Opony z białym pasem ??? Inny rozmiar ??? |
Autor |
Wiadomość |
kuba1100 [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-12-01, 17:08
|
|
|
rufi napisał/a: | Przesiadłem się z 750c2 na 1100c3 jak dla mnie bajka ,na początku było opornie ale teraz to sama poezja jeśli chodzi o prowadzenie. A co do opon to też szukam dostawcy bo mam zamiar czarne gumę zamienić na biały pasek,jednak nie chce opon ze stanów ,ponieważ robione są ze twardszej mieszanki i niestety można się szybciej zglebić .Na swojej mam opony jeszcze z za morza i są momenty że jedzie się na nich fatalnie . |
Nie wiem skąd się wzięły opowieści, że w USA robią z twardszej mieszanki. Opona ma swoje dane techniczne, w tym rozmiar, prędkość i nośność. Jeżeli jest jeden producent (np. DUNLOP) to nie słyszałem, aby miał różne specyfikacje mieszanki na różne kraje. Bardziej podejdzie, że przysłali nam stare kapcie i już się drogi nie chcą trzymać. W poprzednim sezonie jeździłem jeszcze na gumach ORYGINALNYCH z PIERWSZEGO MONTAŻU (1998rok) i dobrnąłem jakoś bez tragedii, bo DUNLOPY to dobre opony (w samochodzie też je stosuje), a na mokrym trzymają jak superglue. Teraz na nowych śmigam jak przyklejony! A skąd wziął się MIT, że są niby twardsze od europejskich to nie mam pojęcia? |
|
|
|
|
KrisZbro
Motocykl: vt 1100c3
Wiek: 45 Dołączył: 29 Sty 2007 Posty: 231 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: 2009-12-01, 21:05
|
|
|
Oponki w mojej c3 mimo wieu trzymają się drogi i nie mają sladów mikropęknięć takich jakie można zaobserwować w czteroletnich chńczykach czy dębicach, mimo to myślę o nowych i chyba przywiozę sobie z niemiec:
tu
Ciekawa jest ta oferta - dzięki za link
A co do białego pasa to aero kiepściuchno wygląda na czarnych oponach |
|
|
|
|
Tomson
Motocykl: Shadow 750C2 ACE-był, Road Star 1600
Wiek: 52 Dołączył: 11 Wrz 2009 Posty: 128 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: 2009-12-02, 10:20
|
|
|
maly_tomi napisał/a: | Tomson napisał/a: | Czyli goście bredzili...ogólnie to na temat tej waszej C3-jki ciężko się coś wiążącego dowiedzieć od ludzi Jedni piszą że trzęsie tak że mięso od kości odłazi (single pin ma sie rozumieć) inni że wcale. Jedni że ciężko tym manewrować, inni że samo jeździ... W zeszłym roku się doktoryzowałem w necie z tego motura, ale córcia mi się niedawno urodziła i to jest cudowny lek na niezdrowe kombinacje w temacie zmiany bryki Tak, że uspokoiłem się na razie... |
C3 Aero w USA ma swoje oddzielne forum. Nie spotkałem się tam z takimi wypowiedziami jak piszesz. Choć różnica w wrażeniu telepania pewnie pochodzi stad ze jedni mieli singlepin, a drudzy dualpin :P
A tu link do ich forum |
Znam to forum - zapewniam Cię, że jak już zaczynam coś obczajać to DOKŁADNIE Co do trzęsienia to natknąłem się na sprawozdanie kolesia z USA (jak znajde to podesle linka) który od jazdy Aero nabawił sie jakiejś choroby nadgarstków - od wibracji Wiekszość gości pisze, że wibracje są okrutne na małych obrotach i w miarę ich wzrostu (obrotów) maleją. Czytałem tylko o single pin, ponieważ dual pin z założenia mnie nie interesuje - ja lubię bulgot
Mam nadzieję, że przy okazji jakiegoś Shadowiska dowiem się w końcu jak to jest naprawdę |
|
|
|
|
maly_tomi
dr inż. Klapek
Motocykl: VT 1100 C3 99
Wiek: 39 Dołączył: 28 Maj 2007 Posty: 1162 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2009-12-02, 11:00
|
|
|
Tomson napisał/a: | maly_tomi napisał/a: | Tomson napisał/a: | Czyli goście bredzili...ogólnie to na temat tej waszej C3-jki ciężko się coś wiążącego dowiedzieć od ludzi Jedni piszą że trzęsie tak że mięso od kości odłazi (single pin ma sie rozumieć) inni że wcale. Jedni że ciężko tym manewrować, inni że samo jeździ... W zeszłym roku się doktoryzowałem w necie z tego motura, ale córcia mi się niedawno urodziła i to jest cudowny lek na niezdrowe kombinacje w temacie zmiany bryki Tak, że uspokoiłem się na razie... |
C3 Aero w USA ma swoje oddzielne forum. Nie spotkałem się tam z takimi wypowiedziami jak piszesz. Choć różnica w wrażeniu telepania pewnie pochodzi stad ze jedni mieli singlepin, a drudzy dualpin :P
A tu link do ich forum |
Znam to forum - zapewniam Cię, że jak już zaczynam coś obczajać to DOKŁADNIE Co do trzęsienia to natknąłem się na sprawozdanie kolesia z USA (jak znajde to podesle linka) który od jazdy Aero nabawił sie jakiejś choroby nadgarstków - od wibracji Wiekszość gości pisze, że wibracje są okrutne na małych obrotach i w miarę ich wzrostu (obrotów) maleją. Czytałem tylko o single pin, ponieważ dual pin z założenia mnie nie interesuje - ja lubię bulgot
Mam nadzieję, że przy okazji jakiegoś Shadowiska dowiem się w końcu jak to jest naprawdę |
Tak jest naprawdę, ze drgania wcale nie maleją wraz ze wzrostem obrotów. Przynajmniej w moim jest tak, że jak zwiększasz obroty to w pewnym momencie silnik wpada w rezonans i dopiero wtedy są mega wibracje jak dalej zwiększasz silnik wypada z rezonansu i jest spokój :)
Ja robię tym motocyklem około 13-14tys km rocznie i mi to nie przeszkadza. |
_________________ Honda Shadow VT1100 C3X Aero - Tarantella
BMW F800GS 2008 - Apache
MW750 - Kaśka
Dr650
Podróże. Te małe i te duże - Galactic Adventure |
|
|
|
|
Tomson
Motocykl: Shadow 750C2 ACE-był, Road Star 1600
Wiek: 52 Dołączył: 11 Wrz 2009 Posty: 128 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: 2009-12-02, 12:55
|
|
|
Aha - to super To jest na pewno subiektywna sprawa takie odczuwanie drgań. Jak ktoś jeździł na Junaku i się przesiada na takie Aero to pewnie stwierdzi że nie czuje drgań w ogóle. Ale ja zacząłem od 750ACE i nie jestem przyzwyczajony do masażu dłoni Jedyne wibracje które czuć to na podnóżkach ale to luz...Generalnie to nie chciałbym zmieniać na moto które mnie wytrzęsie. |
|
|
|
|
kuba1100 [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-12-02, 17:23
|
|
|
Tomson napisał/a: | maly_tomi napisał/a: | Tomson napisał/a: | Czyli goście bredzili...ogólnie to na temat tej waszej C3-jki ciężko się coś wiążącego dowiedzieć od ludzi Jedni piszą że trzęsie tak że mięso od kości odłazi (single pin ma sie rozumieć) inni że wcale. Jedni że ciężko tym manewrować, inni że samo jeździ... W zeszłym roku się doktoryzowałem w necie z tego motura, ale córcia mi się niedawno urodziła i to jest cudowny lek na niezdrowe kombinacje w temacie zmiany bryki Tak, że uspokoiłem się na razie... |
C3 Aero w USA ma swoje oddzielne forum. Nie spotkałem się tam z takimi wypowiedziami jak piszesz. Choć różnica w wrażeniu telepania pewnie pochodzi stad ze jedni mieli singlepin, a drudzy dualpin :P
A tu link do ich forum |
Znam to forum - zapewniam Cię, że jak już zaczynam coś obczajać to DOKŁADNIE Co do trzęsienia to natknąłem się na sprawozdanie kolesia z USA (jak znajde to podesle linka) który od jazdy Aero nabawił sie jakiejś choroby nadgarstków - od wibracji Wiekszość gości pisze, że wibracje są okrutne na małych obrotach i w miarę ich wzrostu (obrotów) maleją. Czytałem tylko o single pin, ponieważ dual pin z założenia mnie nie interesuje - ja lubię bulgot
Mam nadzieję, że przy okazji jakiegoś Shadowiska dowiem się w końcu jak to jest naprawdę |
Skoro się nabawił jakiejś choroby to pewnie:
a. Miał ją wcześniej,
b. Amerykanie to otłuszczone hamburgerami cieniasy,
c. Przykręcił silnik do ramy bez tuleii met-gum, a kierownicę przyspawał sztywno do górnej półki.
Innych opcji nie ma. Fakt, że na wolnych obrotach kierownica w uchwycie na napoje miesza drinki jak najlepszy barman, ale jak ją delikatnie ujmiesz w dłonie to przestaje telepotać i tylko delikatnie masuje bicepsy . Natomiast stopami zaczyna poważniej trząść powyżej 130km/h. Ale to taki miłosny masaż... |
|
|
|
|
omo
Motocykl: VTX 1300 R 05
Wiek: 62 Dołączył: 10 Lis 2007 Posty: 1766 Skąd: Witkowo /k Gniezna
|
Wysłany: 2009-12-02, 19:58
|
|
|
Co do trzęsienia to natknąłem się na sprawozdanie kolesia z USA (jak znajde to podesle linka) który od jazdy Aero nabawił sie jakiejś choroby nadgarstków - od wibracji
to chyba od czego innego.. |
|
|
|
|
skipolo
Motocykl: GL 1500 CF '00, VFR800X '12
Wiek: 36 Dołączył: 20 Mar 2009 Posty: 774 Skąd: Gdzieś w świecie :)
|
Wysłany: 2009-12-02, 20:29
|
|
|
My w Białce porównywaliśmy z Hugenotem i w mojej aż przednie koło podskakuje, natomiast w jego nic. Więc nie dziwcie się, że są różne opinie. |
|
|
|
|
Tomson
Motocykl: Shadow 750C2 ACE-był, Road Star 1600
Wiek: 52 Dołączył: 11 Wrz 2009 Posty: 128 Skąd: Stalowa Wola
|
Wysłany: 2009-12-03, 07:31
|
|
|
No proszę - a nie mówiłem? Jednemu sie telepie jak galareta a drugiemu wcale Dziwny motur z tego Aerosa...
A oto wzmiankowe wcześniej sprawozdanie otłuszczonego amerykańskiego typa z uszkodzonymi nadgarstkami:
http://www.wecandobetter....ShadowAero.html |
|
|
|
|
kuba1100 [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-12-03, 16:15
|
|
|
skipolo napisał/a: | My w Białce porównywaliśmy z Hugenotem i w mojej aż przednie koło podskakuje, natomiast w jego nic. Więc nie dziwcie się, że są różne opinie. |
A Hugenot nie ma przypadkiem DUALPINA? |
|
|
|
|
mariioo
Marcin
Motocykl: V-STROM 650XT
Wiek: 43 Dołączył: 20 Mar 2009 Posty: 349 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: 2009-12-03, 22:52
|
|
|
Panowie tak trochę przy okazji zapytam, czyli w C3 z tego rocznika jaki ma Rufi czy Hugenot, silnik w wersji dualpin jest taki jak w sabre |
|
|
|
|
mariioo
Marcin
Motocykl: V-STROM 650XT
Wiek: 43 Dołączył: 20 Mar 2009 Posty: 349 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: 2009-12-04, 09:21
|
|
|
hee no wiesz rufi ja tam preferuję urodę sabry ale tak serio zastanawia mnie to ponieważ mówi się że w c3 singlepin pięknie silnik mruczy. natomiast jeśli te nowsze c3 mają dualpin to powinny wydawać takie dźwięki jak sabre i spirit (te dwie ostatnie mają te same silniki). A ogólnie dlatego podpytuję ponieważ gdzieś oglądałem filmik z c3 która chyba właśnie była 2002 i pięknie mruczała, oczywiście miała zmieniony wydech na jakiś akcesoryjny. Teraz nie mogę tego znaleźć a podobało mi się na tyle że może kupił bym dla siebie rury tej marki |
|
|
|
|
Todek
Lone Rider
Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56 Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 9492 Skąd: Kostry/Parczew/LPA
|
Wysłany: 2009-12-04, 09:50
|
|
|
mariioo napisał/a: | hee no wiesz rufi ja tam preferuję urodę sabry ale tak serio zastanawia mnie to ponieważ mówi się że w c3 singlepin pięknie silnik mruczy. natomiast jeśli te nowsze c3 mają dualpin to powinny wydawać takie dźwięki jak sabre i spirit (te dwie ostatnie mają te same silniki). A ogólnie dlatego podpytuję ponieważ gdzieś oglądałem filmik z c3 która chyba właśnie była 2002 i pięknie mruczała, oczywiście miała zmieniony wydech na jakiś akcesoryjny. Teraz nie mogę tego znaleźć a podobało mi się na tyle że może kupił bym dla siebie rury tej marki |
Chyba nie do końca takie same. W Spirit jest SC18, a w Sabre chyba SC23. I jak wynika z danych serwisowych to te silniki nieznacznie różnią się mocą i momentem obrotowym. |
_________________ "Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85 |
|
|
|
|
intruz
Motocykl: Sabre 1100
Wiek: 49 Dołączył: 20 Sty 2007 Posty: 204 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2009-12-04, 10:04
|
|
|
Sabre z tej trojki jest najmocniejsza. C3 ma 50 km ( potem zwiekszyli do 54 km) , Spirit- 60, a Sabre 64... |
|
|
|
|
Todek
Lone Rider
Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56 Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 9492 Skąd: Kostry/Parczew/LPA
|
Wysłany: 2009-12-04, 10:33
|
|
|
Z tymi mocami to jest rożnie podawane, zależy na jakiej stronce.
Np. zobacz tutaj, Spirit ma mieć około 60kM, a Sabre około 50 kM.
http://www.totalmotorcycl.../honda-2002.htm |
_________________ "Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".
Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85 |
|
|
|
|
|