:
Cezar napisał/a: |
A co to za cudo co "sprawdza prąd" ? ;)
bo równie dobrze to średnie i większe amperaże można sprawdzać i palcem, mniejsze przy odpowiednim woltarzu też. Chodzi o próbówkę?
moim zdaniem to najbardziej niezbędnym w elektryce motocykla urządzeniem to jednak prosty omomierz. napięcie zawsze można sprawdzić żarówką (czy jest). |
Tak jest to taka fajna probóweczka w zakresie 1,5 do 230V z tym że w odróżnieniu od standardowej ma dodanych kilka dodatkowych funkcji a nie zajmuje tyle miejsca co miernik i jest prostsza w obsłudze.
Ostatnio zmieniony przez Mateusz 2007-10-03, 23:28, w całości zmieniany 1 raz
:
chyba potrafisz rozpoznać zinmne luty?
Jadę jadę na motorze...
Kaczors18
[Usunięty]
2007-10-04, 12:06
:
Z mojego doświadczenia
Jeżeli motocykl ci pali to stacyjka OK, miałem chyba jak każdy właściciel VT500 takie problemy, u mnie problem tkwił chyba w przełącznikach przy kierowniku (jeżeli chodzi o światła przednie), teraz po małym lutowaniu włączają się po przekręceniu stacyjki, a tylne włączam przełącznikiem po prawej stronie.
Może i u Ciebie problem tkwi w przełączniku od świateł mijanaia/drogowych. bo jeżeli chodzi o tylne to ja mam tak teraz że stacyjką ruszać musze, ale przednie sie pali non stop, a jak nie to wiem że nawet silnika nie odpale... :(
:
I jak tam elektryka w Mateuszowej Shadowce? Trzeba było wymieniać wszystkie kabelki czy znalazło się prostsze rozwiązanie?
:
Też jestem ciekaw.
Jakaś popierdułka?
Nie ma nic lepszego jak silnik chłodzony powietrzem!!!
:
Podpowiem...brak styku na bezpieczniku hihihi
:
Ile osob to nie slyszalem...dwie napewno
Nie wspomne ze zdaje sie wszystkie kabelki przewiskali i juz szukac nie bylo gdzie Najciemniej pod latarnia