/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Kolejna ciekawostka - opona na tył.
Autor Wiadomość
Maniek G
[Usunięty]

  Wysłany: 2009-06-02, 19:36   Kolejna ciekawostka - opona na tył.

Dla tych co chcą mieć nową tanią oponę na tył.

http://mcdarksiders.forum...c-t573.htm#5798
 
 
skipolo 


Motocykl: GL 1500 CF '00, VFR800X '12
Wiek: 35
Dołączył: 20 Mar 2009
Posty: 774
Skąd: Gdzieś w świecie :)
Wysłany: 2009-06-02, 19:41   

Masakra jak dla mnie...... Jak na tym jeździć??
 
 
Jamcio 


Motocykl: BMW R 1150 GS 02
Dołączył: 08 Lis 2008
Posty: 2161
Skąd: Klembów zamość
Wysłany: 2009-06-02, 21:21   

skipolo napisał/a:
Masakra jak dla mnie...... Jak na tym jeździć??








he, jak to jak ...... tylko na wprost :mrgreen:
 
 
GhoustDragon 
Samotny Wilk


Motocykl: Była VT 1100 C3 '98 i VT 600C jest NT650V
Wiek: 41
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 4188
Skąd: Zawiercie/SZA/
Wysłany: 2009-06-02, 23:18   Re: Kolejna ciekawostka - opona na tył.

Maniek G napisał/a:
Dla tych co chcą mieć nową tanią oponę na tył.

http://mcdarksiders.forum...c-t573.htm#5798


Przyznać się który to tak kombinował :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
_________________
Ateistą jestem z powodów moralnych. Uważam, że twórcę rozpoznajemy poprzez jego dzieło - w moim odczuciu świat jest skonstruowany tak fatalnie, że wolę wierzyć, iż nikt go nie stworzył.

Na mechanice się nie znam, ale chociaż podoradzam.
 
 
 
Duch
[Usunięty]

Wysłany: 2009-06-03, 01:20   

Do jazdy na prostej i bez kładzenia sie na zakrętach bajer, ale pewnie jak sie ktoś bardziej złoży przy skręcie to gleba murowana, tylko czy choperami/cruserami kładziemy sie tak bardzo jak ścigaczami ?? pewnie przy spokojnej jeździe bez kładzenia się na zakrętach taka opona wystarczy i na pewno nowa jest o wiele tańsza a niżeli dedykowana na motor
 
 
AJK 
Klucznik-Andrzej


Motocykl: VT 750 C4 04; VF750S 86
Wiek: 67
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 4666
Skąd: Wrocław-Rancho AJK
Wysłany: 2009-06-03, 01:26   

TO JEST TAK , JAK BY OPONĘ ROWEROWĄ"GÓRSKĄ" WŁOŻYŁ NA MOTOR ALE DO PRZODU - JAK DLA MNIE TO BZDURA , NA TAKIM CZYMŚ TO NIE JAZDA. - NA MOTO - OCZYWIŚCIE!
 
 
 
Duch
[Usunięty]

Wysłany: 2009-06-03, 01:31   

AJK napisał/a:
TO JEST TAK , JAK BY OPONĘ ROWEROWĄ"GÓRSKĄ" WŁOŻYŁ NA MOTOR ALE DO PRZODU - JAK DLA MNIE TO BZDURA , NA TAKIM CZYMŚ TO NIE JAZDA. - NA MOTO - OCZYWIŚCIE!


Dla mnie tez nie, bo co to za frajda jeśli motorem mam skręcać jak samochodem, ale z 2 strony ciekawy jestem jak naprawdę wygląda jazda na takiej oponie, jakie są odczucia itd.
 
 
AJK 
Klucznik-Andrzej


Motocykl: VT 750 C4 04; VF750S 86
Wiek: 67
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 4666
Skąd: Wrocław-Rancho AJK
Wysłany: 2009-06-03, 02:02   

Duch napisał/a:
AJK napisał/a:
TO JEST TAK , JAK BY OPONĘ ROWEROWĄ"GÓRSKĄ" WŁOŻYŁ NA MOTOR ALE DO PRZODU - JAK DLA MNIE TO BZDURA , NA TAKIM CZYMŚ TO NIE JAZDA. - NA MOTO - OCZYWIŚCIE!


Dla mnie tez nie, bo co to za frajda jeśli motorem mam skręcać jak samochodem, ale z 2 strony ciekawy jestem jak naprawdę wygląda jazda na takiej oponie, jakie są odczucia itd.




Chyba jedyna atrakcja to to , że na światłach nie musiał byś się nogami podpierać...hee.hee...a druga to strach aby na zakręcie dupa nie wyprzedziła przodu....
 
 
 
Maniek G
[Usunięty]

Wysłany: 2009-06-03, 13:24   

Może ma to jakiś sens jadąc po równym i prostym hayghweyu w USA :mrgreen: i bez skręcania :!:
 
 
Raptor40 
Raptor


Motocykl: brak
Wiek: 58
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 352
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2009-06-03, 14:53   

Jak by to nie miało sensu to tak wielu by nie kombinowało z przeróbką. Laczek 200 czy 240 jest rzeczą normalną. Można zamknąć profil i na takim rozmiarze. Proponuję kiedyś zapisać się na jazde próbną np na VZR'a który ma 200 i poczuć jak to się prowadzi. Z tych samych powodów dla których ludzie wsiadają na ścigi inni przechodzą na "ciemną stronę" Trochę dyskusja o tym dlaczego ktoś montuje frendzle, chromy lub customizuje swoje moto.
_________________
Cztery koła poruszają ciało,

Dwa koła poruszają duszę.
 
 
 
AJK 
Klucznik-Andrzej


Motocykl: VT 750 C4 04; VF750S 86
Wiek: 67
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 4666
Skąd: Wrocław-Rancho AJK
Wysłany: 2009-06-03, 15:04   

Raptor40 napisał/a:
Jak by to nie miało sensu to tak wielu by nie kombinowało z przeróbką. Laczek 200 czy 240 jest rzeczą normalną. Można zamknąć profil i na takim rozmiarze. Proponuję kiedyś zapisać się na jazde próbną np na VZR'a który ma 200 i poczuć jak to się prowadzi. Z tych samych powodów dla których ludzie wsiadają na ścigi inni przechodzą na "ciemną stronę" Trochę dyskusja o tym dlaczego ktoś montuje frendzle, chromy lub customizuje swoje moto.




Zgoda , ale te koła , o których piszesz mają opony o profilu eliptycznym a nie walca co ma lekko zaokrąglony brzeg.Mówimy o dwóch różnych oponach, a samochodowy profil się nie nadaje do moto.
Ostatnio zmieniony przez Mateusz 2009-06-03, 15:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Raptor40 
Raptor


Motocykl: brak
Wiek: 58
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 352
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2009-06-03, 15:26   

AJK napisał/a:
Raptor40 napisał/a:
Jak by to nie miało sensu to tak wielu by nie kombinowało z przeróbką. Laczek 200 czy 240 jest rzeczą normalną. Można zamknąć profil i na takim rozmiarze. Proponuję kiedyś zapisać się na jazde próbną np na VZR'a który ma 200 i poczuć jak to się prowadzi. Z tych samych powodów dla których ludzie wsiadają na ścigi inni przechodzą na "ciemną stronę" Trochę dyskusja o tym dlaczego ktoś montuje frendzle, chromy lub customizuje swoje moto.




Zgoda , ale te koła , o których piszesz mają opony o profilu eliptycznym a nie walca co ma lekko zaokrąglony brzeg.Mówimy o dwuch różnych oponach, a samochodowy profil się nie nadaje do moto.




To forum Darkside, z którego jest to zdjęcie przeczy tej opinii. Proponuje poczytać techniczne aspekty. 1200 userów to chyba nie samobójcy albo frustraci "normalnej" opony.
_________________
Cztery koła poruszają ciało,

Dwa koła poruszają duszę.
Ostatnio zmieniony przez Mateusz 2009-06-03, 15:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Sylwek 
Kliper


Motocykl: VTX 1800C '04. VT600 '88. Junak M10 '59.
Wiek: 54
Dołączył: 19 Sty 2008
Posty: 843
Skąd: Puszczykowo/Szczecin

Wysłany: 2009-06-03, 20:03   

Witajcie.



Ja na takiej oponce jeździłem Junakiem. Ci co mieli lub się interesowali Junakami za "starych" czasów wiedzą że magicy zmieniali tylną felge Junakowską na felge od Syrenki. Ja już takiego przerobionego na choppra Junaka kupiłem właśnie z tylnym kołem i oponą od Syrenki. Przez jeden sezon przejeździłem. Nie było tak strasznie jak sie jeździło na suchym i na prostych odcinakach, fakt na koleinach - woziło ostro, na zakretach troche sie wykładałem, no ale to tylko troche, a jak było mokro, :lol: , no to prawie pionowo jeździłem :!: . Zimową porą zakupiłem motocyklową oponkę Dunlopa 140/80/15 i to już była inna jazda. :chytrusek:



Sylwek
_________________
"Kiedy siedzę na maszynie totalny czuję luz" (Dżem)
 
 
zizolec
[Usunięty]

Wysłany: 2009-08-12, 16:17   

To jakiś cygański wynalazek !

Co za asy, pewno do baku Diesla leją hahahahahahah
 
 
Bushi
[Usunięty]

Wysłany: 2009-08-28, 14:22   

powiem szczerze ze kolega do vt 600 zalozyl opone samochodowa na tył i w cale sie tak zle sie jezdzilo, na skrzyzowaniu trzeba bylo sie podpierac a na zakretach nie czułem roznicy.





PS.

Oglądałem zdjecia oldschoolowego customizingu i bardzo wiele motocykli ma wlasnie płaska opone.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM