx: Naprawdę to dla mnie duże zaskoczenie. Obecnie mam cały komplet na oku. Ale zapytam się sprzedawcy odnośnie typu łańcucha - bo nie opisał o typie łańcucha. :-(

Ahh ale mnie to wciąga to pogłębianie wiedzy. :chytrusek: Jestem ciekaw jakie są inne odnośniki prócz DID525VM ? Jakie mają zastosowanie ?

...bo życie jest po to, żeby spełniać swoje marzenia...
:
DID jest chyba najpopularniejszy, X-ringowy ma większą wytrzymałość/żywotność. Pamiętaj przy zakładaniu łańcucha o tzw zakuwarce - przekonałem się że jest to najpewniejszy sposób łączenia.

:
Sergio napisał/a:
Wg katalogu Louisa:



VT 750 C2 (RC44) 98 >

przód 17

tył 41

ilość ogniw 122

typ łańcucha DID525VM



Osobiście polecam ten łańcuch.




Sergio, czy w takim samym modelu, ale z 99r. jest tak samo?

:
KaKa napisał/a:
DID jest chyba najpopularniejszy, X-ringowy ma większą wytrzymałość/żywotność. Pamiętaj przy zakładaniu łańcucha o tzw zakuwarce - przekonałem się że jest to najpewniejszy sposób łączenia.




Łooo matko :shock: to jeszcze muszę kupić urządzenie do łączenia łańcucha ?

Myślałem, że będzie zawleczka taka do blokowania i łączenia łańcucha jeden z drugim końcem.

...bo życie jest po to, żeby spełniać swoje marzenia...
:
Frog napisał/a:
Sergio napisał/a:
Wg katalogu Louisa:



VT 750 C2 (RC44) 98 >

przód 17

tył 41

ilość ogniw 122

typ łańcucha DID525VM



Osobiście polecam ten łańcuch.




Sergio, czy w takim samym modelu, ale z 99r. jest tak samo?




Tak. :lol: Oczywiście, jeżeli mogę odpowiedzieć za Sergio. :mrgreen:

"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
Dzięki Todku :thx: .

Znajomość mojej własnej Hani, czasem mnie powala :-( .

:
2 lata temu wymieniałem napęd, kupiłem w serwisie hondy w Katowicach. 2 zębatki + łańcuch X-ringowy 450,00 zł + oczywiscie zaciskacz do łańcucha 199 zł na Allegro.

Pozdrawiam

Suru
:
suru napisał/a:
2 lata temu wymieniałem napęd, kupiłem w serwisie hondy w Katowicach. 2 zębatki + łańcuch X-ringowy 450,00 zł + oczywiscie zaciskacz do łańcucha 199 zł na Allegro.

Pozdrawiam




Obecnie to poszło w górę, oryginalny napęd (x-ringowy) Hondy kosztują 800 zł :evil:

Gdzieś znalazłem tańsze (DID'a) od oryginału o 200 zł :evil:

A jeszcze tańsze Larssona 550 zł

...bo życie jest po to, żeby spełniać swoje marzenia...
:
Witam ja na początku zeszłego roku wymieniłem u siebie napęd na zębatki JT i łańcuch DID 525ZVM2 jest to łańcuch na podwójnym x-ringu hiper wzmocniony i jak na razie jestem z niego zadowolony

:
Przemo vt napisał/a:
Witam ja na początku zeszłego roku wymieniłem u siebie napęd na zębatki JT i łańcuch DID 525ZVM2 jest to łańcuch na podwójnym x-ringu hiper wzmocniony i jak na razie jestem z niego zadowolony




Aha no ciekawe. Co ile km naciągacie łańcuch X-ringowy ? (wiem to zależy od stylu jazdy, ale mniej więcej ile)

...bo życie jest po to, żeby spełniać swoje marzenia...
:
ShadowMen napisał/a:
Przemo vt napisał/a:
Witam ja na początku zeszłego roku wymieniłem u siebie napęd na zębatki JT i łańcuch DID 525ZVM2 jest to łańcuch na podwójnym x-ringu hiper wzmocniony i jak na razie jestem z niego zadowolony




Aha no ciekawe. Co ile km naciągacie łańcuch X-ringowy ? (wiem to zależy od stylu jazdy, ale mniej więcej ile)




Jak nowy i zębatki nowe -to po pierwszej regulacji możesz zapomnieć o podciąganiu przez 6-8 tyś km.

nie kasa , nie maszyna , ale ludzie wokół ciebie są twoją miarą

ważne by człowiek był człowiekiem a nie dupą z uszami
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group