/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z odpaleniem..
Autor Wiadomość
Pavello61 


Motocykl: Honda shadow 1100 (1989)
Wiek: 63
Dołączył: 20 Paź 2009
Posty: 215
Skąd: Józefów / Otwocka
Wysłany: 2009-11-26, 09:33   odpowiedz

świece w tym moto są niestety paskudne do wykręcania i wkręcania . Dlatego uważam , że warto zainwestować te 60 zł w oryginalny klucz z " gumką " w środku która trzyma świecę co jest ważne przy wkręcaniu . Ja Ci Maniek pisałem o tym na PW . Ale myślę , że sobie z tym poradzisz . Nie załamuj sie - moto jest fajne . Nikt nam nie mówił , że będzie łatwo . Za to pózniejsze wrażenia z jazdy wszystko Ci wynagrodzą

Powodzenia :mrgreen:
 
 
Divastion 
Dawid


Motocykl: GS 11
Wiek: 34
Dołączył: 14 Cze 2008
Posty: 1239
Skąd: Jeżowe
Wysłany: 2009-11-26, 11:10   

Pavello masz gdzieś linka, co by pokazać, o jaki Ci klucz do świec z gumką chodzi? ;-)
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=ziOEOFDQ51o


Come on!
 
 
 
ticky 
Ciułający kasiore


Motocykl: VT 1100 C2 Sabre 06
Wiek: 32
Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 570
Skąd: Karwieńskie Błota I
Wysłany: 2009-11-26, 11:29   

Ja zakupiłem zwykły klucz za 15 zł, który był trochę za długi, przerobiłem, żeby pasował idealnie, a do wyciągania świec wystarczy kawałek magnesu ;]



pozdrawiam

Ticky
 
 
 
Pavello61 


Motocykl: Honda shadow 1100 (1989)
Wiek: 63
Dołączył: 20 Paź 2009
Posty: 215
Skąd: Józefów / Otwocka
Wysłany: 2009-11-26, 11:40   odp

chodzi o oryginalny klucz do świec firmy Honda - zamówiłem go , bo też nie miałem

Jak zobaczyłem gniazdo gdzie są świeczki - zwężające sie , głebokie to nic nie kombinowałem bez oryginalnego klucza

Guma jest zawulkanizowana wewnątrz klucza i ma za zadanie podtrzymywać świecę podczas wykręcania i wkrecania . Jak " na sucho wsadzisz" świecę w klucz to będziesz wiedział o co mi chodzi . W żadnym położeniu nie ma prawa wypaść z klucza i jest idealne prowadzenie podczas wkrecania . Nie ma żadnej przetyczki do odkręcania tylko jest pod klucz płaski / oczkowy / nasadowy 17 mm

To wszystko

Ja zamówiłem w serwisie Hondy Warszawa ul Płowiecka - czekałem 3 dni i za " jedyne "

60 pln stałem się szcześliwym posiadaczem tego cuda



TEL. 022 610 26 84 Serwis motocykli

może wyślą za pobraniem , albo po wpłacie na konto

Inne ceny części do tych moto są KOSMICZNE

UFFF ale się rozpisałem

Może uda mi się jakieś zdjęcie wkleić ( wieczorem ) ale nie obiecuję :lol:
 
 
Pavello61 


Motocykl: Honda shadow 1100 (1989)
Wiek: 63
Dołączył: 20 Paź 2009
Posty: 215
Skąd: Józefów / Otwocka
Wysłany: 2009-11-26, 11:47   odp

można oczywiście i tak jak napisał Ticky , ale nie wiem czy silny magnes " nie zakłóci pracy komputera w moto " hahahahahah :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Na pewno są inne sposoby niż oryginalny klucz - tylko po co wyważać otwarte drzwi :shock:
 
 
renegade 
Handlarz gumek :-)


Motocykl: BRAK :-( było VT 700 C 85
Wiek: 45
Dołączył: 12 Mar 2007
Posty: 2433
Skąd: Lipsko
Wysłany: 2009-11-26, 14:24   

A ja zakupiłem zwykły zestaw kluczy rurkowych za 15 zeta i wystarcza.
_________________
...a ósmego dnia Bóg stworzył Shadowa...
http://www.shadow.org.pl/...p=256254#256254
wydechy własnej konstrukcji
http://g.co/maps/t9uzt
 
 
 
Pavello61 


Motocykl: Honda shadow 1100 (1989)
Wiek: 63
Dołączył: 20 Paź 2009
Posty: 215
Skąd: Józefów / Otwocka
Wysłany: 2009-11-26, 14:54   pyt

a jaki to zestaw kluczy i gdzie go kupiłeś ?

też sobie kupię - tylko o co pytać ?

Ile jest kluczy w zestawie i jakie rozmiary? :?:
 
 
renegade 
Handlarz gumek :-)


Motocykl: BRAK :-( było VT 700 C 85
Wiek: 45
Dołączył: 12 Mar 2007
Posty: 2433
Skąd: Lipsko
Wysłany: 2009-11-26, 15:03   

najprostrze są najlepsze
_________________
...a ósmego dnia Bóg stworzył Shadowa...
http://www.shadow.org.pl/...p=256254#256254
wydechy własnej konstrukcji
http://g.co/maps/t9uzt
 
 
 
Divastion 
Dawid


Motocykl: GS 11
Wiek: 34
Dołączył: 14 Cze 2008
Posty: 1239
Skąd: Jeżowe
Wysłany: 2009-11-26, 18:54   

Ehhh, czyli żadne cuda... :mrgreen: ja podobnie jak Renek "jadę" na kluczach rurkowych, a to że sobie świeca "lata" wewnątrz klucza, to jakoś nigdy mi nie przeszkadzało ;-) Czyli jak zwykle 20zł może i klucz warty, ale z racji, że jest oryginalny, to już automatycznie cena wzrasta do 60zł.
_________________
http://www.youtube.com/watch?v=ziOEOFDQ51o


Come on!
 
 
 
adam3911 


Motocykl: xl 1000 03
Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 2113
Skąd: warszawa
Wysłany: 2009-11-26, 19:07   

renegade napisał/a:
najprostrze są najlepsze




Oj...mam odmienne zdanie, mi tego typu (wcale nie tani do świec) zrobił się okrągły zamiast sześciokątny :( i to zanim ruszył świecę :(
 
 
renegade 
Handlarz gumek :-)


Motocykl: BRAK :-( było VT 700 C 85
Wiek: 45
Dołączył: 12 Mar 2007
Posty: 2433
Skąd: Lipsko
Wysłany: 2009-11-26, 19:20   

Może miałeś przyspawaną ;-)

Ja ich mam już 2 lata i różne dziwne rzeczy nimi odkręcałem i nic się nie działo. Nie powiem bo jak śruba jest dobrze zapieczona to uchwyty do nasadek się gną albo ukręcają ale do takiego codziennego urzytku nadają się znakomicie.

Może zamiast 18 odkręcałeś 19 to się zgodzę.
_________________
...a ósmego dnia Bóg stworzył Shadowa...
http://www.shadow.org.pl/...p=256254#256254
wydechy własnej konstrukcji
http://g.co/maps/t9uzt
 
 
 
Maniek 
Zbyszek


Motocykl: Varadero XL1000 04r
Wiek: 43
Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 165
Skąd: łódzkie/Wieluń
Wysłany: 2009-11-27, 02:57   

Moto jest u mechanika..



U niego zadygał za drugim przyciśnięciem startera, z niedokręconą jedną świecą która była wkręcona tylko 1,5 obrotu. Jedyna różnica to taka, że ja u siebie odpalałem na centralce a mechanik na bocznej stopce. Paliwa było cały czas około 4L w baku>>



Co Wy na to?????!!!!!!!! Bo ja nie wiem jak to możliwe!!!!



Mechanik podobno jest z niego dobry.. Słyszałem z niejednego źródła, ale nie jest tani. Za przegląd regulacje poprawę wspomnianego gwintu w głowicy ( bez wyjmowania głowicy ) założenie nowych świec.. -- 350zł..



I pytanko do was.. Jakie sprężanie w cylindrze powinien mieć mój moto?? VT700..



pozdro... :)
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9496
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2009-11-27, 08:41   

Ciśnienie sprężania w cylindrach w Twoim moto powinno wynosić 13.0 +/- 2 kg/cm2
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
markiz70 


Motocykl: VT750 DCB 2003 Spirit ,WSK M06B3 1972 awo S
Wiek: 54
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 4158
Skąd: Sztum-Malbork
Wysłany: 2009-11-28, 13:26   

być może jedna ze świec miała dłuższy gwint?Tak to rozumiem
_________________
motocykle to nie wszystko-liczy się pasja

CrusaderRider
 
 
 
Walek 


Motocykl: Valkyrie Interstate
Wiek: 58
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 124
Skąd: Mława
Wysłany: 2009-11-29, 10:31   

Naładuj akumulator miałem to samo jeżdziołem u kolesia testowałem odpalałem przywiozłem busem zdiołem i na drugi dzień kręci i niezapala też lałem benzynkie ,okazało się że kolo wsadził szmelc akumulator.

Ciśnienie w cylindrze 1020-1420kPa
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM