/
Forum SHOC.PL


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Moduł zapłonowy n51f
Autor Wiadomość
Iceman31 
Lord Hindenburg


Motocykl: Honda Shadow VT125 99'
Wiek: 51
Dołączył: 09 Cze 2015
Posty: 218
Skąd: Śląsk - Zabrze
Wysłany: 2015-09-08, 09:39   

thommush napisał/a:
Iceman31 napisał/a:
Rzecz w tym, że jeśli coś jest w stanie jechać te 125 a nie jedzie byłaby dla mnie mega frustrująca.
Tak już po prostu mam. Jedzie 125 to niech jedzie.


Może pomyliłeś pojemność z prędkością maksymalną? :koso:

A gdzie Honda obiecuje takie prędkości? Pytam, bo nie wiem, nie widziałem nigdzie.


Umiesz czytać ze zrozumieniem czy tylko czytać?
Napisałem, że Honda obiecuje czy że jest w stanie? Czaisz różnicę czy nie za bardzo?
Skoro cała masa ludzi potwierdza, że to moto da radę pojechać te 125 (doszedłem do licznikowego 130) więc możemy nawet przyjąć, że 120 (do 100 przekłamanie mam o 5 km) to kuźwa nie uwierzę, że różnice na nie zblokowanym sprzęcie będą tak wielkie. W końcu wkładają tam te same silniki. Zgadza się czy znów wyskoczysz z jakąś mądrością?
 
 
thommush 

Motocykl: VTX 1800 Neo '04
Wiek: 45
Dołączył: 20 Mar 2015
Posty: 311
Skąd: Wwa
Wysłany: 2015-09-08, 10:48   

Iceman31, no uniosłeś się na parę metrów nad ziemię. Po co?

Do Ciebie skierowany był tylko żart odnośnie pomyłki. Rozumiem, że nie wyczułeś emotikona.

MARQ napisał/a:
Uwaga, na powrocie z bisa jechałem 130km/h.
Co prawda z górki, ale jechałem.
Na płaskim bujała się do 120. Zajmuje to chwilę ale daje radę.

Mówię o odczycie zegarowym. Według gps będzie ponad 10 mniej, ale Honda obiecywała przecież na zegarach.


A tu napisane jest o obiecankach :idea:

Iceman31 napisał/a:
Zgadza się czy znów wyskoczysz z jakąś mądrością?


Sądzę, że nie wszystko zależy od sprzętu. Sprzęt nie ma wpływu na wielkość i masę kierowcy. Ona rozwija tylko, albo aż, 15 KM. Każde 10 kilogramów i kilka centymetrów kwadratowych powierzchni kierowcy ma znaczenie.
_________________
Always look on the bike side of life
 
 
Iceman31 
Lord Hindenburg


Motocykl: Honda Shadow VT125 99'
Wiek: 51
Dołączył: 09 Cze 2015
Posty: 218
Skąd: Śląsk - Zabrze
Wysłany: 2015-09-08, 12:33   

No masz rację uniosłem się nieco.

Ok., dużo czynników ma wpływ ale przy w miarę podobnym obciążeniu nie może być tak, że jednemu poleci 120 a drugiemu 90. To już nie jest możliwe.
 
 
thommush 

Motocykl: VTX 1800 Neo '04
Wiek: 45
Dołączył: 20 Mar 2015
Posty: 311
Skąd: Wwa
Wysłany: 2015-09-08, 12:41   

Nie ma sprawy ;-)

Iceman31 napisał/a:
Ok., dużo czynników ma wpływ ale przy w miarę podobnym obciążeniu nie może być tak, że jednemu poleci 120 a drugiemu 90. To już nie jest możliwe.


Takich różnic oczywiście być nie może. Ale.... Jednego dnia udawało mi się pojechać licznikowe 120 kilka, drugiego ledwie stówkę przekraczałem. To samo paliwo, ten sam ja (nie liczę, że jednego dnia na czczo, drugiego po kolacji). Humorystycznie, ale wpływ warunków zewnętrznych miał na to wpływ.

Poza tym, te maszynki mają już swoje lata. Jedna może mieć te 15-17 KM (gdzieś w necie wydziałem wykresy z hamowni dla tych silników, ale w Varadero, to nawet 17 kucy tam było). Druga ledwie 12 może mieć. Nigdy nie wiemy jakie są realne przebiegi.
_________________
Always look on the bike side of life
 
 
Iceman31 
Lord Hindenburg


Motocykl: Honda Shadow VT125 99'
Wiek: 51
Dołączył: 09 Cze 2015
Posty: 218
Skąd: Śląsk - Zabrze
Wysłany: 2015-09-08, 13:16   

Czyli chyba pozostaje mi się cieszyć, że trafiłem na tą co posiadam, bo prócz roznitowanego na końcu tłumika, którego brzęczenie niemiłosiernie mnie wkurza, honda leci jak torpeda.
 
 
Znachu 
ZnAcHu

Motocykl: HONDA CBR1100XX
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2015
Posty: 146
Skąd: Kutno
Wysłany: 2015-09-08, 16:58   

Chciał bym posadzić swój tyłek na twoim moto i sprawdzić jak się odpycha . Miał bym punkt odniesienia do swojego.

Pozdrowionka
_________________
 
 
 
borejek343 
Marek


Motocykl: Honda Shadow VT750 ACE C2 2003
Wiek: 54
Dołączył: 19 Kwi 2015
Posty: 1090
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2015-09-08, 17:30   

Trom napisał/a:
Załóż nowy temat ;-)


Rozkaz generale wykonany. Czytamy tutaj.
_________________
Przesiadka na 750 ACE C2 - teraz w poszukiwaniu VTX 1800F lub C
 
 
Iceman31 
Lord Hindenburg


Motocykl: Honda Shadow VT125 99'
Wiek: 51
Dołączył: 09 Cze 2015
Posty: 218
Skąd: Śląsk - Zabrze
Wysłany: 2015-09-09, 06:45   

Znachu napisał/a:
Chciał bym posadzić swój tyłek na twoim moto i sprawdzić jak się odpycha . Miał bym punkt odniesienia do swojego.

Pozdrowionka

Może jak się kiedyś trafimy na jakimś zlocie to będziesz miał okazję.
Moim atutem jest jeszcze moja waga . Pół roku temu ważyłem 76 kg ale jeszcze spuściłem wagę do 66 kg.
Jak to mówią najpierw rzeźba potem masa... chociaż całkiem dobrze się czuję taki lekki :mrgreen:
 
 
thommush 

Motocykl: VTX 1800 Neo '04
Wiek: 45
Dołączył: 20 Mar 2015
Posty: 311
Skąd: Wwa
Wysłany: 2015-09-09, 09:10   

Iceman31 napisał/a:
Pół roku temu ważyłem 76 kg ale jeszcze spuściłem wagę do 66 kg.


Jak stajesz bokiem, to nie rzucasz cienia??? :koso: ;-)
_________________
Always look on the bike side of life
 
 
Iceman31 
Lord Hindenburg


Motocykl: Honda Shadow VT125 99'
Wiek: 51
Dołączył: 09 Cze 2015
Posty: 218
Skąd: Śląsk - Zabrze
Wysłany: 2015-09-09, 09:30   

thommush napisał/a:
Iceman31 napisał/a:
Pół roku temu ważyłem 76 kg ale jeszcze spuściłem wagę do 66 kg.


Jak stajesz bokiem, to nie rzucasz cienia??? :koso: ;-)

Jeszcze rzucam.
Zdziwiłbyś się widząc jak wyglądam. Nikt nie daje mi takiej wagi a 10-15 więcej.
Za dużo roboty biurkowej i brzucho rosło. Postanowiłem się za siebie wziąć i przez 2 lata na siłowni nieco się naprawiłem. Dodatkowo w domu na poddaszu mam zawieszony worek bokserski i w sumie teraz mając 42 lata jestem szybszy, zwinniejszy i silniejszy niż jak miałem 25 lat.
No ale trzeba niestety zapierd... a nie się obijać.
 
 
Trom 
Tomek


Motocykl: VT750 05r,ST1300
Wiek: 54
Dołączył: 09 Sie 2014
Posty: 2618
Skąd: Otwock
Wysłany: 2015-09-09, 11:00   

Gratuluję samozaparcia :-)
_________________
Pozdrawiam wszystkie motocyklistki i motocyklistów !!!
 
 
Duszeek 

Motocykl: Honda vt shadow
Wiek: 52
Dołączył: 11 Sie 2014
Posty: 133
Skąd: Polska
Wysłany: 2015-09-09, 16:20   

Iceman31 napisał/a:
Czyli chyba pozostaje mi się cieszyć, że trafiłem na tą co posiadam, bo prócz roznitowanego na końcu tłumika, którego brzęczenie niemiłosiernie mnie wkurza, honda leci jak torpeda.


Teraz leci jak torpeda, ale po kilku miechach, ta torpeda będzie ciut za słaba ...

Jak kupiłem swoją to bałem się jechać więcej niż 70km/h, a 100km/h mnie przerażało - teraz chętnie bym poleciał i 160km/h jak by się dało ...
 
 
Znachu 
ZnAcHu

Motocykl: HONDA CBR1100XX
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2015
Posty: 146
Skąd: Kutno
Wysłany: 2015-09-09, 20:49   

Iceman31 napisał/a:
Może jak się kiedyś trafimy na jakimś zlocie to będziesz miał okazję.
Moim atutem jest jeszcze moja waga . Pół roku temu ważyłem 76 kg ale jeszcze spuściłem wagę do 66 kg.
Jak to mówią najpierw rzeźba potem masa... chociaż całkiem dobrze się czuję taki lekki


To moja waga bliska 110 kg nie ma dobrego wpływu na v- maxxx , i pewnie twój sprzęt poczuje moje ciężkie dupsko : )

[ Dodano: 2015-09-09, 20:54 ]
Duszeek napisał/a:
Teraz leci jak torpeda, ale po kilku miechach, ta torpeda będzie ciut za słaba ...

Jak kupiłem swoją to bałem się jechać więcej niż 70km/h, a 100km/h mnie przerażało - teraz chętnie bym poleciał i 160km/h jak by się dało ...


U mnie było podobnie, to mój pierwszy motocykl ( kiedyś miałem motorynkę do momentu jak pękł w niej wał przy v-maxie ). Nie mam prawka kat. A . Kupiłem 125 aby nauczyć się jeździć i oswoić się z moto. Jak robiłem jazdy próbne przed zakupem Cienia to 50 kmh było dla mnie prędkością kosmiczną : )
_________________
 
 
 
kruzi 

Motocykl: vt600
Dołączył: 01 Paź 2013
Posty: 261
Skąd: Toruń
Wysłany: 2015-09-10, 08:50   

do prędkości można się przyzwyczaić i wtedy może się wydawać, że wraz z tym idą umiejętności prowadzenia moto- często jednak jest inaczej :)
Lewa
 
 
Piwek 
Wredna MENDA


Motocykl: Była VT 125, VT 750 C8, FZ8 FAZER, BMW R1200R
Wiek: 52
Dołączył: 12 Paź 2015
Posty: 1975
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-10-13, 12:55   

No przeczytałem... CAŁOŚĆ :-)
Ze dwa, trzy razy mnie zmroziło, biegałem nawet po dowód DE, żeby sprawdzić V-max.
Mam na szczęście 103, wzrost 170 i 80+kg, więc mam nadzieję, ze jak tylko pogoda pozwoli, to sprawdzę te prędkości...

Reasumując cały temat, to jeżeli ktoś ma max 80, należy wymienić moduł, a gaźniki i dysze zostawić w spokoju - oddycham szeroko, choć wczoraj zawiozłem do Edzia tłumik i napisał mi że już gotowy. Czytając temat przyszło mi do głowy, że ta nasza v-max może też od tego znacząco zależeć - oczywiście poza wzrostem, wagą, zębami, modułem i zużyciem...

Aż dziś Edzia zapytam, jak on to z doświadczenia znajduje, bo może tu tez tkwić jakiś myk :-)
_________________
"A ci, którzy tańczyli, zostali uznani za szalonych przez tych, którzy nie słyszeli muzyki" — Friedrich Nietzsche



Pozdrawiam
Tomek
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM