/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
impulsator, ślimak, prędkościomierz .... VT 750C2 ACE
Autor Wiadomość
franke 


Motocykl: Honda SHADOW 750 ACE C2 1998
Dołączył: 13 Cze 2017
Posty: 55
Skąd: OST
Wysłany: 2019-08-31, 22:34   impulsator, ślimak, prędkościomierz .... VT 750C2 ACE

Witajcie, od dziś przesiadka z hanki 125 na 750 1998 ACE :) miodzio i o czymś takim marzyłem ale, niestety nie działa prędkościomierz. Kilometry też stoją w miejscu, może to i dobrze bo nie nabiję a dużo jeżdżę ale z z drugiej strony nawet nie wiem czy faktycznie ma to przejechane ;) ale do rzeczy. ślimak kręci więc raczej ok, impulsator... do bani: rozkręciłem i rdza, opornik w dwóch częściach itd. jak już szukałem po necie to znalezienie takiej części graniczy z cudem, mówię o używanej bo nową za 180USD znalazłem. szukam pomysły na mój problem, pierwszy to jeździć z nawigacją i widzę prędkość, ale co kilometrami ? drugi wymiana ? no właśnie ale czego całego prędkościomierza itd... macie jakieś pomysły? dziękuje za pomoc
Ostatnio zmieniony przez franke 2019-09-03, 20:39, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Skorupek 


Motocykl: VT 1100C 1996 SC23
Wiek: 37
Dołączył: 21 Wrz 2011
Posty: 1182
Skąd: Morszków/WSK, Marki
Wysłany: 2019-09-01, 08:22   

A wymiana linki nie wystarczy?
 
 
Skorupek 


Motocykl: VT 1100C 1996 SC23
Wiek: 37
Dołączył: 21 Wrz 2011
Posty: 1182
Skąd: Morszków/WSK, Marki
Wysłany: 2019-09-01, 08:23   

A wymiana linki nie wystarczy? CzY masz czujnik halo
 
 
franke 


Motocykl: Honda SHADOW 750 ACE C2 1998
Dołączył: 13 Cze 2017
Posty: 55
Skąd: OST
Wysłany: 2019-09-01, 08:29   

Skorupek napisał/a:
A wymiana linki nie wystarczy? CzY masz czujnik halo

to nie linka. ślimak ok, impulsator to płytka która jest opłakana. pozostałe części ok. tak czujnik
 
 
Marlboro 
Tomek


Motocykl: VT500C 86r, GPZ 1100
Wiek: 40
Dołączył: 31 Sie 2011
Posty: 951
Skąd: Suskowola /WRA
Wysłany: 2019-09-01, 11:24   

najlepiej jakbyś miał oscyloskop - lub nawet miernik impulsów - sprawdził co wychodzi z czujnika i czy szukać problemu w czujniku czy w liczniku.
_________________
Maruda od urodzenia :omg:
 
 
 
franke 


Motocykl: Honda SHADOW 750 ACE C2 1998
Dołączył: 13 Cze 2017
Posty: 55
Skąd: OST
Wysłany: 2019-09-01, 11:58   

Marlboro napisał/a:
najlepiej jakbyś miał oscyloskop - lub nawet miernik impulsów - sprawdził co wychodzi z czujnika i czy szukać problemu w czujniku czy w liczniku.

na bank czujnik, wygląda strasznie i jeden opornik w dwóch częściach
 
 
Marlboro 
Tomek


Motocykl: VT500C 86r, GPZ 1100
Wiek: 40
Dołączył: 31 Sie 2011
Posty: 951
Skąd: Suskowola /WRA
Wysłany: 2019-09-01, 21:30   

no jak opornik w 2 częściach :D to trzeba naprawiać. Możesz podesłać foto tego czujnika?
_________________
Maruda od urodzenia :omg:
 
 
 
franke 


Motocykl: Honda SHADOW 750 ACE C2 1998
Dołączył: 13 Cze 2017
Posty: 55
Skąd: OST
Wysłany: 2019-09-02, 12:28   

Marlboro napisał/a:
no jak opornik w 2 częściach :D to trzeba naprawiać. Możesz podesłać foto tego czujnika?

sorry ale właśnie zaniosłem do elektronika. okazuje się że tam więcej: rdza, brakuje dwóch rezystorów no i jeden w dwóch częściach. powiedział ze postara sie polepić, ale zaproponował kupić nowy bo kiepsko to wygląda. Jak go dostane to zrobię zdjęcie.

Ale zastanawia mnie czy można wsadzić ślimaka z innej maszyny albo czy czujnik/impulsator z innej maszyny Shadow 750 będzie działał. to w końcu 3 kable i trochę elektroniki. próbował ktoś ?

potrzebowąłmbym też pilnie schemat tego impulsatora !? kto ma ??
 
 
Marlboro 
Tomek


Motocykl: VT500C 86r, GPZ 1100
Wiek: 40
Dołączył: 31 Sie 2011
Posty: 951
Skąd: Suskowola /WRA
Wysłany: 2019-09-02, 19:52   

franke napisał/a:
Marlboro napisał/a:
no jak opornik w 2 częściach :D to trzeba naprawiać. Możesz podesłać foto tego czujnika?

sorry ale właśnie zaniosłem do elektronika. okazuje się że tam więcej: rdza, brakuje dwóch rezystorów no i jeden w dwóch częściach. powiedział ze postara sie polepić, ale zaproponował kupić nowy bo kiepsko to wygląda. Jak go dostane to zrobię zdjęcie.

Ale zastanawia mnie czy można wsadzić ślimaka z innej maszyny albo czy czujnik/impulsator z innej maszyny Shadow 750 będzie działał. to w końcu 3 kable i trochę elektroniki. próbował ktoś ?

potrzebowąłmbym też pilnie schemat tego impulsatora !? kto ma ??


działać z innej maszyny powinien - czy będzie pasował - tego ci nie powiem. Te 3 kable to +/- i właśnie sygnał impulsowy -> kwestia jeszcze tego ślimaka i impulsów na obrót.
_________________
Maruda od urodzenia :omg:
 
 
 
franke 


Motocykl: Honda SHADOW 750 ACE C2 1998
Dołączył: 13 Cze 2017
Posty: 55
Skąd: OST
Wysłany: 2019-09-02, 20:04   

Marlboro napisał/a:

działać z innej maszyny powinien - czy będzie pasował - tego ci nie powiem. Te 3 kable to +/- i właśnie sygnał impulsowy -> kwestia jeszcze tego ślimaka i impulsów na obrót.

robił ktoś już taką przeróbkę ?
 
 
franke 


Motocykl: Honda SHADOW 750 ACE C2 1998
Dołączył: 13 Cze 2017
Posty: 55
Skąd: OST
Wysłany: 2019-09-03, 20:40   

serio potrzebuję pomoc. Ktoś może posiada takie impulsator ? potrzebuje zdjęcie ze środka jakie rezystory tam dać. niestety w moim ktoś je wyrwał...


dla przyszłych którzy mogę mieć taki problem to nr seryjny to 37700-MBA-611 pasuje do VT SHADOW 750C2 ACE 1998-2000
 
 
franke 


Motocykl: Honda SHADOW 750 ACE C2 1998
Dołączył: 13 Cze 2017
Posty: 55
Skąd: OST
Wysłany: 2019-09-14, 06:21   

Marlboro napisał/a:
no jak opornik w 2 częściach :D to trzeba naprawiać. Możesz podesłać foto tego czujnika?

a oto i zdjęcia. Elektronik wyczyścił, polutował i zgarnął 30zł. Dwóch oporów brakuje ale widocznie tak miało być bo wszystko działa :)

 
 
Artoor 

Motocykl: Honda Shadow 750 1997 RC44 ACE
Dołączył: 13 Lip 2023
Posty: 8
Skąd: Września WLKP
Wysłany: 2023-09-21, 12:59   

Witam,
Drodzy użytkownicy, odświeżam temat, bo mam podobny problem.
Wjechałem do garażu, wszystko działało prawidłowo, prędkościomierz i wskaźnik kilometrów. Po ponownym włączeniu stacyjki nie działa wskaźnik kilometrów, pokazuje ------, podczas jazdy wskazówka prędkościomierza nie podnosi się, podświetlanie działa. Rozkręciłem impulsator i wygląda tak



Pytanie, czy u Was też płytka jest zalana żywicą i jakiś smar/pasta??. Wyczyścić to?

Jakieś wskazówki co dalej robić?

Pozdrawiam Artur
 
 
Marecki 
Marek


Motocykl: VT1100C3 Aero
Wiek: 54
Dołączył: 15 Paź 2018
Posty: 1005
Skąd: Chełm
Wysłany: 2023-09-21, 13:11   

Te kreski na wyswietlaczu są cały czas mimo przełączania przebieg „całościowy” - „dzienny”?
_________________
były: VT1100C2 Sabre 2003r. i VT500C 1984r.
 
 
Artoor 

Motocykl: Honda Shadow 750 1997 RC44 ACE
Dołączył: 13 Lip 2023
Posty: 8
Skąd: Września WLKP
Wysłany: 2023-09-21, 17:23   

Naciskając przycisk przebiegu dziennego nic się nie zmienia, cały czas są kreski.

Sprawdziłem bezpieczniki, przesmarowałem preparatem do styków połączenie w lampie i nic się nie zmieniło.
Pozdrawiam Artur
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM