Przesunięty przez: Globi 2010-03-02, 16:18 |
VT 1100 C2 C3 gaźniki |
Autor |
Wiadomość |
przemekk33
Motocykl: VT 1100 Sabre
Dołączył: 19 Lut 2010 Posty: 4 Skąd: Golub-Dobrzyń
|
Wysłany: 2010-02-19, 15:52 VT 1100 C2 C3 gaźniki
|
|
|
Witam wszystkich:)
jeżdżę VT 1100 C3 aero z 1998r w wersji na rynek europejski co oznacza że mam tylko 37kW :( a na taką lokomotywę to trochę za mało........ Czy ktoś wie jak są dławione C2 i C3 ????
Właśnie wziąłem się za rozbieranie gaźników i już znalazłem zdławienie na króćcach ssących - po prostu są kryzy. Pozbycie się ich nie będzie problemem :) jednak bardzo ciekawi mnie jaka duża jest dysza główna w mocniejszych wersjach ???? dzisiaj sprawdzę jaką mam dyszę w moim 37kW .
Czekam na odzew , może ktoś już podobnie dłubał??
pozdrawiam i z góry dzięki za odzew
Kober |
|
|
|
|
MCY
Marcin
Motocykl: VT600C-93 JAWA350-82 VTX1300S-06
Wiek: 51 Dołączył: 09 Lip 2008 Posty: 2199 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 2010-02-19, 16:14
|
|
|
KrisZbro napisał/a:
DPR8EA9 to chyba świece przewidziane dla ciepłego klimatu więc "zimne" (wysoka wartość cieplna) ale może się mylę. Odnośnie składu mieszanki to byłbym wdzięczy gdybyś dał znać o ile czyściłeś gaźniki jakie masz dysze główne. U mnie mam 130 i 135 ale to wersja europejska i przypuszczam że blokowana chociaż wg. VIN`u jest to niemiecka wersja G1 nieblokowana. Pobawię się z tym zimą. Intresują mnie natomiast świece bo chce je w końcu wymienić i też chciałem sprawdzić jak chodzi na zimniejszych (DPR8EA9) na standartowych wydaje mi się że się troche przgrzewa, ale może to przez tę niemiecką blokadę do 50KM (blokada jest na filtrze powietrza, krućcach dolotowych, wydechu i piorun wie gdzie jeszcze). Poza tym motor jeździ ładnie i pali bardzo mało bo ok.4,5 do 5l/100km
Temat
http://www.shadow.org.pl/...ighlight=#28122 |
_________________ Marcin |
|
|
|
|
KrisZbro
Motocykl: vt 1100c3
Wiek: 45 Dołączył: 29 Sty 2007 Posty: 231 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 2010-02-19, 22:33
|
|
|
Dokładnie, mam wszystko obcykane. Skontaktuj się na priva to Ci wszystko wyjaśnię.
Tylko jak nie chcesz sobie narobić problemów to nie zmieniaj NICZEGO!!! Jeśli się zdecydujesz to zmian jest wiele i to kosztownych a usunięcie kryz podniesie Ci tylko spalanie i spowoduje powstanie dziury w obrotach.
PS.Wszystko wskazuje na to że gaźniki mają zmiany w samym korpusie. |
|
|
|
|
przemekk33
Motocykl: VT 1100 Sabre
Dołączył: 19 Lut 2010 Posty: 4 Skąd: Golub-Dobrzyń
|
Wysłany: 2010-02-22, 10:54
|
|
|
no i dysze przy 1100 C3 mam 130 i 135. Jakie macie w swoich 1100 ??
Kryza zmniejsza średnicę przelotu do 29mm podczas gdy ,, normalne" mają 36mm - różnica jest olbrzymia. |
|
|
|
|
darecki-30 [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-02-22, 16:05
|
|
|
ja sie podepne pod temat ja mam 1100 vt c2 99 r. wersje amerykanska jest zmieniony fitr na kn i wydechy na przelotowe V&H i nie wiem ile ja mam w koncu mocy moto było serwisowane i chodzi jak zegarek nie mam zamiaru nic robic ale z czystej ciekawosci chciałbym wiedziec co mam |
|
|
|
|
MCY
Marcin
Motocykl: VT600C-93 JAWA350-82 VTX1300S-06
Wiek: 51 Dołączył: 09 Lip 2008 Posty: 2199 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 2010-02-22, 16:13
|
|
|
darecki-30 napisał/a: | ja sie podepne pod temat ja mam 1100 vt c2 99 r. wersje amerykanska jest zmieniony fitr na kn i wydechy na przelotowe V&H i nie wiem ile ja mam w koncu mocy moto było serwisowane i chodzi jak zegarek nie mam zamiaru nic robic ale z czystej ciekawosci chciałbym wiedziec co mam |
Bez hamowni się nie dowiesz. |
_________________ Marcin |
|
|
|
|
KrisZbro
Motocykl: vt 1100c3
Wiek: 45 Dołączył: 29 Sty 2007 Posty: 231 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 2010-02-22, 19:48
|
|
|
Odpisałem ci przemek na priva.
U nas to nie przejdzie bo szybkoprzepływowy filtr jest bez sensu, motor zacznie Ci się dusić powyżej 80km/h od niedoboru paliwa i se nie pojeździsz. Co najciekawsze to po zmianie dysz i iglic i usunięciu kryzy pod gaźnikiem jest to samo. Iglice też są inne a co najlepsze to moduł zapłonowy też.
Wydech też ma mniejszy przelot ale to raczej ze względu na hałas.
Dodam jeszcze że każdy istotny element mechaniczny silnika jest identyczny jak w wer USA (wałki rozrządu itp.) |
|
|
|
|
KrisZbro
Motocykl: vt 1100c3
Wiek: 45 Dołączył: 29 Sty 2007 Posty: 231 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 2010-03-24, 11:44
|
|
|
No to już "wszystko" wiem odnośnie różnic w modelach USA i EU. Oczywiście podziękowania należą się Tomiemu za udostępnienie modułu z wersji USA i gaźników do testów i badań. Oprócz różnic w gaźnikach okazało się, że moduł ma inne mapy zapłonu. Przy czym różnice są niewielki. Jeżeli kto chce to mam te mapy do wglądu. |
|
|
|
|
kuba1100 [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-03-24, 21:22
|
|
|
KrisZbro napisał/a: | No to już "wszystko" wiem odnośnie różnic w modelach USA i EU. Oczywiście podziękowania należą się Tomiemu za udostępnienie modułu z wersji USA i gaźników do testów i badań. Oprócz różnic w gaźnikach okazało się, że moduł ma inne mapy zapłonu. Przy czym różnice są niewielki. Jeżeli kto chce to mam te mapy do wglądu. |
Znaczy, że lepiej nic nie grzebać... Ale rozumiem Kris, że jak wsadzę filtr K&N to być może prawie nic nie zyskam, ale NAPEWNO nie POGORSZĘ osiągów?!? |
|
|
|
|
KrisZbro
Motocykl: vt 1100c3
Wiek: 45 Dołączył: 29 Sty 2007 Posty: 231 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 2010-03-24, 22:37
|
|
|
No raczej taka zmian to za dużo nie da. Jedyny plus to, że filtr jest wielokrotnego użytku i jak nie planujesz pozbyć się motorka to na pewno się zwróci. |
|
|
|
|
Marcin Racibory
Marcin
Motocykl: Honda Shadow VT500C 1985 vt 1100 z1988
Wiek: 53 Dołączył: 22 Sty 2009 Posty: 553 Skąd: Nowe Racibory
|
Wysłany: 2010-03-24, 22:39
|
|
|
KrisZbro napisał/a: | No raczej taka zmian to za dużo nie da. Jedyny plus to, że filtr jest wielokrotnego użytku i jak nie planujesz pozbyć się motorka to na pewno się zwróci. |
Jak to wielokrotnego użytku?Myje się go? |
_________________ Ze mną jak z dzieckiem.
Za rączkę i na piwo. |
|
|
|
|
KrisZbro
Motocykl: vt 1100c3
Wiek: 45 Dołączył: 29 Sty 2007 Posty: 231 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 2010-03-24, 22:43
|
|
|
Marcin Racibory napisał/a: | KrisZbro napisał/a: | No raczej taka zmian to za dużo nie da. Jedyny plus to, że filtr jest wielokrotnego użytku i jak nie planujesz pozbyć się motorka to na pewno się zwróci. |
Jak to wielokrotnego użytku?Myje się go? |
Właśnie - pucujesz go, napuszczosz łolejym i juzaś chyto ci farfocle z luftu choby boł nowy ...:) |
|
|
|
|
kuba1100 [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-03-25, 06:39
|
|
|
[quote="KrisZbro"] Marcin Racibory napisał/a: | KrisZbro napisał/a: | No raczej taka zmian to za dużo nie da. Jedyny plus to, że filtr jest wielokrotnego użytku i jak nie planujesz pozbyć się motorka to na pewno się zwróci. |
Jak to wielokrotnego użytku?Myje się go? |
Właśnie - pucujesz go, napuszczosz łolejym i juzaś chyto ci farfocle z luftu choby boł nowy ...:)[/quot
Dzięki. |
|
|
|
|
skipolo
Motocykl: GL 1500 CF '00, VFR800X '12
Wiek: 36 Dołączył: 20 Mar 2009 Posty: 774 Skąd: Gdzieś w świecie :)
|
Wysłany: 2010-03-25, 17:40
|
|
|
Ja u siebie w zeszłym sezonie założyłem K&N. Powiem szczerze że nie odczuwam różnicy w jeździe czy mocy. Powietrza w komorze nigdy za mało, ale różnic brak(przynajmniej u mnie) |
_________________ Z pasją przez życie...... |
|
|
|
|
wald
Wald
Motocykl: VTX 1800
Dołączył: 21 Maj 2009 Posty: 46 Skąd: Leszno
|
Wysłany: 2010-03-26, 13:22
|
|
|
Ja używałem K&Nów w dwóch samochodach i w cieniu (zakupiony wraz z motocyklem).
Jeśli chodzi o przyrost mocy to lepiej sobie kompresorek zamontować
jeśli chodzi o mniejsze spalanie to też raczej bez zmian.
Plus taki że nie przeba wymienić tylko wymyć i natłuścić co jakiś czas. Choć z drugiej strony środki do konserwacji filtra też troszkę kosztują.
PS
No i jeszcze jedno...
Razem z filtrem kupuje się naklejeczkę, którą można sobie walnąć na lakier |
|
|
|
|
|