Witam. Chciałbym mieć opinię od was, od kilku dni główkuję i nie mogę się z tym problemem uporać. Jak w temacie, kupuję cały napęd do mojej Hani tylko problem jakiej firmy ? Larssona czy D.I.D.- a. Oczywiście różnica cenowa jest dosyć duża - 150 zł. Jak jest z jakością tych firm ? Które byście wybrali ?
Czy w standardzie jest do mojej Hani: zębatka przód 17, a zębatka tył 41, 122 ogniw ?
Odpowiedz do tematu
: Napęd
...bo życie jest po to, żeby spełniać swoje marzenia...
:
wymieniałem w połowie minionego sezonu i za namową tzw. mechanika zakupiłem łańcuch DID x-rimgowy, bo tu jest ponoć zachowana żywotność łańcucha : O-ringowy; X-ringowy itd.
Przód na 100 % masz 17 zębów, ale tył musisz sprawdzić bo z tego co pamiętam to jest różny w zależności od modelu, no i oczywiście od razu odpowiednia ilość oczek w łańcuchu
sprawdź poniżej
http://sklep.scigacz.pl/L...-55_660_56.html
Przód na 100 % masz 17 zębów, ale tył musisz sprawdzić bo z tego co pamiętam to jest różny w zależności od modelu, no i oczywiście od razu odpowiednia ilość oczek w łańcuchu
sprawdź poniżej
http://sklep.scigacz.pl/L...-55_660_56.html
:
dziękuję za odezw. No to nabieram pewności do D.I.D'a.
Tak sprawdziłem tą stronę, i pokierowali na .pdf - niestety nie ma tam mojego modelu na liście Hondy. No nic trzeba będzie odkręcać napęd i liczyć ząbki...
KaKa napisał/a: |
wymieniałem w połowie minionego sezonu i za namową tzw. mechanika zakupiłem łańcuch DID x-rimgowy, bo tu jest ponoć zachowana żywotność łańcucha : O-ringowy; X-ringowy itd.
Przód na 100 % masz 17 zębów, ale tył musisz sprawdzić bo z tego co pamiętam to jest różny w zależności od modelu, no i oczywiście od razu odpowiednia ilość oczek w łańcuchu sprawdź poniżej http://sklep.scigacz.pl/L...-55_660_56.html |
dziękuję za odezw. No to nabieram pewności do D.I.D'a.
Tak sprawdziłem tą stronę, i pokierowali na .pdf - niestety nie ma tam mojego modelu na liście Hondy. No nic trzeba będzie odkręcać napęd i liczyć ząbki...
...bo życie jest po to, żeby spełniać swoje marzenia...
:
Wg katalogu Louisa:
VT 750 C2 (RC44) 98 >
przód 17
tył 41
ilość ogniw 122
typ łańcucha DID525VM
Osobiście polecam ten łańcuch.
VT 750 C2 (RC44) 98 >
przód 17
tył 41
ilość ogniw 122
typ łańcucha DID525VM
Osobiście polecam ten łańcuch.
:
Dziękuję Sergio za odpowiedź. Naprawdę to dla mnie duże zaskoczenie. Obecnie mam cały komplet na oku. Ale zapytam się sprzedawcy odnośnie typu łańcucha - bo nie opisał o typie łańcucha.
Ahh ale mnie to wciąga to pogłębianie wiedzy. Jestem ciekaw jakie są inne odnośniki prócz DID525VM ? Jakie mają zastosowanie ?
Sergio napisał/a: |
Wg katalogu Louisa:
VT 750 C2 (RC44) 98 > przód 17 tył 41 ilość ogniw 122 typ łańcucha DID525VM Osobiście polecam ten łańcuch. |
Dziękuję Sergio za odpowiedź. Naprawdę to dla mnie duże zaskoczenie. Obecnie mam cały komplet na oku. Ale zapytam się sprzedawcy odnośnie typu łańcucha - bo nie opisał o typie łańcucha.
Ahh ale mnie to wciąga to pogłębianie wiedzy. Jestem ciekaw jakie są inne odnośniki prócz DID525VM ? Jakie mają zastosowanie ?
...bo życie jest po to, żeby spełniać swoje marzenia...
:
DID jest chyba najpopularniejszy, X-ringowy ma większą wytrzymałość/żywotność. Pamiętaj przy zakładaniu łańcucha o tzw zakuwarce - przekonałem się że jest to najpewniejszy sposób łączenia.
:
Sergio, czy w takim samym modelu, ale z 99r. jest tak samo?
Sergio napisał/a: |
Wg katalogu Louisa:
VT 750 C2 (RC44) 98 > przód 17 tył 41 ilość ogniw 122 typ łańcucha DID525VM Osobiście polecam ten łańcuch. |
Sergio, czy w takim samym modelu, ale z 99r. jest tak samo?
:
Łooo matko to jeszcze muszę kupić urządzenie do łączenia łańcucha ?
Myślałem, że będzie zawleczka taka do blokowania i łączenia łańcucha jeden z drugim końcem.
KaKa napisał/a: |
DID jest chyba najpopularniejszy, X-ringowy ma większą wytrzymałość/żywotność. Pamiętaj przy zakładaniu łańcucha o tzw zakuwarce - przekonałem się że jest to najpewniejszy sposób łączenia. |
Łooo matko to jeszcze muszę kupić urządzenie do łączenia łańcucha ?
Myślałem, że będzie zawleczka taka do blokowania i łączenia łańcucha jeden z drugim końcem.
...bo życie jest po to, żeby spełniać swoje marzenia...
:
Tak. Oczywiście, jeżeli mogę odpowiedzieć za Sergio.
Frog napisał/a: | ||
Sergio, czy w takim samym modelu, ale z 99r. jest tak samo? |
Tak. Oczywiście, jeżeli mogę odpowiedzieć za Sergio.
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
:
Dzięki Todku .
Znajomość mojej własnej Hani, czasem mnie powala .
Znajomość mojej własnej Hani, czasem mnie powala .
:
2 lata temu wymieniałem napęd, kupiłem w serwisie hondy w Katowicach. 2 zębatki + łańcuch X-ringowy 450,00 zł + oczywiscie zaciskacz do łańcucha 199 zł na Allegro.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Suru
:
Obecnie to poszło w górę, oryginalny napęd (x-ringowy) Hondy kosztują 800 zł
Gdzieś znalazłem tańsze (DID'a) od oryginału o 200 zł
A jeszcze tańsze Larssona 550 zł
suru napisał/a: |
2 lata temu wymieniałem napęd, kupiłem w serwisie hondy w Katowicach. 2 zębatki + łańcuch X-ringowy 450,00 zł + oczywiscie zaciskacz do łańcucha 199 zł na Allegro.
Pozdrawiam |
Obecnie to poszło w górę, oryginalny napęd (x-ringowy) Hondy kosztują 800 zł
Gdzieś znalazłem tańsze (DID'a) od oryginału o 200 zł
A jeszcze tańsze Larssona 550 zł
...bo życie jest po to, żeby spełniać swoje marzenia...
:
Witam ja na początku zeszłego roku wymieniłem u siebie napęd na zębatki JT i łańcuch DID 525ZVM2 jest to łańcuch na podwójnym x-ringu hiper wzmocniony i jak na razie jestem z niego zadowolony
:
Aha no ciekawe. Co ile km naciągacie łańcuch X-ringowy ? (wiem to zależy od stylu jazdy, ale mniej więcej ile)
Przemo vt napisał/a: |
Witam ja na początku zeszłego roku wymieniłem u siebie napęd na zębatki JT i łańcuch DID 525ZVM2 jest to łańcuch na podwójnym x-ringu hiper wzmocniony i jak na razie jestem z niego zadowolony |
Aha no ciekawe. Co ile km naciągacie łańcuch X-ringowy ? (wiem to zależy od stylu jazdy, ale mniej więcej ile)
...bo życie jest po to, żeby spełniać swoje marzenia...
:
Jak nowy i zębatki nowe -to po pierwszej regulacji możesz zapomnieć o podciąganiu przez 6-8 tyś km.
Odpowiedz do tematu
ShadowMen napisał/a: | ||
Aha no ciekawe. Co ile km naciągacie łańcuch X-ringowy ? (wiem to zależy od stylu jazdy, ale mniej więcej ile) |
Jak nowy i zębatki nowe -to po pierwszej regulacji możesz zapomnieć o podciąganiu przez 6-8 tyś km.
nie kasa , nie maszyna , ale ludzie wokół ciebie są twoją miarą
ważne by człowiek był człowiekiem a nie dupą z uszami
ważne by człowiek był człowiekiem a nie dupą z uszami