Moduł zapłonowy n51f
Odpowiedz do tematu

:
thommush napisał/a:
Iceman31 napisał/a:
Rzecz w tym, że jeśli coś jest w stanie jechać te 125 a nie jedzie byłaby dla mnie mega frustrująca.
Tak już po prostu mam. Jedzie 125 to niech jedzie.


Może pomyliłeś pojemność z prędkością maksymalną? :koso:

A gdzie Honda obiecuje takie prędkości? Pytam, bo nie wiem, nie widziałem nigdzie.


Umiesz czytać ze zrozumieniem czy tylko czytać?
Napisałem, że Honda obiecuje czy że jest w stanie? Czaisz różnicę czy nie za bardzo?
Skoro cała masa ludzi potwierdza, że to moto da radę pojechać te 125 (doszedłem do licznikowego 130) więc możemy nawet przyjąć, że 120 (do 100 przekłamanie mam o 5 km) to kuźwa nie uwierzę, że różnice na nie zblokowanym sprzęcie będą tak wielkie. W końcu wkładają tam te same silniki. Zgadza się czy znów wyskoczysz z jakąś mądrością?

:
Iceman31, no uniosłeś się na parę metrów nad ziemię. Po co?

Do Ciebie skierowany był tylko żart odnośnie pomyłki. Rozumiem, że nie wyczułeś emotikona.

MARQ napisał/a:
Uwaga, na powrocie z bisa jechałem 130km/h.
Co prawda z górki, ale jechałem.
Na płaskim bujała się do 120. Zajmuje to chwilę ale daje radę.

Mówię o odczycie zegarowym. Według gps będzie ponad 10 mniej, ale Honda obiecywała przecież na zegarach.


A tu napisane jest o obiecankach :idea:

Iceman31 napisał/a:
Zgadza się czy znów wyskoczysz z jakąś mądrością?


Sądzę, że nie wszystko zależy od sprzętu. Sprzęt nie ma wpływu na wielkość i masę kierowcy. Ona rozwija tylko, albo aż, 15 KM. Każde 10 kilogramów i kilka centymetrów kwadratowych powierzchni kierowcy ma znaczenie.

Always look on the bike side of life
:
No masz rację uniosłem się nieco.

Ok., dużo czynników ma wpływ ale przy w miarę podobnym obciążeniu nie może być tak, że jednemu poleci 120 a drugiemu 90. To już nie jest możliwe.

:
Nie ma sprawy ;-)

Iceman31 napisał/a:
Ok., dużo czynników ma wpływ ale przy w miarę podobnym obciążeniu nie może być tak, że jednemu poleci 120 a drugiemu 90. To już nie jest możliwe.


Takich różnic oczywiście być nie może. Ale.... Jednego dnia udawało mi się pojechać licznikowe 120 kilka, drugiego ledwie stówkę przekraczałem. To samo paliwo, ten sam ja (nie liczę, że jednego dnia na czczo, drugiego po kolacji). Humorystycznie, ale wpływ warunków zewnętrznych miał na to wpływ.

Poza tym, te maszynki mają już swoje lata. Jedna może mieć te 15-17 KM (gdzieś w necie wydziałem wykresy z hamowni dla tych silników, ale w Varadero, to nawet 17 kucy tam było). Druga ledwie 12 może mieć. Nigdy nie wiemy jakie są realne przebiegi.

Always look on the bike side of life
:
Czyli chyba pozostaje mi się cieszyć, że trafiłem na tą co posiadam, bo prócz roznitowanego na końcu tłumika, którego brzęczenie niemiłosiernie mnie wkurza, honda leci jak torpeda.

:
Chciał bym posadzić swój tyłek na twoim moto i sprawdzić jak się odpycha . Miał bym punkt odniesienia do swojego.

Pozdrowionka

:
Trom napisał/a:
Załóż nowy temat ;-)


Rozkaz generale wykonany. Czytamy tutaj.

Przesiadka na 750 ACE C2 - teraz w poszukiwaniu VTX 1800F lub C
:
Znachu napisał/a:
Chciał bym posadzić swój tyłek na twoim moto i sprawdzić jak się odpycha . Miał bym punkt odniesienia do swojego.

Pozdrowionka

Może jak się kiedyś trafimy na jakimś zlocie to będziesz miał okazję.
Moim atutem jest jeszcze moja waga . Pół roku temu ważyłem 76 kg ale jeszcze spuściłem wagę do 66 kg.
Jak to mówią najpierw rzeźba potem masa... chociaż całkiem dobrze się czuję taki lekki :mrgreen:

:
Iceman31 napisał/a:
Pół roku temu ważyłem 76 kg ale jeszcze spuściłem wagę do 66 kg.


Jak stajesz bokiem, to nie rzucasz cienia??? :koso: ;-)

Always look on the bike side of life
:
thommush napisał/a:
Iceman31 napisał/a:
Pół roku temu ważyłem 76 kg ale jeszcze spuściłem wagę do 66 kg.


Jak stajesz bokiem, to nie rzucasz cienia??? :koso: ;-)

Jeszcze rzucam.
Zdziwiłbyś się widząc jak wyglądam. Nikt nie daje mi takiej wagi a 10-15 więcej.
Za dużo roboty biurkowej i brzucho rosło. Postanowiłem się za siebie wziąć i przez 2 lata na siłowni nieco się naprawiłem. Dodatkowo w domu na poddaszu mam zawieszony worek bokserski i w sumie teraz mając 42 lata jestem szybszy, zwinniejszy i silniejszy niż jak miałem 25 lat.
No ale trzeba niestety zapierd... a nie się obijać.

:
Gratuluję samozaparcia :-)

Pozdrawiam wszystkie motocyklistki i motocyklistów !!!
:
Iceman31 napisał/a:
Czyli chyba pozostaje mi się cieszyć, że trafiłem na tą co posiadam, bo prócz roznitowanego na końcu tłumika, którego brzęczenie niemiłosiernie mnie wkurza, honda leci jak torpeda.


Teraz leci jak torpeda, ale po kilku miechach, ta torpeda będzie ciut za słaba ...

Jak kupiłem swoją to bałem się jechać więcej niż 70km/h, a 100km/h mnie przerażało - teraz chętnie bym poleciał i 160km/h jak by się dało ...

:
Iceman31 napisał/a:
Może jak się kiedyś trafimy na jakimś zlocie to będziesz miał okazję.
Moim atutem jest jeszcze moja waga . Pół roku temu ważyłem 76 kg ale jeszcze spuściłem wagę do 66 kg.
Jak to mówią najpierw rzeźba potem masa... chociaż całkiem dobrze się czuję taki lekki


To moja waga bliska 110 kg nie ma dobrego wpływu na v- maxxx , i pewnie twój sprzęt poczuje moje ciężkie dupsko : )

[ Dodano: 2015-09-09, 20:54 ]
Duszeek napisał/a:
Teraz leci jak torpeda, ale po kilku miechach, ta torpeda będzie ciut za słaba ...

Jak kupiłem swoją to bałem się jechać więcej niż 70km/h, a 100km/h mnie przerażało - teraz chętnie bym poleciał i 160km/h jak by się dało ...


U mnie było podobnie, to mój pierwszy motocykl ( kiedyś miałem motorynkę do momentu jak pękł w niej wał przy v-maxie ). Nie mam prawka kat. A . Kupiłem 125 aby nauczyć się jeździć i oswoić się z moto. Jak robiłem jazdy próbne przed zakupem Cienia to 50 kmh było dla mnie prędkością kosmiczną : )

:
do prędkości można się przyzwyczaić i wtedy może się wydawać, że wraz z tym idą umiejętności prowadzenia moto- często jednak jest inaczej :)
Lewa

:
No przeczytałem... CAŁOŚĆ :-)
Ze dwa, trzy razy mnie zmroziło, biegałem nawet po dowód DE, żeby sprawdzić V-max.
Mam na szczęście 103, wzrost 170 i 80+kg, więc mam nadzieję, ze jak tylko pogoda pozwoli, to sprawdzę te prędkości...

Reasumując cały temat, to jeżeli ktoś ma max 80, należy wymienić moduł, a gaźniki i dysze zostawić w spokoju - oddycham szeroko, choć wczoraj zawiozłem do Edzia tłumik i napisał mi że już gotowy. Czytając temat przyszło mi do głowy, że ta nasza v-max może też od tego znacząco zależeć - oczywiście poza wzrostem, wagą, zębami, modułem i zużyciem...

Aż dziś Edzia zapytam, jak on to z doświadczenia znajduje, bo może tu tez tkwić jakiś myk :-)

"A ci, którzy tańczyli, zostali uznani za szalonych przez tych, którzy nie słyszeli muzyki" — Friedrich Nietzsche



Pozdrawiam
Tomek
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group