Zamknięty przez: Cezar 2009-02-05, 12:24 |
Pomoc w elektryce potrzebna |
Autor |
Wiadomość |
renegade
Handlarz gumek :-)
Motocykl: BRAK :-( było VT 700 C 85
Wiek: 45 Dołączył: 12 Mar 2007 Posty: 2433 Skąd: Lipsko
|
Wysłany: 2007-10-03, 23:18
|
|
|
Cezar napisał/a: | A co to za cudo co "sprawdza prąd" ? ;)
bo równie dobrze to średnie i większe amperaże można sprawdzać i palcem, mniejsze przy odpowiednim woltarzu też. Chodzi o próbówkę?
moim zdaniem to najbardziej niezbędnym w elektryce motocykla urządzeniem to jednak prosty omomierz. napięcie zawsze można sprawdzić żarówką (czy jest). |
Tak jest to taka fajna probóweczka w zakresie 1,5 do 230V z tym że w odróżnieniu od standardowej ma dodanych kilka dodatkowych funkcji a nie zajmuje tyle miejsca co miernik i jest prostsza w obsłudze. |
_________________ ...a ósmego dnia Bóg stworzył Shadowa...
http://www.shadow.org.pl/...p=256254#256254
wydechy własnej konstrukcji
http://g.co/maps/t9uzt |
Ostatnio zmieniony przez Mateusz 2007-10-03, 23:28, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Mateusz
Prospect
Motocykl: VT 750 C '83
Wiek: 45 Dołączył: 24 Maj 2007 Posty: 3085 Skąd: Jaktorów
|
Wysłany: 2007-10-03, 23:27
|
|
|
cotec napisał/a: | Jakby co moja stacyjke poprzednia rozbieralem na czesci pierwsze w sumie nic ciekawego w srodku nie ma hihihi A juz napewno wszystko jest lutowane na stale |
No to teraz mnie zmartwiłeś. Chociaż lut też mógł paść. Albo kabel się przerwać ... no zobaczymy - jutro będę walczył o światło |
|
|
|
|
Cezar
Ride Safe Ride Free
Motocykl: VT 500 C 85
Wiek: 39 Dołączył: 16 Maj 2007 Posty: 2472 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 2007-10-04, 10:11
|
|
|
chyba potrafisz rozpoznać zinmne luty? |
_________________ Jadę jadę na motorze... |
|
|
|
|
Mateusz
Prospect
Motocykl: VT 750 C '83
Wiek: 45 Dołączył: 24 Maj 2007 Posty: 3085 Skąd: Jaktorów
|
Wysłany: 2007-10-04, 11:57
|
|
|
Cezar napisał/a: | chyba potrafisz rozpoznać zinmne luty? |
Chyba nie Przecież mówiłem, że sie nie znam na elektryce.
Ciąg dalszy mojej walki zakończył sie niepowodzeniem, i niestety sam sobie z tym nie poradzę. Stacyjka zdemontowana, wyczyszczona - światła jak nie było tak nie ma. Co ciekawe - na kluczyku w pozycji ON, świecą sie kontrolki tail lght, oleju i neutralnego. Nie ma żadnego oświetlenia zegarów, pozostałych kontrolek i lamp.
Uprzejmie proszę o kontakt telefoniczny kogoś, kto nie będzie się bał spędzić całego dnia w moim garażu, nie będzie się bał grzebać w kablach, będzie posiadał jakikolwiek miernik i wiedzę na wyższym poziomie niż moja (co nie jest trudne) - może wtedy dojdzie, co jest nie tak. Uprzedzam, że będę się ciągle pytał, będę namolny i upierdliwy (chcę się przy okazji czegoś nauczyć), gwarantuję herbatę/kawę/piwo i coś do zagryzienia, wszelkie posiadane przeze mnie narzędzia, miejsce "zabawy" i sprzęt do testów |
|
|
|
|
Kaczors18 [Usunięty]
|
Wysłany: 2007-10-04, 12:06
|
|
|
Z mojego doświadczenia
Jeżeli motocykl ci pali to stacyjka OK, miałem chyba jak każdy właściciel VT500 takie problemy, u mnie problem tkwił chyba w przełącznikach przy kierowniku (jeżeli chodzi o światła przednie), teraz po małym lutowaniu włączają się po przekręceniu stacyjki, a tylne włączam przełącznikiem po prawej stronie.
Może i u Ciebie problem tkwi w przełączniku od świateł mijanaia/drogowych. bo jeżeli chodzi o tylne to ja mam tak teraz że stacyjką ruszać musze, ale przednie sie pali non stop, a jak nie to wiem że nawet silnika nie odpale... :( |
|
|
|
|
Mateusz
Prospect
Motocykl: VT 750 C '83
Wiek: 45 Dołączył: 24 Maj 2007 Posty: 3085 Skąd: Jaktorów
|
Wysłany: 2007-10-04, 12:10
|
|
|
Kaczors18 napisał/a: | Z mojego doświadczenia
Jeżeli motocykl ci pali to stacyjka OK, miałem chyba jak każdy właściciel VT500 takie problemy, u mnie problem tkwił chyba w przełącznikach przy kierowniku (jeżeli chodzi o światła przednie), teraz po małym lutowaniu włączają się po przekręceniu stacyjki, a tylne włączam przełącznikiem po prawej stronie.
Może i u Ciebie problem tkwi w przełączniku od świateł mijanaia/drogowych. bo jeżeli chodzi o tylne to ja mam tak teraz że stacyjką ruszać musze, ale przednie sie pali non stop, a jak nie to wiem że nawet silnika nie odpale... :( |
Przełącznik działa, na pozycji parking lampy mi się świecą i chodzą mijania/drogowe. Przestają na pozycji ON. Podejrzewam, że coś się gdzieś rozłączyło - ale niestety nie wiem gdzie i co. najbardziej podstawowe rzeczy sprawdziłem - dalej już potrzebuję pomocy. |
|
|
|
|
Kaczan
Motocykl: BMW R1200R
Wiek: 62 Dołączył: 03 Paź 2007 Posty: 282 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2007-10-05, 20:40
|
|
|
Mateusz napisał/a: | Kaczors18 napisał/a: | Z mojego doświadczenia
Jeżeli motocykl ci pali to stacyjka OK, miałem chyba jak każdy właściciel VT500 takie problemy, u mnie problem tkwił chyba w przełącznikach przy kierowniku (jeżeli chodzi o światła przednie), teraz po małym lutowaniu włączają się po przekręceniu stacyjki, a tylne włączam przełącznikiem po prawej stronie.
Może i u Ciebie problem tkwi w przełączniku od świateł mijanaia/drogowych. bo jeżeli chodzi o tylne to ja mam tak teraz że stacyjką ruszać musze, ale przednie sie pali non stop, a jak nie to wiem że nawet silnika nie odpale... :( |
Przełącznik działa, na pozycji parking lampy mi się świecą i chodzą mijania/drogowe. Przestają na pozycji ON. Podejrzewam, że coś się gdzieś rozłączyło - ale niestety nie wiem gdzie i co. najbardziej podstawowe rzeczy sprawdziłem - dalej już potrzebuję pomocy. |
Mateusz,jeśli tego jeszcze nie zrobiłeś i w niedzielę masz chwilę czasu to chetnie pomogę. |
|
|
|
|
Mateusz
Prospect
Motocykl: VT 750 C '83
Wiek: 45 Dołączył: 24 Maj 2007 Posty: 3085 Skąd: Jaktorów
|
Wysłany: 2007-10-05, 21:09
|
|
|
Kaczan napisał/a: |
Mateusz,jeśli tego jeszcze nie zrobiłeś i w niedzielę masz chwilę czasu to chetnie pomogę. |
Nie zrobiłem a robić mam zamiar właśnie w niedzielę rano. Bardzo chętnie przyjmę każdą pomoc |
|
|
|
|
Mateusz
Prospect
Motocykl: VT 750 C '83
Wiek: 45 Dołączył: 24 Maj 2007 Posty: 3085 Skąd: Jaktorów
|
Wysłany: 2007-10-05, 21:40
|
|
|
Kaczan napisał/a: |
Mateusz,jeśli tego jeszcze nie zrobiłeś i w niedzielę masz chwilę czasu to chetnie pomogę. |
Skontaktuj się ze mną jutro telefonicznie Umówimy się wtedy jakoś konkretniej |
|
|
|
|
doda
Motocykl: VT 600 C 1996
Wiek: 67 Dołączyła: 02 Sie 2007 Posty: 286 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2007-10-07, 16:15
|
|
|
I jak tam elektryka w Mateuszowej Shadowce? Trzeba było wymieniać wszystkie kabelki czy znalazło się prostsze rozwiązanie? |
|
|
|
|
Globi
Motocykl: VT 500C '85
Wiek: 55 Dołączył: 21 Sty 2007 Posty: 1297 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2007-10-07, 16:20
|
|
|
Też jestem ciekaw.
Jakaś popierdułka? |
_________________ Nie ma nic lepszego jak silnik chłodzony powietrzem!!! |
|
|
|
|
cotec
Motocykl: NV 400 C 86 Juz 10 lat razem :)
Wiek: 53 Dołączył: 11 Cze 2007 Posty: 321 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2007-10-07, 20:10
|
|
|
Podpowiem...brak styku na bezpieczniku hihihi |
|
|
|
|
Dorka73
Motocykl: brak
Wiek: 50 Dołączyła: 05 Lip 2007 Posty: 2657 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2007-10-07, 20:33
|
|
|
cotec napisał/a: | Podpowiem...brak styku na bezpieczniku hihihi |
Ile osób szukało tej usterki? |
|
|
|
|
cotec
Motocykl: NV 400 C 86 Juz 10 lat razem :)
Wiek: 53 Dołączył: 11 Cze 2007 Posty: 321 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2007-10-07, 22:01
|
|
|
Ile osob to nie slyszalem...dwie napewno Nie wspomne ze zdaje sie wszystkie kabelki przewiskali i juz szukac nie bylo gdzie Najciemniej pod latarnia |
|
|
|
|
Kaczan
Motocykl: BMW R1200R
Wiek: 62 Dołączył: 03 Paź 2007 Posty: 282 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2007-10-07, 22:14
|
|
|
cotec napisał/a: | Ile osob to nie slyszalem...dwie napewno Nie wspomne ze zdaje sie wszystkie kabelki przewiskali i juz szukac nie bylo gdzie Najciemniej pod latarnia |
Jeżeli moje skromne zdanie ma tu znaczenie ,to wspomnę że od tego 2-krotnie zaczynać chciałem,resztę powinien wyjaśnić Mateusz. |
|
|
|
|
|