/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Globi
2009-04-03, 14:29
Termostat i czujnik temperatury płynu w VT 1100 C2
Autor Wiadomość
robert1425
[Usunięty]

Wysłany: 2009-02-09, 23:48   Termostat i czujnik temperatury płynu w VT 1100 C2

Witam wszystkich,



Dla zainteresowanych wymianą termostatu i czujnika temperatury płynu chłodzącego (chodzi o czujnik wkręcony w obudowę termostatu).



Ceny oryginalnych części w serwisach Hondy są wiadome.

Poszukalem i znalazlem.

Numer oryginalnego termostatu: 19300-MB0-003.

Zamiennik to termostat firmy STAHLTER numer 22200.82 do kupienia tu http://www.termot.com.pl/index.php?page=1&id=2



Numer oryginału czujnika temperatury: 37750-PC1-004.

Czujnik o tym samym numerze do kupienia tu: http://www.top-serwis.com...&id=20&strona=6



Posiadam motocykl Honda Shadow VT 1100 C2 1996r SC32.

Termostat jak i czujnik pasują idealnie.

W środe układ będzie płukany i zalewany chłodziwem.

W czwartek postaram się napisać czy wszystko działa na tych zamiennikach.



Pozdrawiam koleżanki i kolegów
 
 
Piotr 75 
burAS


Motocykl: VT 1100 C2 ACE -96, FLHTC 88"
Wiek: 48
Dołączył: 14 Lut 2008
Posty: 287
Skąd: Krosno
Wysłany: 2009-02-14, 21:40   

Dzięki za informacje,oby się sprzęt nie psuł i nie było potrzeby ,ale zawsze będzie taniej niż w orginale.Podaj jak się zachowuje czujnik i termostat-czy trzyma odpowiednie parametry.
 
 
ANGEL 66 
Angel 66


Motocykl: Honda shadow 1100vt 1993
Wiek: 57
Dołączył: 27 Lis 2008
Posty: 151
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2009-02-17, 14:51   

Super! Czekam na informacje i sprawdzę u siebie numeracje! Pozdr
_________________
Shadow mój to jest to..Kocham Go...
 
 
ANGEL 66 
Angel 66


Motocykl: Honda shadow 1100vt 1993
Wiek: 57
Dołączył: 27 Lis 2008
Posty: 151
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2009-02-17, 14:52   

Czym bedziesz płukał układ?
_________________
Shadow mój to jest to..Kocham Go...
 
 
robert1425
[Usunięty]

Wysłany: 2009-02-17, 16:14   

Witam,



Jeszcze nie zalewalem ukladu.

Musialem wymienic tez czujnik w chlodnicy wlaczajacy wentylator.

Jak uruchomie motocykl to napisze czy wszystko jest ok i podam namiary na czujnik od wentylatora.

Wstepnie moge podac ze czujnik wlaczajacy wentylator numer oryginalu 37760-MR1-003. Jego zamiennik to czujnik o numerze 89428-41010. Jest to oryginal od samochodu Toyota Avensis 1.6, Lexus RX 300 V6. Koszt ok 150zl. Zamiennik czujnika od Toyoty ma numer 1.850.223 i jest do kupienia w firmie Inter Cars. Koszt ok 53 zl. Zakres temperatur 90-85 stopni.



pozdrawiam
 
 
Mateusz 
Prospect


Motocykl: VT 750 C '83
Wiek: 45
Dołączył: 24 Maj 2007
Posty: 3085
Skąd: Jaktorów
Wysłany: 2009-02-17, 21:32   

ANGEL 66 napisał/a:
Czym bedziesz płukał układ?


Na przykład PRESTON SUPER RADIATOR FLUSH. Przetestowany. Na pierwsze płukanie (jeśli chłodnica jest bardzo zaświniona) warto wlać koncentrat, a dopiero później płukać rozcieńczony zgodnie z przepisem.
 
 
Sowa 
SOWA


Motocykl: GS 1150 ADV -dr 650 SE
Wiek: 50
Dołączył: 20 Sty 2007
Posty: 1286
Skąd: warszawa\suwałki
Wysłany: 2009-02-17, 22:46   

Mateusz napisał/a:
ANGEL 66 napisał/a:
Czym bedziesz płukał układ?


Na przykład PRESTON SUPER RADIATOR FLUSH. Przetestowany. Na pierwsze płukanie (jeśli chłodnica jest bardzo zaświniona) warto wlać koncentrat, a dopiero później płukać rozcieńczony zgodnie z przepisem.




Mati -najlepszy sposób na chłodnicę to

1- wyciągnąć z motocykla

2- zalać odkamieniacz do czajników z wrzącą wodą

3 - czynność powtórzyć parokrotnie :mrgreen:

4- podłączyć przewód by przepłukać chłodnicę -może być wąż od słuchawki prysznicowej

5- zamontować chłodnicę i WTEDY nalać odkamieniacza do układu chłodzenia

6- zostawić na pracującym silniku ,lub najlepiej zrobić parę kilometrów( ale nie 100)

7- po wystygnięciu zlać szlam i cały syf

8- nalać wody i ponownie samą wodą przepłukać układ -można na 15 sekund zostawić na pracującym silniku i z odkręconym dolnym przewodem by dokładnie wygoniło resztki

9-ponownie zalać płynem właściwym układ i odpowietrzyć



PŁUKANIE NA ZAMONTOWANEJ CHŁODNICY ZAKAMIENIONEGO UKŁADU JEST H...J WARTE -SYF z chłodnicy goni się wtedy w cały układ . CHŁODZENIE SILNIKA -TO NIE TYLKO CHŁODNICA I MOŻNA SOBIE NAROBIĆ WIĘCEJ SZKÓD NIŻ POŻYTKU
_________________
nie kasa , nie maszyna , ale ludzie wokół ciebie są twoją miarą

ważne by człowiek był człowiekiem a nie dupą z uszami
 
 
 
robert1425
[Usunięty]

Wysłany: 2009-02-26, 22:31   

Witam,



Motocykl zalany plynem i wygrzany.

Wszytkie zamienniki sprawuja sie jak nalezy.

Jedyny maly problem jaki sie uwidocznil to czujnik wlaczajacy wentylator.

Oryginal ma szerszy kolnierz i mozna tam podlozyc uszczelke. Ten zamiennik ktory wkrecilem niestety nie ma tego kolnierza i nie mozna tam dac uszczelki. Czujnik musialem wkrecic na silikon. Silkon jaki uzylem zochowuje swoje wlasciwosci w temperaturze od -55 do +350. Mysle ze powinien wytrzymac. Jak na ta chwile motocykl pracowal przez trzy dni po 2 godziny i nic nie cieklo. Jeszcze nie wiadomo jak bedzie sie zachowywal w sezonie przy intensywniejszej eksploatacji. Mysle jednak ze wszystko powinno byc ok.



pozdrawiam
 
 
ANGEL 66 
Angel 66


Motocykl: Honda shadow 1100vt 1993
Wiek: 57
Dołączył: 27 Lis 2008
Posty: 151
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2009-02-27, 08:30   

Super! Gratuluję i dzięki za informację! Pozdr...
_________________
Shadow mój to jest to..Kocham Go...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM