/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Sprzęgło bierze na końcu ruchu klamki
Autor Wiadomość
Lucjano 
Lucjan


Motocykl: VT 1100 C2 98
Wiek: 45
Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 171
Skąd: Kolbuszowa
Wysłany: 2009-07-10, 19:33   Sprzęgło bierze na końcu ruchu klamki

Witam, sprzegło bierze na samej górze ruchu klamki. To trochę mało komfortowe. Jak jest u Was? Jak i gdzie przeregulować sprzęgło aby brało niżej?
 
 
heat 


Motocykl: vt 1100 c2
Wiek: 49
Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 38
Skąd: Śrem / Poznań
Wysłany: 2009-07-10, 20:29   

Witaj, u mnie niestety tak samo. Próbowałem regulacji śrubą przy klamce ale jej zakres jest zbyt mały by coś to dało. Tym sposobem jestem w tym samym miejscu co Ty.



Pozdrawiam
 
 
Lucjano 
Lucjan


Motocykl: VT 1100 C2 98
Wiek: 45
Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 171
Skąd: Kolbuszowa
Wysłany: 2009-07-11, 00:48   

W sumie to ta regulacja przy klamce służy ustawianiu luzu, czyli jałowego momentu w którym ruch klamki nie ciągnie linki. Dodatkowa regulacja długości pancerza znajduje sie pod lewem deklem. Wg. mnie to kiedy w całości ruchu roboczego klamki sprzegła zaczyna brać może wynika nie z długości pancerza lecz może z kondycji tarcz i sprężyn. W serwisówce nie zobczyłem nic na koszu czym możnz byc cokolwiek regulować. Może ten typ tak ma że wysoko bierze?



Todek , widzę że masz doświadczenie w tematach sprzęgłowych. Jak Ty widzisz ten temat?
 
 
Todek 
Lone Rider


Motocykl: VTX 1800 C 03 XL 650 V 04
Wiek: 56
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 9496
Skąd: Kostry/Parczew/LPA
Wysłany: 2009-07-11, 12:03   

Rzeczywiście, na koszu sprzęgła nie ma żadnej regulacji. :lol: Sprężyny dokręca się z określona siłą, i finisz. :lol: Regulacja sprzęgła jest przy klamce, regulacja skoku jałowego klamki, i pod lewym dekielkiem ozdobnym, gdzie znajduje się mechanizm włączania sprzęgła. Wydaje mi się, że można trochę podregulować sprzęgło, ale nie podam szczegółów, gdyż tego nie robiłem. Po niedzieli zdejmę ten dekielek i popatrzę o co tam chodzi, i jak wygląda ta regulacja. W moim moto sprzęgło zaczyna "brać" gdzieś tak w połowie skoku klamki. A tak na marginesie, jak sprzęgło jest sterowane hydraulicznie, tak jak miałem w VT700, nie możliwości żadnej regulacji, i wszystko działa tak jak trzeba. :lol: :chytrusek:
_________________
"Bardzo też pożytecznie bywa najsamprzód zdzielić świadka, ledwo wejdzie, mocno kijem po głowie, od czego ten bardzo zdumiony bywa, a przeto i do kłamstwa nieskory."
Car Wszechrosji Piotr I - Ukaz o Badaniu Świadków".

Moje moto:
WSK 125 M06 B3 85
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM