rufi napisał/a: |
Przesiadłem się z 750c2 na 1100c3 jak dla mnie bajka ,na początku było opornie ale teraz to sama poezja jeśli chodzi o prowadzenie. A co do opon to też szukam dostawcy bo mam zamiar czarne gumę zamienić na biały pasek,jednak nie chce opon ze stanów ,ponieważ robione są ze twardszej mieszanki i niestety można się szybciej zglebić .Na swojej mam opony jeszcze z za morza i są momenty że jedzie się na nich fatalnie . |
Nie wiem skąd się wzięły opowieści, że w USA robią z twardszej mieszanki. Opona ma swoje dane techniczne, w tym rozmiar, prędkość i nośność. Jeżeli jest jeden producent (np. DUNLOP) to nie słyszałem, aby miał różne specyfikacje mieszanki na różne kraje. Bardziej podejdzie, że przysłali nam stare kapcie i już się drogi nie chcą trzymać. W poprzednim sezonie jeździłem jeszcze na gumach ORYGINALNYCH z PIERWSZEGO MONTAŻU (1998rok) i dobrnąłem jakoś bez tragedii, bo DUNLOPY to dobre opony (w samochodzie też je stosuje), a na mokrym trzymają jak superglue. Teraz na nowych śmigam jak przyklejony! A skąd wziął się MIT, że są niby twardsze od europejskich to nie mam pojęcia?