Kolejna ciekawostka - opona na tył. |
Autor |
Wiadomość |
Maniek G [Usunięty]
|
|
|
|
|
skipolo
Motocykl: GL 1500 CF '00, VFR800X '12
Wiek: 36 Dołączył: 20 Mar 2009 Posty: 774 Skąd: Gdzieś w świecie :)
|
Wysłany: 2009-06-02, 19:41
|
|
|
Masakra jak dla mnie...... Jak na tym jeździć?? |
|
|
|
|
Jamcio
Motocykl: BMW R 1150 GS 02
Dołączył: 08 Lis 2008 Posty: 2161 Skąd: Klembów zamość
|
Wysłany: 2009-06-02, 21:21
|
|
|
skipolo napisał/a: | Masakra jak dla mnie...... Jak na tym jeździć?? |
he, jak to jak ...... tylko na wprost |
|
|
|
|
GhoustDragon
Samotny Wilk
Motocykl: Była VT 1100 C3 '98 i VT 600C jest NT650V
Wiek: 41 Dołączył: 15 Mar 2009 Posty: 4188 Skąd: Zawiercie/SZA/
|
Wysłany: 2009-06-02, 23:18 Re: Kolejna ciekawostka - opona na tył.
|
|
|
Przyznać się który to tak kombinował |
_________________ Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.
Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam. |
|
|
|
|
Duch [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-06-03, 01:20
|
|
|
Do jazdy na prostej i bez kładzenia sie na zakrętach bajer, ale pewnie jak sie ktoś bardziej złoży przy skręcie to gleba murowana, tylko czy choperami/cruserami kładziemy sie tak bardzo jak ścigaczami ?? pewnie przy spokojnej jeździe bez kładzenia się na zakrętach taka opona wystarczy i na pewno nowa jest o wiele tańsza a niżeli dedykowana na motor |
|
|
|
|
AJK
Klucznik-Andrzej
Motocykl: VT 750 C4 04; VF750S 86
Wiek: 68 Dołączył: 08 Lip 2008 Posty: 4666 Skąd: Wrocław-Rancho AJK
|
Wysłany: 2009-06-03, 01:26
|
|
|
TO JEST TAK , JAK BY OPONĘ ROWEROWĄ"GÓRSKĄ" WŁOŻYŁ NA MOTOR ALE DO PRZODU - JAK DLA MNIE TO BZDURA , NA TAKIM CZYMŚ TO NIE JAZDA. - NA MOTO - OCZYWIŚCIE! |
|
|
|
|
Duch [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-06-03, 01:31
|
|
|
AJK napisał/a: | TO JEST TAK , JAK BY OPONĘ ROWEROWĄ"GÓRSKĄ" WŁOŻYŁ NA MOTOR ALE DO PRZODU - JAK DLA MNIE TO BZDURA , NA TAKIM CZYMŚ TO NIE JAZDA. - NA MOTO - OCZYWIŚCIE! |
Dla mnie tez nie, bo co to za frajda jeśli motorem mam skręcać jak samochodem, ale z 2 strony ciekawy jestem jak naprawdę wygląda jazda na takiej oponie, jakie są odczucia itd. |
|
|
|
|
AJK
Klucznik-Andrzej
Motocykl: VT 750 C4 04; VF750S 86
Wiek: 68 Dołączył: 08 Lip 2008 Posty: 4666 Skąd: Wrocław-Rancho AJK
|
Wysłany: 2009-06-03, 02:02
|
|
|
Duch napisał/a: | AJK napisał/a: | TO JEST TAK , JAK BY OPONĘ ROWEROWĄ"GÓRSKĄ" WŁOŻYŁ NA MOTOR ALE DO PRZODU - JAK DLA MNIE TO BZDURA , NA TAKIM CZYMŚ TO NIE JAZDA. - NA MOTO - OCZYWIŚCIE! |
Dla mnie tez nie, bo co to za frajda jeśli motorem mam skręcać jak samochodem, ale z 2 strony ciekawy jestem jak naprawdę wygląda jazda na takiej oponie, jakie są odczucia itd. |
Chyba jedyna atrakcja to to , że na światłach nie musiał byś się nogami podpierać...hee.hee...a druga to strach aby na zakręcie dupa nie wyprzedziła przodu.... |
|
|
|
|
Maniek G [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-06-03, 13:24
|
|
|
Może ma to jakiś sens jadąc po równym i prostym hayghweyu w USA i bez skręcania |
|
|
|
|
Raptor40
Raptor
Motocykl: brak
Wiek: 58 Dołączył: 06 Cze 2007 Posty: 352 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2009-06-03, 14:53
|
|
|
Jak by to nie miało sensu to tak wielu by nie kombinowało z przeróbką. Laczek 200 czy 240 jest rzeczą normalną. Można zamknąć profil i na takim rozmiarze. Proponuję kiedyś zapisać się na jazde próbną np na VZR'a który ma 200 i poczuć jak to się prowadzi. Z tych samych powodów dla których ludzie wsiadają na ścigi inni przechodzą na "ciemną stronę" Trochę dyskusja o tym dlaczego ktoś montuje frendzle, chromy lub customizuje swoje moto. |
_________________ Cztery koła poruszają ciało,
Dwa koła poruszają duszę. |
|
|
|
|
AJK
Klucznik-Andrzej
Motocykl: VT 750 C4 04; VF750S 86
Wiek: 68 Dołączył: 08 Lip 2008 Posty: 4666 Skąd: Wrocław-Rancho AJK
|
Wysłany: 2009-06-03, 15:04
|
|
|
Raptor40 napisał/a: | Jak by to nie miało sensu to tak wielu by nie kombinowało z przeróbką. Laczek 200 czy 240 jest rzeczą normalną. Można zamknąć profil i na takim rozmiarze. Proponuję kiedyś zapisać się na jazde próbną np na VZR'a który ma 200 i poczuć jak to się prowadzi. Z tych samych powodów dla których ludzie wsiadają na ścigi inni przechodzą na "ciemną stronę" Trochę dyskusja o tym dlaczego ktoś montuje frendzle, chromy lub customizuje swoje moto. |
Zgoda , ale te koła , o których piszesz mają opony o profilu eliptycznym a nie walca co ma lekko zaokrąglony brzeg.Mówimy o dwóch różnych oponach, a samochodowy profil się nie nadaje do moto. |
Ostatnio zmieniony przez Mateusz 2009-06-03, 15:25, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Raptor40
Raptor
Motocykl: brak
Wiek: 58 Dołączył: 06 Cze 2007 Posty: 352 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2009-06-03, 15:26
|
|
|
AJK napisał/a: | Raptor40 napisał/a: | Jak by to nie miało sensu to tak wielu by nie kombinowało z przeróbką. Laczek 200 czy 240 jest rzeczą normalną. Można zamknąć profil i na takim rozmiarze. Proponuję kiedyś zapisać się na jazde próbną np na VZR'a który ma 200 i poczuć jak to się prowadzi. Z tych samych powodów dla których ludzie wsiadają na ścigi inni przechodzą na "ciemną stronę" Trochę dyskusja o tym dlaczego ktoś montuje frendzle, chromy lub customizuje swoje moto. |
Zgoda , ale te koła , o których piszesz mają opony o profilu eliptycznym a nie walca co ma lekko zaokrąglony brzeg.Mówimy o dwuch różnych oponach, a samochodowy profil się nie nadaje do moto. |
To forum Darkside, z którego jest to zdjęcie przeczy tej opinii. Proponuje poczytać techniczne aspekty. 1200 userów to chyba nie samobójcy albo frustraci "normalnej" opony. |
_________________ Cztery koła poruszają ciało,
Dwa koła poruszają duszę. |
Ostatnio zmieniony przez Mateusz 2009-06-03, 15:47, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Sylwek
Kliper
Motocykl: VTX 1800C '04. VT600 '88. Junak M10 '59.
Wiek: 54 Dołączył: 19 Sty 2008 Posty: 843 Skąd: Puszczykowo/Szczecin
|
Wysłany: 2009-06-03, 20:03
|
|
|
Witajcie.
Ja na takiej oponce jeździłem Junakiem. Ci co mieli lub się interesowali Junakami za "starych" czasów wiedzą że magicy zmieniali tylną felge Junakowską na felge od Syrenki. Ja już takiego przerobionego na choppra Junaka kupiłem właśnie z tylnym kołem i oponą od Syrenki. Przez jeden sezon przejeździłem. Nie było tak strasznie jak sie jeździło na suchym i na prostych odcinakach, fakt na koleinach - woziło ostro, na zakretach troche sie wykładałem, no ale to tylko troche, a jak było mokro, , no to prawie pionowo jeździłem . Zimową porą zakupiłem motocyklową oponkę Dunlopa 140/80/15 i to już była inna jazda.
Sylwek |
_________________ "Kiedy siedzę na maszynie totalny czuję luz" (Dżem) |
|
|
|
|
zizolec [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-08-12, 16:17
|
|
|
To jakiś cygański wynalazek !
Co za asy, pewno do baku Diesla leją hahahahahahah |
|
|
|
|
Bushi [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-08-28, 14:22
|
|
|
powiem szczerze ze kolega do vt 600 zalozyl opone samochodowa na tył i w cale sie tak zle sie jezdzilo, na skrzyzowaniu trzeba bylo sie podpierac a na zakretach nie czułem roznicy.
PS.
Oglądałem zdjecia oldschoolowego customizingu i bardzo wiele motocykli ma wlasnie płaska opone. |
|
|
|
|
|