/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Globi
2010-03-02, 16:18
VT 1100 C2 C3 gaźniki
Autor Wiadomość
przemekk33 


Motocykl: VT 1100 Sabre
Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 4
Skąd: Golub-Dobrzyń
Wysłany: 2010-02-19, 15:52   VT 1100 C2 C3 gaźniki

Witam wszystkich:)

jeżdżę VT 1100 C3 aero z 1998r w wersji na rynek europejski co oznacza że mam tylko 37kW :( a na taką lokomotywę to trochę za mało........ Czy ktoś wie jak są dławione C2 i C3 ????

Właśnie wziąłem się za rozbieranie gaźników i już znalazłem zdławienie na króćcach ssących - po prostu są kryzy. Pozbycie się ich nie będzie problemem :) jednak bardzo ciekawi mnie jaka duża jest dysza główna w mocniejszych wersjach ???? dzisiaj sprawdzę jaką mam dyszę w moim 37kW .

Czekam na odzew , może ktoś już podobnie dłubał??



pozdrawiam i z góry dzięki za odzew



Kober
 
 
 
MCY 
Marcin


Motocykl: VT600C-93 JAWA350-82 VTX1300S-06
Wiek: 51
Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 2199
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2010-02-19, 16:14   

KrisZbro napisał/a:

DPR8EA9 to chyba świece przewidziane dla ciepłego klimatu więc "zimne" (wysoka wartość cieplna) ale może się mylę. Odnośnie składu mieszanki to byłbym wdzięczy gdybyś dał znać o ile czyściłeś gaźniki jakie masz dysze główne. U mnie mam 130 i 135 ale to wersja europejska i przypuszczam że blokowana chociaż wg. VIN`u jest to niemiecka wersja G1 nieblokowana. Pobawię się z tym zimą. Intresują mnie natomiast świece bo chce je w końcu wymienić i też chciałem sprawdzić jak chodzi na zimniejszych (DPR8EA9) na standartowych wydaje mi się że się troche przgrzewa, ale może to przez tę niemiecką blokadę do 50KM (blokada jest na filtrze powietrza, krućcach dolotowych, wydechu i piorun wie gdzie jeszcze). Poza tym motor jeździ ładnie i pali bardzo mało bo ok.4,5 do 5l/100km



Temat

http://www.shadow.org.pl/...ighlight=#28122
_________________
Marcin
 
 
KrisZbro 


Motocykl: vt 1100c3
Wiek: 45
Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 231
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2010-02-19, 22:33   

Dokładnie, mam wszystko obcykane. Skontaktuj się na priva to Ci wszystko wyjaśnię.

Tylko jak nie chcesz sobie narobić problemów to nie zmieniaj NICZEGO!!! Jeśli się zdecydujesz to zmian jest wiele i to kosztownych a usunięcie kryz podniesie Ci tylko spalanie i spowoduje powstanie dziury w obrotach.

PS.Wszystko wskazuje na to że gaźniki mają zmiany w samym korpusie.
 
 
przemekk33 


Motocykl: VT 1100 Sabre
Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 4
Skąd: Golub-Dobrzyń
Wysłany: 2010-02-22, 10:54   

no i dysze przy 1100 C3 mam 130 i 135. Jakie macie w swoich 1100 ??

Kryza zmniejsza średnicę przelotu do 29mm podczas gdy ,, normalne" mają 36mm - różnica jest olbrzymia.
 
 
 
darecki-30
[Usunięty]

Wysłany: 2010-02-22, 16:05   

ja sie podepne pod temat ja mam 1100 vt c2 99 r. wersje amerykanska jest zmieniony fitr na kn i wydechy na przelotowe V&H i nie wiem ile ja mam w koncu mocy moto było serwisowane i chodzi jak zegarek nie mam zamiaru nic robic ale z czystej ciekawosci chciałbym wiedziec co mam
 
 
MCY 
Marcin


Motocykl: VT600C-93 JAWA350-82 VTX1300S-06
Wiek: 51
Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 2199
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2010-02-22, 16:13   

darecki-30 napisał/a:
ja sie podepne pod temat ja mam 1100 vt c2 99 r. wersje amerykanska jest zmieniony fitr na kn i wydechy na przelotowe V&H i nie wiem ile ja mam w koncu mocy moto było serwisowane i chodzi jak zegarek nie mam zamiaru nic robic ale z czystej ciekawosci chciałbym wiedziec co mam




Bez hamowni się nie dowiesz.
_________________
Marcin
 
 
KrisZbro 


Motocykl: vt 1100c3
Wiek: 45
Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 231
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2010-02-22, 19:48   

Odpisałem ci przemek na priva.

U nas to nie przejdzie bo szybkoprzepływowy filtr jest bez sensu, motor zacznie Ci się dusić powyżej 80km/h od niedoboru paliwa i se nie pojeździsz. Co najciekawsze to po zmianie dysz i iglic i usunięciu kryzy pod gaźnikiem jest to samo. Iglice też są inne a co najlepsze to moduł zapłonowy też.

Wydech też ma mniejszy przelot ale to raczej ze względu na hałas.

Dodam jeszcze że każdy istotny element mechaniczny silnika jest identyczny jak w wer USA (wałki rozrządu itp.)
 
 
KrisZbro 


Motocykl: vt 1100c3
Wiek: 45
Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 231
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2010-03-24, 11:44   

No to już "wszystko" wiem odnośnie różnic w modelach USA i EU. Oczywiście podziękowania należą się Tomiemu za udostępnienie modułu z wersji USA i gaźników do testów i badań. Oprócz różnic w gaźnikach okazało się, że moduł ma inne mapy zapłonu. Przy czym różnice są niewielki. Jeżeli kto chce to mam te mapy do wglądu.
 
 
kuba1100
[Usunięty]

Wysłany: 2010-03-24, 21:22   

KrisZbro napisał/a:
No to już "wszystko" wiem odnośnie różnic w modelach USA i EU. Oczywiście podziękowania należą się Tomiemu za udostępnienie modułu z wersji USA i gaźników do testów i badań. Oprócz różnic w gaźnikach okazało się, że moduł ma inne mapy zapłonu. Przy czym różnice są niewielki. Jeżeli kto chce to mam te mapy do wglądu.




Znaczy, że lepiej nic nie grzebać... Ale rozumiem Kris, że jak wsadzę filtr K&N to być może prawie nic nie zyskam, ale NAPEWNO nie POGORSZĘ osiągów?!?
 
 
KrisZbro 


Motocykl: vt 1100c3
Wiek: 45
Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 231
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2010-03-24, 22:37   

No raczej taka zmian to za dużo nie da. Jedyny plus to, że filtr jest wielokrotnego użytku i jak nie planujesz pozbyć się motorka to na pewno się zwróci.
 
 
Marcin Racibory 
Marcin


Motocykl: Honda Shadow VT500C 1985 vt 1100 z1988
Wiek: 53
Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 553
Skąd: Nowe Racibory
Wysłany: 2010-03-24, 22:39   

KrisZbro napisał/a:
No raczej taka zmian to za dużo nie da. Jedyny plus to, że filtr jest wielokrotnego użytku i jak nie planujesz pozbyć się motorka to na pewno się zwróci.


Jak to wielokrotnego użytku?Myje się go? :shock:
_________________
Ze mną jak z dzieckiem.

Za rączkę i na piwo.
 
 
KrisZbro 


Motocykl: vt 1100c3
Wiek: 45
Dołączył: 29 Sty 2007
Posty: 231
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2010-03-24, 22:43   

Marcin Racibory napisał/a:
KrisZbro napisał/a:
No raczej taka zmian to za dużo nie da. Jedyny plus to, że filtr jest wielokrotnego użytku i jak nie planujesz pozbyć się motorka to na pewno się zwróci.


Jak to wielokrotnego użytku?Myje się go? :shock:


Właśnie - pucujesz go, napuszczosz łolejym i juzaś chyto ci farfocle z luftu choby boł nowy ...:)
 
 
kuba1100
[Usunięty]

Wysłany: 2010-03-25, 06:39   

[quote="KrisZbro"]
Marcin Racibory napisał/a:
KrisZbro napisał/a:
No raczej taka zmian to za dużo nie da. Jedyny plus to, że filtr jest wielokrotnego użytku i jak nie planujesz pozbyć się motorka to na pewno się zwróci.


Jak to wielokrotnego użytku?Myje się go? :shock:


Właśnie - pucujesz go, napuszczosz łolejym i juzaś chyto ci farfocle z luftu choby boł nowy ...:)[/quot

Dzięki.
 
 
skipolo 


Motocykl: GL 1500 CF '00, VFR800X '12
Wiek: 36
Dołączył: 20 Mar 2009
Posty: 774
Skąd: Gdzieś w świecie :)
Wysłany: 2010-03-25, 17:40   

Ja u siebie w zeszłym sezonie założyłem K&N. Powiem szczerze że nie odczuwam różnicy w jeździe czy mocy. Powietrza w komorze nigdy za mało, ale różnic brak(przynajmniej u mnie)
_________________
Z pasją przez życie......
 
 
wald 
Wald

Motocykl: VTX 1800
Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 46
Skąd: Leszno
Wysłany: 2010-03-26, 13:22   

Ja używałem K&Nów w dwóch samochodach i w cieniu (zakupiony wraz z motocyklem).

Jeśli chodzi o przyrost mocy to lepiej sobie kompresorek zamontować :mrgreen:

jeśli chodzi o mniejsze spalanie to też raczej bez zmian.

Plus taki że nie przeba wymienić tylko wymyć i natłuścić co jakiś czas. Choć z drugiej strony środki do konserwacji filtra też troszkę kosztują.



PS

No i jeszcze jedno...

Razem z filtrem kupuje się naklejeczkę, którą można sobie walnąć na lakier :lol:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM