/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
para po nagrzaniu sie....z werzykow pod akumulatorem vt 1100
Autor Wiadomość
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9496
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2010-02-18, 21:11   

Spokojnie, bez paniki. :lol:

Po pierwsze, sprawdź czy na miarce i na korku wlewu oleju nie ma takiej żółtawej mazi, takiego "szlamu". Jeżeli miarka i korek są czyste, to. :lol:

Napełnij dokładnie układ chłodzenia nowym płynem, zakładam, ze umiesz to zrobić dobrze.

/do silnika i chłodnicy wchodzi około 1.86 litra płynu, a do zbiorniczka wyrównawczego 0.34 litra/

Następnie po prostu uruchom moto, i dokładnie sprawdź czy nie ma żadnych wycieków płynu chłodniczego.

Przy uruchamianiu w niskich temp. przez chwile po uruchomieniu nie powinno się dymić, parować, z wydechów. Następnie pojawia się biały dym-para, który znika po rozgrzaniu się silnika. :lol: To, że na końcach wydechów pojawi się w tym czasie wilgoć jest normalne, jak silnik się zgrzeje powinna zniknąć. :lol:
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
GhoustDragon 
Samotny Wilk


Motocykl: Była VT 1100 C3 '98 i VT 600C jest NT650V
Wiek: 41
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 4188
Skąd: Zawiercie/SZA/
Wysłany: 2010-02-18, 21:26   Re: oj oj

sublime napisał/a:
GhoustDragon napisał/a:
sublime napisał/a:
Shadow Drag napisał/a:
moze za wczesnie na takie pytania ale juz mnie rozdrazniliscie :mrgreen:


Osobiście już zaczynam lekko drżeć przed następnymi postami...


Grześ... odrobina adrenaliny jeszcze nikomu nie zaszkodziła(podobno) :mrgreen:




Stary, masz stalowe nerwy... Ten alt to pikuś przy reszcie :shock:


Staram się...
_________________
Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.

Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
 
 
 
Shadow Drag
[Usunięty]

Wysłany: 2010-02-18, 21:31   

widze ze czeka mnie duzo tlumaczenia... czepiacie sie nie tego co macie :evil: koledzy z forum :-/ po pierwsze jak juz tak chcecie wiedziec to moto jest od znajomego dostalem je przed zima w rozliczeniu a puzniej juz sie z nim poklucilem,dlatego go nie sluchalem jak dzwonil bo mu juz nie wierze i dalej juz nie ma tematu,po drugie nie urzywam alt bo mi to nic nie da mam angielska viste i puki co nie mam mowy o polskich znakach a co do plynu ma byc i kropka sluchaj Ty tak myslisz ,ja tak mysle,wielu tak mysli ale widocznie nie wszyscy jeden lubi ogorkowa a drugi poidorowke :-D moze po prostu nie dbal ..co do pary to jak sie rozgrzeje to juz nie ma zadnej wody w tlumiku i nie popadajmy w obled bo nawet gdyby t byla uszczelka to jest to normalna naprawa za normalne pieniadze to nie armagedon :lol: wiecie co juz sie ubieram i zapier....ielam zlac olej bo tak fajnie mi podpowiadacie ze musze to wykorzystac :) :) :) jestem do godz.swoja droga t ciekawe gdzie sie go zlewa mialem juz 18 motorow i z kazdym jest podobnie ok...tymczasem
 
 
R0bi 


Motocykl: XL 1000 VA 07
Wiek: 57
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 2127
Skąd: Koluszki
Wysłany: 2010-02-18, 21:37   

słuchajcie, tak myślę że lubię schabowego i nic nie rozumiem, tak było hej
_________________


Z krainy zwątpienia, pozdrawiam Cię Gość nieśmiało.
 
 
GhoustDragon 
Samotny Wilk


Motocykl: Była VT 1100 C3 '98 i VT 600C jest NT650V
Wiek: 41
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 4188
Skąd: Zawiercie/SZA/
Wysłany: 2010-02-18, 21:43   

Shadow Drag napisał/a:
widze ze czeka mnie duzo tlumaczenia... czepiacie sie nie tego co macie :evil: koledzy z forum :-/ po pierwsze jak juz tak chcecie wiedziec to moto jest od znajomego dostalem je przed zima w rozliczeniu a puzniej juz sie z nim poklucilem,dlatego go nie sluchalem jak dzwonil bo mu juz nie wierze i dalej juz nie ma tematu,po drugie nie urzywam alt bo mi to nic nie da mam angielska viste i puki co nie mam mowy o polskich znakach a co do plynu ma byc i kropka sluchaj Ty tak myslisz ,ja tak mysle,wielu tak mysli ale widocznie nie wszyscy jeden lubi ogorkowa a drugi poidorowke :-D moze po prostu nie dbal ..co do pary to jak sie rozgrzeje to juz nie ma zadnej wody w tlumiku i nie popadajmy w obled bo nawet gdyby t byla uszczelka to jest to normalna naprawa za normalne pieniadze to nie armagedon :lol: wiecie co juz sie ubieram i zapier....ielam zlac olej bo tak fajnie mi podpowiadacie ze musze to wykorzystac :) :) :) jestem do godz.swoja droga t ciekawe gdzie sie go zlewa mialem juz 18 motorow i z kazdym jest podobnie ok...tymczasem


Stary Ty się tak nie gorączkuj bo tu nikt nie chce zrobić, czy poradzić Ci na złe...



Co do ALT to brak polskich znaków nie zwalnia od pisania poprawnie po polsku, np:
Shadow Drag napisał/a:
i puki co




Co się zaś tyczy roboty uszczelki pod głowicą to niekoniecznie się z tobą zgadzam... byłem dziś oglądać 1100(dla siebie) razem z zaprzyjaźnionym mechanikiem motocykli(co tu dużo pisać... każde moje moto robi) i w sprawie silnika VT 1100 wyjaśnił mi co nie co... np. to, że do takiej roboty musisz silnik wyjąć z ramy!!! A koszty??? Zależy co kto uważa za tanie, czy drogie — dla jednego 200zł to majątek, dla drugiego 2000zł to "kieszonkowe".
_________________
Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.

Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
 
 
 
R0bi 


Motocykl: XL 1000 VA 07
Wiek: 57
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 2127
Skąd: Koluszki
Wysłany: 2010-02-18, 21:47   

A odnośnie jeszcze ALT-u; angielska wersja nie ma paska języka i wyboru klawiatury?
_________________


Z krainy zwątpienia, pozdrawiam Cię Gość nieśmiało.
 
 
Shadow Drag
[Usunięty]

Wysłany: 2010-02-18, 23:00   ok.2l oleju

stary moze i ma niewiem nie znam sie ...czekam na windows 7 ale troszke moim zdaniem odbiegamy od tematu :-D i ja sie nie goraczkuje :-D wrucilem z ogrodka zlalem olej noi tak : olej ciemny braz czyli przepalony,ilosc? pul na (bagnecie) -mierniku ,co do konsystencji?wydaje mi sie ze normalna ale jutro oddam sloik z olejem do mechanika i on stwierdzi to czywiscie opisze wam to :) nie za gesty jak w aucie ale nie za rzadki nie wyczolem plynu...malo tego dzwonie jutro do goscia od ktorego mam moto i jak bedzie cos nie tak to postaram sie aby te dwa sloiki oleju wypil oj postaram sie :evil: ale nie odbiegajac od tematu ilosc oleju ok 2l dwa sloiki po 910ml pelne byly to chyba dobra ilosc?co?a drugi temat to poprzednik dostal go od kogos bo ktos nie mial kasy a ja od niego bo on nie mial kasy wiedz jak widzicie nigdy nikt nie chial sprzedac mojego bandyte bo wiedzial co i ile jest wart zmusilo ich to tego zycie ...to pewna historia ....co myslicie o tym oleju?????co zlego to nie ja :thx: i jeszcze jedno bylem juz kiedys na tym forum zarejestrowany jak mialem shadow 600 itp.ale juz nie pamiatam chasla ani poczty i olalem temat wolalem sie zarejestrowac na nowo,wiedz nie taki ze mnie nowy :lol:
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9496
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2010-02-18, 23:06   

Czy Wy ludzie wogóle czytacie to co się wam pisze? Jeżeli olej jest jednolity, nie ma w nim żadnej mazi, czy szlamu, to nie ma w nim płynu. Jak jest ciemny, to znaczy, że swoje już przepracował. Jeżeli oleju było tylko 2 litry, to jak na 1100 o 1 litr za mało. :-(
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
Wyder 
WOŚP 2010 & 2012

Motocykl: VT 750 C2 97
Wiek: 36
Dołączył: 12 Sty 2010
Posty: 351
Skąd: Kleparz/Wrześni
Wysłany: 2010-02-18, 23:08   

Todek napisał/a:
Czy Wy ludzie wogóle czytacie to co się wam pisze? Jeżeli olej jest jednolity, nie ma w nim żadnej mazi, czy szlamu, to nie ma w nim płynu. Jak jest ciemny, to znaczy, że swoje już przepracował. Jeżeli oleju było tylko 2 litry, to jak na 1100 o 1 litr za mało. :-(




Ja czytam wszystko dokładnie, bo masz potężną wiedzę na temat Shadowek
_________________
Niekiedy decydujący krok naprzód jest efektem solidnego kopa w [tylną część ciała];D.
 
 
 
Shadow Drag
[Usunięty]

Wysłany: 2010-02-18, 23:09   

tez tak mysle :lol: no ale silnik pracuje olej ubywa ,racja???i tak wymieniam olej :)



oj ma !ma ! wiedze :lol:
Ostatnio zmieniony przez Shadow Drag 2010-02-18, 23:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyder 
WOŚP 2010 & 2012

Motocykl: VT 750 C2 97
Wiek: 36
Dołączył: 12 Sty 2010
Posty: 351
Skąd: Kleparz/Wrześni
Wysłany: 2010-02-18, 23:10   

Shadow Drag napisał/a:
tez tak mysle :lol: no ale silnik pracuje olej ubywa ,racja???




no ale litr????

to lekka przesada
_________________
Niekiedy decydujący krok naprzód jest efektem solidnego kopa w [tylną część ciała];D.
 
 
 
Shadow Drag
[Usunięty]

Wysłany: 2010-02-18, 23:12   

powiedzialem ok.2l troszke mi sie ulalo wiedz nie bylem az tak dokladny ,jestem zawodowym kierwca i godziny robia swoje panowie :) NO ale skoro po wstepnej diagnozie olej jest ok.to znaczy ze wymienic olej nalac plynu i palic bestie i czekac az sie pojawi para...jesli sie nie pojawi przez 15min.to znaczy ze problem rozwiazany ,,a no i oczywiscie pilnowac plynu..wiem wiem :-D
Ostatnio zmieniony przez Shadow Drag 2010-02-18, 23:18, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
R0bi 


Motocykl: XL 1000 VA 07
Wiek: 57
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 2127
Skąd: Koluszki
Wysłany: 2010-02-18, 23:15   

Odnośnie tej pary, to sprawdź czy czasem wężyk nie jest dziurawy lub sparciały.

Coś mi się wydaje, że płyn gdzieś leje się na gorący silnik.
_________________


Z krainy zwątpienia, pozdrawiam Cię Gość nieśmiało.
 
 
GhoustDragon 
Samotny Wilk


Motocykl: Była VT 1100 C3 '98 i VT 600C jest NT650V
Wiek: 41
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 4188
Skąd: Zawiercie/SZA/
Wysłany: 2010-02-18, 23:16   Re: ok.2l oleju

Shadow Drag napisał/a:
stary moze i ma niewiem nie znam sie ...czekam na windows 7 ale troszke moim zdaniem odbiegamy od tematu :-D ... wrucilem
A jednak nie odbiegamy od tematu tak daleko... :-/



Shadow Drag napisał/a:
wrucilem z ogrodka zlalem olej noi tak : olej ciemny braz czyli przepalony,ilosc? pul na (bagnecie) -mierniku ,co do konsystencji?wydaje mi sie ze normalna ale jutro oddam sloik z olejem do mechanika i on stwierdzi to czywiscie opisze wam to :) nie za gesty jak w aucie ale nie za rzadki nie wyczolem plynu...
Wszystko też zależy od klasy lepkości oleju... np. w aucie masz 15W40 a w moto 10W... Już masz różnicę... Niemniej jednak skoro jak piszesz nie wyczułeś płynu to jest to dobry objaw...



Shadow Drag napisał/a:
malo tego dzwonie jutro do goscia od ktorego mam moto i jak bedzie cos nie tak to postaram sie aby te dwa sloiki oleju wypil oj postaram sie :evil:
A jednak trzeba było słuchać, a nie teraz dzwonić i grozić...



Shadow Drag napisał/a:
ale nie odbiegajac od tematu ilosc oleju ok 2l dwa sloiki po 910ml pelne byly to chyba dobra ilosc?co?a
Jak na mój gust trochę mało...



Shadow Drag napisał/a:
drugi temat to poprzednik dostal go od kogos bo ktos nie mial kasy a ja od niego bo on nie mial kasy wiedz jak widzicie nigdy nikt nie chial sprzedac mojego bandyte bo wiedzial co i ile jest wart zmusilo ich to tego zycie ...to pewna historia ....co myslicie o tym oleju?????co zlego to nie ja :thx:
Wierzysz w to??? Sprzedawca KAŻDĄ bajeczkę wciśnie, żeby moto sprzedać... Może jeszcze powiedział, że nic na tym nie zarobił, a wręcz stracił???



I żeby nie było... nie mam nic do Ciebie!!! Wyrażam głośno swoje zdanie...
_________________
Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.

Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
 
 
 
Shadow Drag
[Usunięty]

Wysłany: 2010-02-18, 23:28   

sluchaj ja naprawde juz nie chce pisac tego czy warto bylo czy nie ,bo zanudzamy tym tych ktorzy chca pomoc mi i innym,bedziemy sie tak przekamarzac?to chyba ja kupilem motor od goscia ktorego znam i to chyba ja wiem najlepiej co i jak co?i ja tez nic do CIebie nie mam ,w koncu mi pomagasz nie?moge tylko podziekowac Tobie jak i innym,nie jestem konfliktowy i nikomu z was nie groze ani temu sprzedawcy,nie wyczules nutki sarkazmu :?: nie ma co pisac o sprzedawcy bo nie warto tematem jest para a co do pary to kolego nie, nie leci plyn na nic cieplego wezyk jes tak nisko ze pod nim jest tylko ziemia to jakies odpowietrzenie czy cos ?wiedz ta para musi gdzies uchodzic tak mi sie wydaje mam jeszcze kawasaki ltd 550 83.ona ma tyle wezykow ze jak na nia patrze to mnie glowa boli :lol:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM